Stel je persoonlijke vraag #49

Doet me aan deze tiktok denken en daardoor zou ik hem toch wel geloven hahaha (maar wel onnodig en raar)
https://www.tiktok.com/@mrpaullongley/video/7241053919978343707

Zou het wel heel grappig vinden als een man ‘men are pigs’ als begroeting zegt.

3 likes

Que???

3 likes

Je mag toch gewoon zelf weten hoe je dit draagt, boeiend wat erbij staat

37 likes

Haha hoezo blur je dat woord

4 likes

Heb je een volle agenda? Als in elke dag wat gepland.

• Ja, ik heb een volle agenda.
  • Nee, ik heb geen volle agenda.
  • Tussenin, sommige dagen wat gepland, soms niet.

0 stemmers

Ik probeer de laatste tijd met verschillende mensen af te spreken, en het valt wel erg op dat veel mensen , al snel een volle agenda hebben.

Maak jij je drukker om kleine dingen dan anderen?

• Ik maak me minder druk om kleine dingen dan anderen
  • Ik maak me drukker om kleine dingen dan anderen

0 stemmers

Neutraal kan even niet dus kies waar je het dichtst bij zit

2 likes

mja als je fulltime werkt en je ook een paar keer per week wil sporten en wat leuke dingen wil doen/vrienden en familie wil zien zit je agenda al snel vol

18 likes

Als ik tegen mensen zeg dat ik geen tijd heb is dat meestal: het is al druk en ik wil ook dagen voor mijzelf houden. Niet per se elke dag volgepland

54 likes

Wat zeg jij meestal:

• Huiskamer
  • Woonkamer

0 stemmers

2 likes

In mijn eigen huis woonkamer, bij mijn ouders is het alleen ‘de kamer’ om de een of andere reden

13 likes

Ja zeiden wij ook

5 likes

Onze kamers boven hebben allemaal 1 muur in een bepaalde kleur dus die noemen we dan ‘de blauwe slaapkamer’ bijvoorbeeld

Bij mijn ouders noemden we de woonkamer “voor”, terwijl het technisch gezien de achterkant van het huis was.

5 likes

Ik vraag mij dit soms af. Wij hebben dus zo’n kelder uit de jaren 30. Dus een hele stijle trap naar beneden met wat bergruimte. Je kan er een klein beetje in lopen. Maar om het nou echt een kelder te noemen? En in het engels vind ik het nog veel meer overdreven klinken om
basement te zeggen. Dus ik zeg dan maar the little storage room :laughing:

Als je zelf nou een nieuw huis zou mogen bouwen, zou je er een kelder in plaatsen?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet/twijfel

0 stemmers

2 likes

Nee, zou ik niet doen ivm water en vochtproblemen.

4 likes

Ja gelukkig geen last van maar idd dat hoor je wel vaak! Oh en bij een vriendin vroeger moesten ze met onweer vaak in de kelder schuilen en dan was hun kelder weer overspoeld maar i.v.m. brandgevaar omdat ze een rietendak hadden. Wat een werk man was dat rieten dak altijd.

Zou je een rieten dak willen als je nu zelf een huis mocht bouwen?

• Nee dankje
  • Ja!
  • Ik twijfel

0 stemmers

1 like

image

Vet handig. Hoewel ik ook genoegen zou kunnen nemen met een zolder.

7 likes

Zolder met een vaste trap of? Ik heb nu een vlieringzolder en ik ben te schijterig om erop te gaan. Denk echt dat er een marter rondloopt. Dan liever een kelder waar ik eten etc. In kan opbergen.

3 likes

Huh maar toch juist helemaal kut als je huis in de hens gaat en je zit in de kelder (ipv gewoon vlakbij een uitgang)?