Stel je persoonlijke vraag #49

Heb je wel eens gedroomd dat je ineens een tatoeage had die je heel lelijk vond?

• Nee niet dat ik weet
  • Ja

0 stemmers

Ik had dat laatst op mn bovenarm en ik was zo opgelucht toen ik besefte dat het een droom was.

Als een koppel (dus 2 personen) 500 euro per maand uitgeeft aan uit-eten gaan (dit mag niet aan elkaar geschreven worden van het forum) vind je dat veel? Dus absoluut geen boodschappen horen hierbij, puur restaurants in 1 maand.

• Ja deh
  • Nee
  • Wel oke

0 stemmers

Ik zit zo’n podcast van die Alwin te luisteren en das wel echt overdreven veel.
Toen ik laatst met mn vriend uit-eten ging was het 187 euro, heb niet het gevoel dat we nou enorm veel dure dingen hadden gegeten.

1 like

Ik vind het persoonlijk wel veel, maar aan de andere kant als je elk weekend bijvoorbeeld een keertje uit eten gaat zit je daar wel al heel snel aan tegenwoordig volgens mij.

9 likes

Ja, en ik weet ook niet wat ze precies met uit-eten bedoelden, ik vind ff ergens lunchen niet tellen. Ik denk wel dat ze dat hebben meegeteld misschien.

3 likes

Ja dit denk ik ook. Ik ging laatst ergens met mijn vriend lunchen en dan had ik twee koppen koffie gedronken, hij een smoothie en dan allebei iets te lunchen en we zaten gewoon al dik aan de 60 euro of iets :sweat_smile: Als je dat regelmatig doet tikt dat echt wel aan na een tijdje.

3 likes

Als jij tiktoks/Instagram reels scrollt. Wat doe je dan?

• Ik kijk iedere individuele video helemaal uit voordat ik naar de volgende scroll
  • Ik bekijk iedere video totdat ik echt zeker weet dat ik het niks vind. Dan scroll ik verder
  • Ik zap door de videos. Ik geef het een seconde of drie max voordat ik naar de volgende video scroll als het me niet interesseert

0 stemmers

1 like

Ja mn bff hamert mij er altijd op hoevaak ik uit-eten ging als kind. Echt heel vaak, maar het was toen ook veel betaalbaarder. Als ik nu 4 keer per week buiten de deur ga eten. Nah, crazy, denk dat je dan wel 1500 kwijt bent inmiddels.

1 like

Ik doe dit wel ff anoniem,

Ging jij vroeger vaak uit-eten met je ouder(s)?

• Regelmatig
  • Nooit
  • Soms
  • Af en toe

0 stemmers

Als mam er niet was gingen we sowieso uit-eten. En gewoon heel vaak. Terwijl ik nu gewoon thuis eten veel fijner vind en meer waardeer.

4 likes

IMG_3875

Laatst op zo’n fiets gefietst met 2 volwassenen :joy:

7 likes

Ja precies! Vroeger deed ik dit ook regelmatig eigenlijk maar tegenwoordig vind ik het te veel geld om het zo vaak aan mezelf te kunnen rechtvaardigen haha

1 like

Bij ons was dat juist heeel speciaal en uitzonderlijk dus als het een keer gebeurde was het een hele happening. Als klein kind had dat dan echt iets magisch, ik weet dat gevoel nog heel goed haha. En dan mooie kleren aantrekken enzo. Nu is dat gevoel weg, jammer eigenlijk

15 likes

1 of 2 keer per jaar.

Doe dit nog steeds vaak. Free food is the best food.

7 likes

Voor mijn gevoel echt minimaal elke maand. Geen idee of dat ook echt klopt. Maar ik vond het altijd helemaal leuk. Veel van die restaurants zijn inmiddels ook weg en vaak als ik op die plaatsen kom denk ik ja hier gingen we vroeger vaak uit eten :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Wij hadden eerder altijd een soort van driewieler. Je had dan een groot wiel achter en 2 kleine skateboard wielen vooraan. Maar ik kan hier dus helemaal geen foto van vinden. Weet iemand hoe dit heet?

Ja en dat de paperclip om bestanden te sturen nu rechtop staat in plaats van schuin!!

3 likes

Ah ja, ik heb nog steeds 1 plek, en dat restaurant is afgefikt helaas. Die hadden echt het beste italiaanse eten ever. Je moest altijd reserveren en alles zat elke avond vol. Dus het was voor mij dan zo geweldig om er weer te zitten vol spanning :joy: wel heel lang wachten voordat je eten kwam.

Wij mochten nooit naar de mc donalds. Mn ouders haten het nogsteeds. Ik vind het nu zo overdreven van ze, mag jouw (hypotethische) kind, 4 keer per jaar naar de mc donalds?

• Eh ja
  • Nee oh wat erg

0 stemmers

2 likes

Waarschijnlijk zelfs wel vaker maar niet elke week. :grimacing:

1 like

Wij tot mijn 13e (toen ging mijn moeder weer werken en hadden we iets meer geld) echt nooit! We haalden wel eens Chinees.
We gingen alleen uit eten als opa en oma iets te vieren hadden.

Wel kan ik mij herinneren dat we eens panne hadden en lang moesten wachten op de wegenwacht. Toen zijn we bij een wegrestaurant gaan eten. Ik vond dat fantastisch en hoopte daarna altijd dat de auto weer stuk ging :laughing:

26 likes

Mn tante heeft me als kind ooit voor het eerst naar een mc donalds gebracht. Mn ouders vonden dat destijds niet leuk omdat ze dat niet wilden hebben. Zou jij als ouder zijnde boos worden?

• Nee
  • Ja want je overtreed mijn regels

0 stemmers

2 likes