No way dat ik dat zou doen. Zul je later zien dat ik een monster creëer en de nieuwe Hitler heb opgevoed.
Mijn zus en broer hebben mij allebei bij de notaris opgegeven, maar dat betekent niet dat ik de kinderen ook daadwerkelijk in huis hoef te nemen hè en in die zin verantwoordelijk ben, maar meer dat ik ervoor zorg dat ik er op toe sta dat ze goed terecht komen.
Nou zou ik hun kinderen zonder twijfel in huis nemen, maar dat terzijde.
Ja ik was voogd van mijn zusje (waar ik pasgeleden pas achter kwam…), maar dat is niet meer geldig (wel nodig anders), want dat kind is 18 inmiddels
Heb jij wel eens moeite om je principes in de praktijk in ere te houden?
Voorbeeld: ik ben rationeel 100% anti-monarchie, maar vind de royals gewoon te leuk om niet te volgen. En ik ben radicaal tegen beschikking van mensen door de overheid, maar kan er niet overheen stappen dat ik de nieuwe donorwet een heel goed idee vind.
- Ja hier worstel ik vaak mee
- Ach ik loop soms ergens tegenaan, maar niks geks
- Nooit last van, ik ben gedisciplineerd genoeg
0 stemmers
Ja van hele goede vrienden van ons. Zelf nog geen kinderen maar plek zat in huis voor eentje extra mocht het ooit nodig zijn (laten we hopen van niet).
Van 2 katten
Elke keer dat Ignition (Remix) in me opkomt
Ik ben al 10 keer geweest en nog steeds niet weg
Ondat ik het hier een paar keer voorbij zag komen:
Bak jij je eigen brood?
- Ja, elke dag
- Ja, wekelijks
- Ja, soms
- Nee, maar ik koop zo onbewerkt mogelijk
- Nee, ik koop gewoon wat er is en let niet op ingrediënten
- Ik eet geen brood
0 stemmers
Als je zo onbewerkt mogelijk koopt: welke is je favo?
Als je zelf bakt: welk recept / welke keuken apparatuur gebruik je ervoor?
Mijn favoriete brood is zuurdesem van de bakker maar anders het pompoen-desem brood van jordys bakery (helemaal als het geroosterd is). Bestel het vaak via crisp.
Ik niet, maar wel mijn man. Dus eet altijd zijn zelfgebakken brood maar hoef er zelf niet voor te werken haha
Haha ja die aflevering staat me ook bij! Dat zou van Chinese kapsalons komen ofzo? Heel weird.
Beetje gist nog voor een extra luchtig effect
Technisch gezien bestaat zuurdesem starter alleen uit water en meel
Oooohh je hebt gelijk, ik buig mijn hoofd in schaamte
Wat is nou eigenlijk de charme van een zuurdesem brood? Is het lekkerder? Vult het beter?
Ik ‘ken’ het alleen van zo’n lange zuurdesemrij hier in Amsterdam maar nooit zin gehad het geld eraan uit te geven en te proeven.
Vind jij het erg als jouw partner met zijn vrienden in de stad gaan stappen?
- Ja, want…
- Nee, want…
- Hangt er vanaf met wie hij/zij gaat
0 stemmers
Is dit anders als je partner naar een festival gaat?
- Ja, want…
- Nee, omdat…
- Ligt er aan met wie hij/zij gaat
0 stemmers
Dit n.a.v. discussie over koningsdag en festivallen etc.
Hoe hou jij het brood vers? Ik heb ook wel eens een brood gebakken maar een dag later is het al droog. Het enige wat het een beetje goed houd is een of 2 eitjes er door, extra boter en melk, maar moet met alleen water toch ook te doen zijn?
@Barbamama beide nee maar geen ‘omdat’ ik zou het raar vindt als hij het erg zou vinden als ik dit deed, en anderom ook.
Nee, veel plezier.
Lekkerder, vullender en gezonder.
@PrincessPeach In plakken snijden en invriezen, dan is het na het ontdooien vrijwel net zo vers.