Ik heb dit vooral met m’n vader, dan heb ik of zo’n pinpas gevecht of hij gaat voordat je er over na kan denken “naar de wc” en rekent dan stiekem af
Ja, werken
Een pba’tje… omg zo lief
Heb je wel eens silken tofu op?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En silken tofu chocolademousse?
- Ja
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja dat was mijn lievelings, die wilde ik elk jaar op mijn verkaardag. Huilen toen die er niet meer was.
Ja mwah
Je wil met je partner een huis kopen. Jij wil alleen in dorp X wonen, want daar ben je opgegroeid en heb je altijd gewoond. Je partner vindt dat prima, maar heeft een paard en wil deze graag bij huis hebben. Dit kan niet, wie moet de concessie doen?
- Ik, dan maar in een ander, omliggend dorp wonen
- Mijn partner, dan maar geen paard bij huis
0 stemmers
Krijg ik een tikkie
Niet altijd, ligt eraan waarom we uit eten gaan.
Geen mousse, maar wel een keer een panna cotta gehad gemaakt met silken tofu
Aan de ene kant jijzelf omdat je partner in de plaats van jouw voorkeur wil komen wonen. Aan de andere kant gaat dat paard een keer dood en zit je dan in een huis in een plaats waar je eigenlijk niet wilde wonen.
Ik me niet voorstellen dat dit een probleem is wat ik ooit ga hebben
Maar paarden worden toch echt 50 ofzo
Ik ook niet, maar ik keek naar Blind Gekocht
Oh wow geen idee eigenlijk. Ik dacht iets van 20, maar geen idee waar ik dat op heb gebaseerd. Maar net als @tessel ga ik gelukkig nooit voor deze keuze staan haha.
Ja maar als deze man echt paarden gek is en zelf rijdt enzo, komt er dan wss wel een nieuw paard. Als er niet al voor die ene dood gaat een tweede is…
Oh 20 zou ook kunnen maar dat is alsnog best lang.
Max 30
hahhah ik had precies dit gesprek met iemand van de week, ik dacht ook dat paarden 40 a 50 werden en was ook helemaal verbaasd
Helaas blijkt die droom de volgende ochtend realiteit te zijn, elke keer weer
Wat een rare dynamiek in die relatie ook. Blij dat ze uiteindelijk iets gevonden hebben, 1000m2 tuin is echt veel voor en voor die prijs in De Pinte onvindbaar.