Stel je persoonlijke vraag #49

Wat een heerlijke denkbeeldige bestelling heb ik zojuist geplaatst.

22 likes

Nee ik leef echt voor chipolata taart haha. Heeerlijk :drooling_face:
image

20 likes

Waar heb jij op gefietst?

• Tandem
  • Eenwieler
  • Vouwfiets
  • Elektrische fiets
  • Fiets met terugtraprem
  • Fiets met handrem
  • Ligfiets
  • Zo’n vreemde dichte ligfiets die op een banaan lijkt
  • Zo’n fiets voor kinderen met maar één wiel die achter een normale fiets hangt
  • Driewieler
  • Kinderfiets met zijwieltjes
  • Bierfiets
  • Waterfiets
  • Hoge bi (zo’n ding met een groot wiel en een klein wiel)
  • Mountainbike
  • Racefiets
  • Fixed gear
  • Anders…?

0 stemmers

1 like

nou ik had dit nog niet gezien voor ik aan m’n poll begon maar het is nu wel een mooi bruggetje haha

1 like

En dit hangt bij die mannen ook in de kast.

Heb jij een partner (gehad) met zo’n geruite korte broek?

• ja
  • nee
  • geen idee
  • ik ben het zelf

0 stemmers

2 likes

Ik kreeg vroeger idd de ordinaire slagroomtaart en echt nooit wat anders ook. Nu heb ik ontdekt hoe leuk ik het vind om zelf taarten te maken, dus nu vul ik de leegte van mijn kindertijd maar door ze tegenwoordig voor mezelf te maken en ook mijn nichtjes en neefjes etc. haha

6 likes

Nu niet meer maar wat mijn partner als tiener in de nineties aanhad daar sta ik echt niet voor in

2 likes

Oh ik had gedacht dat veel meer mensen in oceanie zouden zijn geweest. Heb altijd het idee dat zo’n tien jaar geleden iedereen in australie ging backpacken.

Waar zou je liever voor 3 weken naartoe gaan?

• Australie
  • Nieuw zeeland

0 stemmers

3 likes

Zelfs denkbeeldig krijg ik hier keuzestress van

2 likes

Duofiets waarbij je passagier naast je zit. Dat waren leuke ritjes met cliënten

3 likes

niet-europese landen die zodanig gekoloniseerd zijn dat er bijna niks meer van de oorspronkelijke culturen en het bijna een europees land lijkt spreken me sowieso niet aan. dus als ik naar deze landen zou gaan zou ik wel heel erg opletten dat ik bijv accommodaties zou boeken die worden aangeboden door maori

4 likes

Heb je wel eens gedroomd dat je ineens een tatoeage had die je heel lelijk vond?

• Nee niet dat ik weet
  • Ja

0 stemmers

Ik had dat laatst op mn bovenarm en ik was zo opgelucht toen ik besefte dat het een droom was.

Als een koppel (dus 2 personen) 500 euro per maand uitgeeft aan uit-eten gaan (dit mag niet aan elkaar geschreven worden van het forum) vind je dat veel? Dus absoluut geen boodschappen horen hierbij, puur restaurants in 1 maand.

• Ja deh
  • Nee
  • Wel oke

0 stemmers

Ik zit zo’n podcast van die Alwin te luisteren en das wel echt overdreven veel.
Toen ik laatst met mn vriend uit-eten ging was het 187 euro, heb niet het gevoel dat we nou enorm veel dure dingen hadden gegeten.

1 like

Ik vind het persoonlijk wel veel, maar aan de andere kant als je elk weekend bijvoorbeeld een keertje uit eten gaat zit je daar wel al heel snel aan tegenwoordig volgens mij.

9 likes

Ja, en ik weet ook niet wat ze precies met uit-eten bedoelden, ik vind ff ergens lunchen niet tellen. Ik denk wel dat ze dat hebben meegeteld misschien.

3 likes

Ja dit denk ik ook. Ik ging laatst ergens met mijn vriend lunchen en dan had ik twee koppen koffie gedronken, hij een smoothie en dan allebei iets te lunchen en we zaten gewoon al dik aan de 60 euro of iets :sweat_smile: Als je dat regelmatig doet tikt dat echt wel aan na een tijdje.

3 likes

Als jij tiktoks/Instagram reels scrollt. Wat doe je dan?

• Ik kijk iedere individuele video helemaal uit voordat ik naar de volgende scroll
  • Ik bekijk iedere video totdat ik echt zeker weet dat ik het niks vind. Dan scroll ik verder
  • Ik zap door de videos. Ik geef het een seconde of drie max voordat ik naar de volgende video scroll als het me niet interesseert

0 stemmers

1 like

Ja mn bff hamert mij er altijd op hoevaak ik uit-eten ging als kind. Echt heel vaak, maar het was toen ook veel betaalbaarder. Als ik nu 4 keer per week buiten de deur ga eten. Nah, crazy, denk dat je dan wel 1500 kwijt bent inmiddels.

1 like

Ik doe dit wel ff anoniem,

Ging jij vroeger vaak uit-eten met je ouder(s)?

• Regelmatig
  • Nooit
  • Soms
  • Af en toe

0 stemmers

Als mam er niet was gingen we sowieso uit-eten. En gewoon heel vaak. Terwijl ik nu gewoon thuis eten veel fijner vind en meer waardeer.

4 likes

IMG_3875

Laatst op zo’n fiets gefietst met 2 volwassenen :joy:

7 likes