Stel je persoonlijke vraag #49

Technisch gezien bestaat zuurdesem starter alleen uit water en meel :speak_no_evil:

7 likes

Oooohh je hebt gelijk, ik buig mijn hoofd in schaamte

3 likes

Wat is nou eigenlijk de charme van een zuurdesem brood? Is het lekkerder? Vult het beter?
Ik ‘ken’ het alleen van zo’n lange zuurdesemrij hier in Amsterdam maar nooit zin gehad het geld eraan uit te geven en te proeven.

Vind jij het erg als jouw partner met zijn vrienden in de stad gaan stappen?

• Ja, want…
  • Nee, want…
  • Hangt er vanaf met wie hij/zij gaat

0 stemmers

Is dit anders als je partner naar een festival gaat?

• Ja, want…
  • Nee, omdat…
  • Ligt er aan met wie hij/zij gaat

0 stemmers

Dit n.a.v. discussie over koningsdag en festivallen etc.

Hoe hou jij het brood vers? Ik heb ook wel eens een brood gebakken maar een dag later is het al droog. Het enige wat het een beetje goed houd is een of 2 eitjes er door, extra boter en melk, maar moet met alleen water toch ook te doen zijn?

@anon73473962 beide nee maar geen ‘omdat’ ik zou het raar vindt als hij het erg zou vinden als ik dit deed, en anderom ook.

5 likes

Nee, veel plezier.

51 likes

Lekkerder, vullender en gezonder.

@PrincessPeach In plakken snijden en invriezen, dan is het na het ontdooien vrijwel net zo vers.

3 likes

Waarom zou dat erg zijn?

19 likes

Ja, doe ik ook altijd, per 2 verpakt zodat ik ze gemakkelijk mee kan nemen naar het werk. Kan ook heel goed aan mijn bakskills liggen overigens

Waarom een nee omdat of want? Mijn man en ik zitten thank god niet aan elkaar vastgeplakt. Omdat we een kind hebben vind ik het wel handig even af te stemmen wie, wat gaat doen en of er oppas nodig is.

16 likes

Was het, maar die is inmiddels volwassen.

@anon73473962 Beide gewoon nee, waarom zou dat erg zijn?

1 like

Geen idee? Mijn collega gaf aan dat voor haar wel een verschil zit tussen stappen in de stad en een festival. Haar idee dat stappen echt is om opzoek te gaan naar iets, want waarom ga je anders stappen? En festival zou je meer voor de muziek en vibes gaan.

2 likes

Wat treurig dus je zou nooit meer kunnen stappen in de stad omdat je dan eigenlijk hand in hand op de bank moet zitten met je partner ofzo?

62 likes

Medelijden met haar partner

15 likes

Nou als mijn vriend gaat stappen is dat gewoon met een paar vrienden bier drinken in een café en soms daarna door naar nog een café of naar een bar waar je ook wat meer muziek hebt en waar je kan dansen. Dat is puur om bij te praten en voor de gezelligheid niet omdat hij vrouwen gaat versieren. Als ik dat met vriendinnen doe net zo.

Vroegah voor we oud waren en een kind hadden gingen we vaker stappen en ook naar clubs enzo, maar dat was echt puur voor de lol en het plezier. Niet om op zoek te gaan naar een ander.

Op een festival kan je ook flirten en vreemdgaan, dus als je overal bang voor bent dan kan je vent beter nergens heen.

3 likes

Wauw wat sneu, alsof je niet gewoon lekker kunt gaan dansen zonder bijbedoelingen

6 likes

Ik ga ongeveer één keer per twee weken uit en zou het echt jammer vinden als dat niet meer kon in een relatie of met kinderen.
Zo gezellig en ik laad daar helemaal van op.

9 likes

Echt hoor, vriend gaat vanavond ook feesten en ik niet. Geen seconde lig ik daar van wakker, lekker de hut voor mezelf :raising_hand_woman:t3:

9 likes

ik hou niet van uitgaan dus mij krijgt hij niet mee. beetje raar als dat zou betekenen dat hij dat dus niet kan doen terwijl hij het wel leuk vindt

2 likes

Ik denk alleen maar waarom zou ik dit erg vinden?:joy:

3 likes