Geld willen verdienen aan potentieel seksueel contact met een puber is niet mijn vibe.
Niet mijn vibe, wat een mooie en universeel toepasbare uitdrukking, die voeg ik toe aan mijn vocab.
“W-w-what’s with Andy?!”
Ik vond vicky bestwel een pestkop hoor. En omdat zij de oudste was kreeg ik het gevoel dat ze zich altijd de baas voelde. Tegen 1 zo’n chick deed ze zo gemeen toen die daar nieuw binnenkwam in het huis. Heb wel het gevoel dat het budget voor geordie shore echt veel hoger lag. Dat huis zag er al 10 keer beter uit dan bij jersey shore en ze gingen volgens mij ook veel vaker naar het buitenland.
Maar wat moet dat eigenlijk een drama zijn geweest voor ze enerzijds. Holly was altijd verliefd op die James. Hij gaf echt helemaal niks om haar, en daarna die Kyle. En Vicky met Ricky. En Charlotte die altijd jankend naar huis ging vanwege Gary terwijl ze hem ook haatte. Zo extreem toxic.
Achteraf had ze gelijk over Marnie dus idc
Nee ik bedoel niet Marnie! Die lijkt me zelf ook vrij kut. Een andere meid, donker haar ook maar ik weet haar naam niet meer. Ff googlen.
Ja deze, Rebecca blijkbaar. Het moment dat zij binnenstapte deed Vicky al echt gemeen af. Dus die Rebecca kreeg echt zero kans daar.
Omg wat erg eigenlijk dat ze dat soort programma’s maken. Vooral nu ik dit weer zie.
Ja maar echt, hadden ze niet toen al kinderen? Voor mijn gevoel lag ze die hele realityshow de hele dag in bed en daar werd ook altijd gefilmd.
En die kinderen wonen nu dus bij Travis want haar reden is dat het is omdat hij meer geld heeft.
Gary met zijn ‘parsnip’… 🥹
En two stupid dogs en Scooby Doo
Moet altijd aan hem denken als ik een pastinaak zie
Je kind van 6 grappend/liefkozend ‘vieze teringlijer’ of ‘pik’ noemen?
- Kan beide echt niet
- Is toch lache
- Alleen pik kan
- Alleen teringlijer kan
0 stemmers
Ik zie mezelf nog wel eens ‘lekker gewerkt pik’ zeggen tegen een kind.
Ik zag het vandaag een (rotterdamse) vader doen bij zijn kind, gewoon lekker aan het spelen en dan ‘jij teringlijer’ gewoon grappend bedoeld zou het zelf niet echt doen maar ik vond t wel grappig
Er kwam net een Mandela effect voorbij op mn TikTok over het schoenenmerk Skechers.
Dacht jij ook altijd dat het Sketchers met een T was ipv Skechers?
- Huh ja, daar zit toch gewoon een T in?
- Ik wist altijd al dat het Skechers zonder T was
- Ik ken dit merk sowieso niet
- Anders
0 stemmers
Maar is dit een Mandela effect of is het probleem gewoon dat sketch wel een woord is en skech niet? Je vult dingen altijd op de meest logische manier in.
Denk dat tweede inderdaad hahahah
Spreek je het dan wel uit als sketsjer of zeg je dan skeggers?
Ik denk sketsjers
Wow niemand is in Antarctica geweest! Iemand moet gaan en dan vragen in het ben ik de enigste topic: ben ik de enigste die in Antarctica is geweest? En dan is er eindelijk een keertje iemand de enigste!!
ben je echt verbaasd dat niemand op Antarctica is geweest?
ik wil heel graag maar ben bang voor de Drake passage haha