Stel je persoonlijke vraag #49

Het huis ben je 24/7 en het paard zie je maximaal 2 uur per dag denk ik. Dus dan gaat hij maar naar een stal in de buurt.

1 like

Ik ben er dit jaar of misschien eind vorig jaar ook pas achter gekomen dat kreeften! 100 jaar kunnen worden😲. Anders had ik echt 5 max. Jaar gedacht

2 likes

Ken jij mensen in je omgeving die erge spijt hebben van een tatoeage die ze hebben?

• Nee niemand
  • Ja meerdere
  • Ja 1
  • Ja ikzelf

0 stemmers

Ik vind het ook zo stom van mezelf dat ik tatoeages bij mannen veel mooier vind staan dan bij vrouwen.

2 likes

Een oud-collega heeft de naam van zijn ex in formaat XL op zijn hals en borstkas staan. Daar heeft hij wel flink spijt van.

12 likes

Afgrijselijk, ik ken ook een chick van vroeger die haar initialen op haar hals heeft getatoeeerd. WAAROM hahaha. Oh ff in mn hals zoeken wat m’n initialen ook alweer zijn. Yikes.

Verder ken ik persoonlijk 1 die veel spijt heeft van haar tattoo maar dat zit op een minder zichtbare plek. Oja ook 1 die zn postcode liet tatoeeren omg.

2 likes

Er is eentje die ik nooit had laten zetten nu maar ik denk dan maar mijn vriendin van toen die jong is overleden was er bij dus stom plaatje, lieve herinnering.

3 likes

Ik heb zelf spijt van één van mijn tatoeages, ik ben hem aan het weg laten laseren. Al bijna 1,5-2 jaar mee bezig. Ik ga eens per drie maanden en ik ben volgens mij nu 6 of 7 keer geweest. Duur grapje ook. Ik moet waarschijnlijk nog 1x nu. Blij als het klaar is en hij helemaal weg is!

4 likes

Oh wauw, nooit geweten dat dat zo lang kon duren zeg. Ik heb video’s gezien waarin het in 1 keer weg was maar dat zal dan wel een andere methode zijn. En dat was enorm pijnlijk werd gezegd. Je zag het ook een soort van wegbranden op de huid brrr

Ja het doet echt zeer haha. Veel pijnlijker dan het zetten. Wat ik begrepen heb verschilt het erg per persoon, de plek en de grootte van de tattoo maar duurt het meestal tussen de 4 en 10 sessies voor het weg is. Ik heb er zelf voor gekozen om het eens per drie maanden te doen, het mag ook per twee maanden - maar het is best duur dus vandaar dat ik eens per drie maanden doe zodat ik er maandelijks een bedrag voor kan reserveren.

3 likes

Volgens mij ligt het ook aan je huidskleur/pigment.

Niet heel erg spijt, maar wel een beetje, ga hem ook laten coveren binnenkort.

4 likes

Mag ik vragen wat dat kost?

1 like

Ik ben hier momenteel op aan het orienteren en ik zie overal (randstad) ongeveer 40 euro per 1cm2 per keer. Dus dat kan best oplopen als je een grote hebt en 10x moet laten laseren. :open_mouth:

1 like

Oh jee wat een geld
Zetten is dan aardig goedkoper
(En deze was nog in guldens :rofl:)

2 likes

Dan kun je ‘m beter coveren

3 likes

Tenzij je tattoos niet meer mooi vindt. :joy: Die van mij is maar inie minie klein, dus ik ga ik het wel laten doen.

Kan jij met je handen de grond raken als je bukt?

• Nee, ik kom ergens halverwege mijn benen
  • Nee, ik kom tot ongeveer mn enkels
  • Ja, net met mijn vingertoppen
  • Ja, bijna met vlakke handen
  • Ja, ik kan met gehele vlakke handen de grond raken
  • Anders

0 stemmers

1 like

Haha i wish. Maar ik heb dan ook officieel de diagnose stijve hark gekregen van mijn fysio, haha

4 likes

De radslag behoort tot de nutteloze skills die ik mezelf tijdens de lockdowns weer heb aangeleerd haha, net als op handen lopen

Inmiddels ook alweer een tijdje voorbij (gelukkig :pray:t2:), misschien tijd om ze weer even te oefenen!

6 likes

Jaren niet doen? Je moet me eens horen en zien nu als ik het probeer. Dat is niet best hahaha

3 likes