Stel je persoonlijke vraag #49

Ik heb laatst een bal in de steeg achter het huis gelegd ter hoogte van het huis waar ik denk dat de bal vandaan kwam (als in, daar hoor ik altijd kinderen spelen) en een dag later was die bal weg. Iemand was er dus in ieder geval weer blij mee.

4 likes

Ja echt allerlei speelgoed, alsof er geen 30 kinderen in deze buurt wonen waar het van kan zijn

Als je een plek hebt waar het zichtbaar is zou ik het daar neerleggen inderdaad, afhankelijk van het aantal buren zou ik ze niet allemaal bij langs gaan hoor

2 likes

Maar dan moet je wel een goeie hebben, die van die supermarkt meuk.

7 likes

Je moet die tompouce eerst helemaal ontleden voordat je het kan opeten. Je kan niet met een gebaksvorkje het opeten, of uit je hand. Alles barst uit elkaar. Mega onhandig, qua smaak denk ik voor mensen die van zoet houden wel lekker. Mensen uit het buitenland begrijpen ook weinig van de tompouce.

1 like

Hoe eet jij je tompouce?

• Daklifter
  • Snijder
  • Happer
  • Splitter

0 stemmers

3 likes

Ik leg de tompouce op zn zij en snijd het dan in 5 stukken.

8 likes

Ja combi tussen splitten en dakliften: dakje eraf, ondersteboven er weer op en dan gewoon eten.

4 likes

De enige juiste manier: eventuele slagroom bovenop ervanaf eten, dakje eraf, dakje onderop plaatsen zodat de twee bladerdeeglaagjes op elkaar zitten, aan de zijkanten vasthouden en afhappen zonder te knoeien.

8 likes

Welke tea tree oil heb je?

Dit is zo’n afrader oh my days :face_vomiting:

1 like

De vrijmarkt:

• Leuk om tussen andermans troep te neuzen
  • Verschrikkelijk

0 stemmers

2 likes

Als het gewoon pure olie is dan ruiken ze allemaal hetzelfde en maakt het merk niet uit.

3 likes

dodenherdenking op 4 mei

• sta ik volledig achter en vind ik heel goed
  • sta ik achter maar ik heb wel wat kritiek
  • sta ik niet achter maar ik doe wel mee
  • sta ik niet achter dus ik doe ook niet mee
  • anders/niet nl/nvt
  • wat herdenken we op 4 mei?

0 stemmers

3 likes

Ik lift altijd het dakje, eet dan de helft van de room, leg het dakje er weer op en dan happen zonder teveel mess maar iedereen vindt dat altijd raar :joy:

3 likes

En daar gaat het dus mis

4 likes

In de Harambe situatie:

In de Harambe situatie
  • Vond ik het doodschieten geoorloofd
  • Vond ik het doodschieten ongeoorloofd
  • Denk ik dat hij kwaad wilde
  • Denk ik dat hij geen kwaad wilde
  • Vind ik de schuld bij de ouders liggen
  • Vind ik de schuld bij de dierentuin liggen
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

1 like

Nee, op die manier knoei je echt niet.

2 likes

Als ik dit lees begrijp ik niet zo goed waarom je er a) niet achter zou staan en b) wat dan je kritiek is.

12 likes
Bevrijdingsdag…
  • Moet elk jaar een officiële vrije dag zijn
  • Elke 5jr is prrrrimaa zo
  • Moet nooit een vrije dag zijn
  • I don’t care

0 stemmers

Best gek dat elk land een nationale feestdag heeft behalve wij volgens mij?

3 likes

Ik vind een zeldzame gorilla meer waard dan een random kind. Vond het een slechte afweging.

En de schuld van het kind.

8 likes

Ik moest dit weer even opzoeken maar het is de verantwoordelijkheid van de dierentuin om een dierenverblijf zo te maken dat er geen mensen in kunnen. Ik vind het ook vrij absurd als je van mening bent als dit de schuld van de ouders is want een dierentuin/pretpark etc is juist de perfecte plek om je kind even uit het oog te verliezen.

Daarnaast zijn er wereldberoemde en gerenommeerde primatologen die van mening zijn dat de dierentuin geen enkele andere keuze had dan de gorilla dood te schieten omdat zelfs als hij goede intenties had (wat Frans de Waal niet kon zeggen op basis van de video) de dood van het kind waarschijnlijk was. Maar ja er zijn meer kinderen dan laagland gorilla’s dus als je het zo bekijkt is het inderdaad ongeoorloofd. (Edit haha las daarna pas jouw post @Zemraluani :joy: niet bedoeld als diss)

Bron: Wikipedia staat een hele mooie samenvatting.
Tevens fijn dat vooral de moeder van het kind geharrassed werd :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes