Stel je persoonlijke vraag #49

Gewoon oud worden en het nooit meer doen. Ben echt niet meer zo soepel. Wordt ook snel draaierig trouwens. Heb laatst een koprol geprobeerd en het was net of ik dronken was, terwijl de koprol ook nog eens helemaal scheef ging haha.

12 likes

haha ja dat, die koprol trekt m’n krakkemikkige bovenrug niet helaas. ik zou hem nog wel kunnen maar waarschijnlijk ten koste van een week niet meer naar links kunnen kijken :smiling_face_with_tear:

3 likes

Motorisch gezien weet ik nog wel hoe een radslag moet, maar denk dat ik finaal door m’n armen zak en tot de grond stort 🄹

5 likes

Toen ik 5 was dacht ik ook eens dat ik vast wel een radslag kon maken zoals mijn vriendin toen deed (of was het niet eens een radslag, maar gewoon een handstand).
Dat kon ik helemaal niet en toen had ik een spier bij mijn elleboog gescheurd :smiling_face_with_tear:
Het werd er ook niet beter op bij de gymlessen in latere jaren :joy:

Ik deed laatst spontaan een koprol om aan mijn vriend te bewijzen dat ik dit nog kon. Ik was meteen draaierig en misselijk hahaahah

1 like

Ik heb als kind ook geprobeerd een koprol te doen en kon toen 2 dagen mijn nek niet bewegen van de pijn :smiling_face_with_tear: Krakkemikkig geboren.

2 likes

Het begon met €105,- per keer en nu is het inmiddels €90,- per keer omdat de oppervlakte kleiner is geworden. Die €90,- is het start tarief voor tattoo’s van 1 t/m 5 cm. Die €105,- was voor 6 t/m 10 cm. Loopt op tot €545,- bij de kliniek waar ik kom zie ik. Ik heb even op mijn rekeningafschriften gekeken, ik ben er tot nu toe €720,- aan kwijt en moet dus waarschijnlijk nog 1x dus kom dan op €810,- totaal uit hahaha jemig zoveel (was ik me ook niet bewust van). Maar goed, daarna ga ik de rest van mijn leven blij zijn dat ik er niet meer tegenaan hoef te kijken :joy:

3 likes

Wauw :flushed:

Ik kan me wel voorstellen dat de opluchting dan groter is inderdaad, maar wat een smak centen
Fijn dat het er straks uitziet alsof er niks gebeurd is :hugs:

2 likes

welke van deze films heb jij gezien? beetje random lijst maar had hem van een site en liep toen vast dus kut (als iets meerdere delen heeft kan je gewoon stemmen)

• mean girls
  • crazy rich asians
  • django unchained
  • perfect blue
  • beans
  • the devil wears prada
  • forrest gump
  • the green mile
  • grand budapest hotel
  • parasite
  • black panther
  • handmaiden
  • the shining
  • dear white people
  • kynodontas
  • jaws
  • kill bill
  • lord of the rings (1/2/3)
  • barbie
  • kingsman (1/2/3)

0 stemmers

Perfect Blue maandag nog, in 4k hersteld in de bios :blue_heart: :blue_heart: :blue_heart:

4 likes

Ben je wel eens naar wasteland geweest?

• Ja was leuk!
  • Ja was niet zo leuk
  • Nee wil ik wel
  • Nee wil ik niet

0 stemmers

2 likes

Ben jij bevriend met een BN’er?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik niet, maar mijn moeder is op de een of andere manier bevriend met ouders van verschillende BN’ers. Dus ik krijg de juice via haar.

4 likes

ik heb gestemd op nee maar wil ik wel. Maar ik wil gewoon een keer achter de bar staan daar. Gewoon om te zien hoe het er daar aan toe gaat.

4 likes

Kaviaar

• Ja, lekker
  • Niet mijn ding
  • Nog nooit gegeten

0 stemmers

Oesters

• Ja, lekker
  • Niet mijn ding
  • Nog nooit gegeten

0 stemmers

Uni (zee egel, bijvoorbeeld op sushi)

• Ja, lekker
  • Niet mijn ding
  • Nog nooit gegeten

0 stemmers

2 likes

Kaviaar vind ik prima maar niet zo lekker dat ik out of my way ga om het te eten, en oesters vind ik wel lekker maar sinds ik over die vibriobacterie gehoord heb hoef ik die niet meer

3 likes

Een gesprek in een ander topic inspireerde me. Ben jij officieel voogd van andermans kinderen?

• ja van familie en heb zelf een kind/kinderen
  • ja van vrienden/vriendinnen en heb zelf een kind/kinderen
  • ja van familie en ben kinderloos
  • ja van vrienden/vriendinnen en ben zelf kinderloos
  • nee en ook nooit gevraagd
  • nee maar wel gevraagd

0 stemmers

Ik ben het wel, toen ik vorig jaar gevraagd werd heb ik er geen seconde over hoeven na te denken (zo veel liefde voor m’n nichtjes) maar soms denk ik er ineens aan en voel ik ineens OH DAMN :joy:

1 like

Ik heb geweigerd :grimacing: was geen leuk gesprek maar ik ben niet geschikt voor die rol

34 likes

Als ouder zou ik dat eigenlijk heel fijn vinden. Liever eerlijk dan als er echt iets gebeurd en het is nodig dat ik m’n broer / zus met iets ā€œopzadelā€ wat die gene eigenlijk niet ziet zitten… dat lijkt me ook niet best voor de kinderen!

31 likes

Voogd betekent niet per se dat die kinderen bij je komen wonen. Kan ook zijn dat je iets anders voor ze regelt.

5 likes