Stel je persoonlijke vraag #49

Ja goed idee, op zich. Want ik dacht eerst ja maakt eigenlijk helemaal niet uit maar voor scholen is het dan wel heel onhandig want wanneer is die dan dicht. Alhoewel zelf inzetbare vrije dagen wel ideaal zijn met studiedagen :joy:

Maar ik geef echt weinig om de achtergrond van een vrije dag dus an sich lijkt me een prima plan

1 like

Ja je houdt gewoon vakanties. In die periodes denk ik? Niet alle schoolvakanties zijn ook om die dagen heen gepland. Alleen de kerstvakantie.
Nu valt toevallig de meivakantie zo, maar dat is ook lang niet altijd zo.

Dus dan moet een school maar bepalen aan het begin van het jaar adhv personeel ofzo welke weekenden ze lang maken.

2 likes

Ze hoeven van mij niet per se christelijk te zijn, maar ik vind het wel fijn dat er een paar dagen in het jaar zijn waarbij we allemaal vrij zijn. Toch dagen om met familie door te brengen zonder ze te hoeven plannen.

50 likes

Ja idd! Deze maand praktisch iedere week een dag vrij🎉

1 like

Haha ja nou precies dit. Ik heb al bizar weinig vakantiedagen, maar er blijft amper wat over en begrijp het hele systeem niet

Ik heb gewerkt achter de bar :raising_hand_woman:

5 likes

Lag jij vroeger als kind ook altijd stiekem Shock Doc en Reportage te kijken ‘s avonds laat als je eigenlijk moest slapen?

• Ja!
  • Nee
  • Kan ik me niet herinneren
  • Ken ik niet
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Wel deadliest catch

8 likes

Ojaa!

3 likes

Ja en sexcetera!!!

50 likes

jaa hahaha!

4 likes

En Temptation Island!

3 likes

Moesten altijd lachen om de naam Pepijn Bierenbroodspot

31 likes

Ja en Deadline en Peter R. de Vries :cry:

4 likes

Ook juist doordat iedereen dan vrij is weet je dat je geen gare werkdingen kan missen op dat de hele zaak uitbrand door een stroompanne na.

1 like

Ja en daarna keek ik ook weleens stiekem naar het nachtprogramma :crazy_face::underage:

3 likes

Ik dacht echt dat ik de enige was haha. Wel leerzaam!

4 likes

En 6-pack, omg wat vond ik hun cool

4 likes

Wat is jouw top 3 MTV-programma’s van vroeger?

• MTV Cribs
  • Dismissed
  • The Hills
  • Room Raiders
  • Newlyweds
  • Punk’d
  • Jackass
  • Yo Momma
  • Pimp my Ride!
  • MTV Made
  • Viva La Bam
  • Jersey Shore