Pfff echt vreselijk idd. Ik was dan nog zo’n ei dat dan ja zei en achteraf er spijt van had
Ik zat daar laatst over na te denken, hoe ik nooit zoveel aandacht van mannen op straat heb gekregen als toen rond die leeftijd was. Het was ook gewoon normaal dat er standaard naar je getoeterd werd als ik als twaalfjarige met vriendinnen langs een drukke weg fietste. Viel me laatst pas op dat nu ik volwassen ben dat nooit meer gebeurt. Echt goor man, dat mijn prime time dagen voor de gemiddelde man blijkbaar rond mijn 13e lagen.
Ik dacht altijd dat ik lelijker was geworden sinds mijn 15e maar veel mannen vallen op meisjes ipv vrouwen.
Er is mij denk ik zo’n 4x ofzo gevraagd of iemand met me op de foto mocht omdat ze me herkenden van mijn werk en op instagram volgden enzo. Vond dat heel gek. Maar dat was allemaal lang geleden en is eigenlijk nooit meer gebeurd. Ben nu ook veel minder actief op social media dan vroeger.
@George zit jij hier anoniem? Ben erg benieuwd waar jij bekend van bent!
Wat kut dat ze misbruik maakten van jouw vriendelijkheid. Mij is van jongs af aan aangeleerd resoluut ‘nee’ te zeggen tegen vreemde mannen op straat ongeacht hun praatjes, mijn moeder was daar heel fanatiek in (uiteraard niet zonder reden). Maar veel (jonge) mensen zeggen natuurlijk gewoon ‘ja’ uit beleefdheid of omdat ze zich overvallen voelen of omdat ze zich geïntimideerd voelen o.i.d. En de creeps weten dat.
Ik denk en hoop niet veel mannen en de gemiddelde man, maar de creepy seksistische smeerlappen van mannen.
Nou idd! Ik had een paar jaar geleden dat een man mij probeerde te versieren en toen vroeg ie of ik nog op school zat en toen ik zei dat school een hele lange tijd geleden was omdat ik 27 was, schrok hij heel erg en zei hij:’ Ohhh ik dacht dat je 16 was ofzo’, en toen verloor hij de interesse en ging hij weg. Toch fucked up dat hij interesse verloor toen hij hoorde dat ik van legale leeftijd was Lijkt mij dat het juist andersom zou moeten zijn maar ja mannen heh haha.
Dat is op z’n Belgisch gekleed zijn volgens mijn schoonfamilie.
Haha ik zat maar te trollen, ik ben niet bekend.
Ja zou leuk zijn als dat incidenteel was maar dat denk ik eigenlijk niet. Moet dan weer denken aan die grafiek die hier ook ooit was gedeeld dat vrouwen hun voorkeursleeftijd van een man met zich meegroeide als zij ouder werden, maar die van mannen voor een vrouw hetzelfde bleef ook al waren zij 40. En die ‘hetzelfde’ was begin 20 ofzo, omdat jonger ook geen keuzeoptie was.
Ik was een keer in Sri Lanka op een feestdag in een botanische tuin met mn zus. Het was mega druk en wij waren de enige toeristen… toen we binnen kwamen zag ik mensen al kijken en voor ik het wist stond er een rij met mensen die net ons op de foto wilden Er leek ook gewoon geen eind aan te komen. Even kort aan het celebrity leven geproefd
Hahaha oh, lekker naïef van mij. Doe je wel iets met kookboeken of koppel ik je naam nu aan iemand anders?
Nou nou, wat deed je laatst dan op 24Kitchen? Knew you before you were famous
Haha nee dat klopt! Ik heb vorig jaar met twee collega’s een vegetarisch kookboek gemaakt!
Ik snap dat je dat hoopt maar ik denk dat er meer van die creepy seksistsiche smeerlappen zijn dan je denkt. Als ik alleen al in mijn omgeving hoor hoeveel vrouwen hier ervaring mee hebben denk ik dat het er sowieso te veel zijn om het te gaan nuanceren met een soort ‘not all men’.
Ik vind dit echt zo ontzettend onbeschoft, van die mensen dan he. Hoe sneu ben je als je met een onbekend random persoon op de foto wil? Maakt me gewoon kwaad. 1 vriendin van mij is heel lang, en zij kon niet eens gewoon door bangkok lopen zonder elke keer gevraagd te worden om een foto. Echt schaam jezelf kapot als je zoiets doet.
Je bent in een kleine winkel waar 1 persoon werkt. Jij wilt iets afrekenen, staat bij de kassa.
De verkoopster is heel uitgebreid iemand aan het helpen zonder aandacht te schenken aan jou.
Dit is normaal
- Ja is normaal
- Nee is niet normaal
0 stemmers
Dit is mijn live situatie op dit moment zeg gewoon even ‘ik kom er zo aan hoor!’ Oid.
Ja dit inderdaad, kleine moeite!
Ja ik sta hier echt te borrelen inmiddels maar het zijn speentjes die je alleen in deze winkel krijgt. En die heb ik echt nodig
Wat cool! Wil je delen welke of liever niet?