Er zijn wel dingen waar ik echt niet blij van zou worden maar een hamburger eten met mijn kind dat is toch gezellig (en dan hoef ik zelf niet haha)
Betekent panne pech? haha
Ik dacht vroeger altijd: nou als ik later volwassen ben, ga ik alles eten waar ik zin in heb! Dus heel de dag snoep, koek, toetjes en taart. Geen gewone maaltijden. Alle zoetigheid kopen in de supermarkt!
Nu ben ik volwassen en valt het me tegen, ik bedoel⦠ik eet heel gewoon en gezond. Heel die behoefte is er niet meer. Ik heb gewone ontbijtjes, lunches en avondeten, ondanks dat ik alle vrijheid heb om te eten wat ik wil, toch komt het zelden voor dat ik met taart ontbijt en koek als avondeten neem. Ik heb echt weleens van die dagen hoor (bijv ontbijten met chips en ijskoffie is mān lievelings) maar 8 van de 10 keer niet, saaaaai
Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen. Ja ik koop eens in de 2 maanden ofzo taart omdat ik er dan random zin in heb, heerlijk
Nee. Ik mocht geen mc donalds. Denk meer om camera beveiliging.
Want die zijn er juist wel of juist niet in de mcdonalds? En wat gebeurt er dan als je op de beveiligingscamera komt�
Alles op 2x snelheid, tenzij iemand van zichzelf snel praat
Geen idee! Heb een angstoornis door al het gedoe van vroeger wat ik amper begrijp
Mn ouders zijn oke.
Ja klopt! Auto pech
maar ga jij dan nu ook niet naar de mc/andere plekken waar camerabeveiliging is?
Nee! š„¹
Hebben je al plannen voor Koningsdag?:
- Ja, ik ga naar (verschillende) feestjes
- Ja, ik ga naar allerlei markten
- Ja, ik zit voor de buis om naar de Koninklijke familie te kijken
- Nee, nog geen plannen
- Ik vermijd Koningsdag
- Ik ga het allemaal doen
0 stemmers
Combinatie van de markten en feestjes. Ik sla koningsnacht over want is me meer dan eens overkomen dat ik koningsdag dan niets waard ben en in bed doorbreng. ![]()
Wij mochten ook nooit naar de Mac. Ik vond de geur als kind al misselijkmakend dus vond en vind het niet erg. Ik kom er nu nog steeds nooit.
Ik en mijn vriend gaan waarschijnlijk vluchten naar Antwerpen haha.
Werken š„¹
Ook niet van de Nederlandse grammaticaregels
Anders schrijf je het gewoon zoals het hoort?
Anders: ik help bij de oud-Hollandse spelen in mijn woonplaats!