Stel je persoonlijke vraag #49

Ja precies! Vroeger deed ik dit ook regelmatig eigenlijk maar tegenwoordig vind ik het te veel geld om het zo vaak aan mezelf te kunnen rechtvaardigen haha

1 like

Bij ons was dat juist heeel speciaal en uitzonderlijk dus als het een keer gebeurde was het een hele happening. Als klein kind had dat dan echt iets magisch, ik weet dat gevoel nog heel goed haha. En dan mooie kleren aantrekken enzo. Nu is dat gevoel weg, jammer eigenlijk

15 likes

1 of 2 keer per jaar.

Doe dit nog steeds vaak. Free food is the best food.

7 likes

Voor mijn gevoel echt minimaal elke maand. Geen idee of dat ook echt klopt. Maar ik vond het altijd helemaal leuk. Veel van die restaurants zijn inmiddels ook weg en vaak als ik op die plaatsen kom denk ik ja hier gingen we vroeger vaak uit eten :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Wij hadden eerder altijd een soort van driewieler. Je had dan een groot wiel achter en 2 kleine skateboard wielen vooraan. Maar ik kan hier dus helemaal geen foto van vinden. Weet iemand hoe dit heet?

Ja en dat de paperclip om bestanden te sturen nu rechtop staat in plaats van schuin!!

3 likes

Ah ja, ik heb nog steeds 1 plek, en dat restaurant is afgefikt helaas. Die hadden echt het beste italiaanse eten ever. Je moest altijd reserveren en alles zat elke avond vol. Dus het was voor mij dan zo geweldig om er weer te zitten vol spanning :joy: wel heel lang wachten voordat je eten kwam.

Wij mochten nooit naar de mc donalds. Mn ouders haten het nogsteeds. Ik vind het nu zo overdreven van ze, mag jouw (hypotethische) kind, 4 keer per jaar naar de mc donalds?

• Eh ja
  • Nee oh wat erg

0 stemmers

2 likes

Waarschijnlijk zelfs wel vaker maar niet elke week. :grimacing:

1 like

Wij tot mijn 13e (toen ging mijn moeder weer werken en hadden we iets meer geld) echt nooit! We haalden wel eens Chinees.
We gingen alleen uit eten als opa en oma iets te vieren hadden.

Wel kan ik mij herinneren dat we eens panne hadden en lang moesten wachten op de wegenwacht. Toen zijn we bij een wegrestaurant gaan eten. Ik vond dat fantastisch en hoopte daarna altijd dat de auto weer stuk ging :laughing:

26 likes

Mn tante heeft me als kind ooit voor het eerst naar een mc donalds gebracht. Mn ouders vonden dat destijds niet leuk omdat ze dat niet wilden hebben. Zou jij als ouder zijnde boos worden?

• Nee
  • Ja want je overtreed mijn regels

0 stemmers

2 likes

Er zijn wel dingen waar ik echt niet blij van zou worden maar een hamburger eten met mijn kind dat is toch gezellig (en dan hoef ik zelf niet haha)

1 like

Betekent panne pech? haha

Ik dacht vroeger altijd: nou als ik later volwassen ben, ga ik alles eten waar ik zin in heb! Dus heel de dag snoep, koek, toetjes en taart. Geen gewone maaltijden. Alle zoetigheid kopen in de supermarkt!

Nu ben ik volwassen en valt het me tegen, ik bedoel… ik eet heel gewoon en gezond. Heel die behoefte is er niet meer. Ik heb gewone ontbijtjes, lunches en avondeten, ondanks dat ik alle vrijheid heb om te eten wat ik wil, toch komt het zelden voor dat ik met taart ontbijt en koek als avondeten neem. Ik heb echt weleens van die dagen hoor (bijv ontbijten met chips en ijskoffie is m’n lievelings) maar 8 van de 10 keer niet, saaaaai

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen. Ja ik koop eens in de 2 maanden ofzo taart omdat ik er dan random zin in heb, heerlijk

5 likes

Nee. Ik mocht geen mc donalds. Denk meer om camera beveiliging.

3 likes

Want die zijn er juist wel of juist niet in de mcdonalds? En wat gebeurt er dan als je op de beveiligingscamera komt…?

2 likes

Alles op 2x snelheid, tenzij iemand van zichzelf snel praat

2 likes

Geen idee! Heb een angstoornis door al het gedoe van vroeger wat ik amper begrijp

10 likes

Mn ouders zijn oke.

4 likes

Ja klopt! Auto pech

1 like