Zit jij dagelijks op LinkedIn?
- Ja bewust
- Ja maar misschien onbewust, omdat ik dan gewoon scroll door mān apps als een soort gewoonte
- Nee
- Nee en ik heb geen LinkedIn
0 stemmers
Zit jij dagelijks op LinkedIn?
0 stemmers
Na aanleiding dat Nicki Minaj 2,5 uur later begon met haar concert.
Je gaat naar een concert van jouw favoriete artiest, en ze beginnen 2-2,5 uur later met hun concert, blijf je wachten of ga je naar huis?
0 stemmers
Als ik er dan helemaal ben etc denk ik niet dat ik snel naar huis zou gaan. maar zou wel echt balen en niet nog eens naar een concert van die artiest gaan ![]()
Wij noemden dat snor
Flashbacks Burna Boy vorig jaar ![]()
Als jij je huisdier natvoer geeft moet jij dan ook wel eens denken āniet per ongeluk de lepel/vork aflikkenā ![]()
0 stemmers
Net als Ma Flodder.
Ik gebruik het nooit. Ben nog steeds werkloos op LinkedIn.
@Missy nou ja⦠ligt ook aan waarom en wat ik de dag daarna doe. Harry Styles begon toch later vanwege de NS? Dat vind ik sympathiek en dat was maar een kwartiertje. Iemand die veel te laat komt⦠Dat vind ik geen goede reden. Niet dat het ze wat uitmaakt, want het geld is al binnen.
@Michonne per ongeluk?! Ik zou het echt een keer willen proeven, maar neh
Ik moest ooit wachten op Mariah, ze vierden namelijk een verjaardagsfeestje backstage š«
Mijn katjes likken samen de lepel af š„¹
Moet jij bij het merk āgarden gourmetā ook altijd aan kattenvoer denken?
0 stemmers
Ik krijg die associatie dus niet los gekoppeld ![]()
0 stemmers
Ik wilde dit toevoegen maar lukte niet en had al 3x die post aangepast omdat ik die pol had opgefuckt.
Maar dit dus:

Mensen die niet houden van warm weer als****** het bij jou thuis gewoon prima uit te houden is, je nergens heen hoeft maar het buiten wel 25-30 graden volle zon is, baal je dan alsnog van het weer?
0 stemmers
****** boeien of dit wel of niet realistisch is; dit is een hypothetisch scenario
Sinds ik in een appartement met airco woon is de zomer ineens geen hel meer en kan ik zelfs genieten van de zon! Terwijl ik een paar jaar geleden in mijn slecht geĆÆsoleerde sauna nog zat te huilen om de weersvoorspelling tijdens een hittegolf.
Ik zei eerst nee, want ik dacht dat je het juist over het kattenvoer had ![]()
Omdat je dan alsnog niet spontaan 's middags buiten kan wandelen oid ![]()
Dat kan prima.
Ik ben over het algemeen liever buiten dan binnen, maar ik kan niet goed tegen warmte. Dus als het binnen goed uit te houden is vind ik dat wel heel fijn, maar baal ik nog steeds wel een beetje dat ik minder buiten ben dan ik zou willen
Omdat het weer warm wordt, anoniem voor de zekerheid.
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Hahhaa zo lekker uit zoān blik