En ik haal eigenlijk altijd wel wat lekkers dan in huis - bij dat soort grote klussen.
Ik vraag ‘kan ik helpen’ en hoop dat het antwoord nee is, want dat is eigenlijk altijd zo.
En ik zorg voor ijsjes en drinken. Maar die mensen zijn vaak ook wel wat gewend, zo bloedheet is 27 graden nou ook weer niet.
Ja, hoewel ik het de laatste tijd meer gooi op kangaroe, en dat bekt ook wel lekker. Klinkt iig beter dan kkhoer
Ik loop een beetje ongemakkelijk heen en weer door m’n huis of ga aan de eettafel zitten met een laptop en doe net alsof ik aan het werk ben maar eigenlijk zit ik gewoon te forummen ofzo.
Stel je hebt een kaartje over voor een voorstelling voor komende vrijdagavond. Hoe hoog acht je de kans dat je nog iemand kan vinden die met je mee wil en kan?
- Ja, dat lukt altijd wel!
- Mwoah, met een beetje mazzel
- Nee, waarschijnlijk niet
0 stemmers
Bijna niks klinkt beter dan kkhoer
Gebruik jij kanker vaker voor iets positiefs zoals kkleuk of voor iets negatief zoals kkhoer?
- Positief
- Negatief
- Allebei even graag
- Ik gebruik dit woord sowieso nooit in deze context
0 stemmers
Draag je liever lichte tinten of donkere tinten?
- Licht
- Donker
0 stemmers
Zet je weleens je zonnebril op je hoofd?
- Nee vind dat zo lelijk
- Gewoon nee
- Ja doe ik
0 stemmers
Die zonnebril gaat dan vastzitten in mijn haar
Ik heb laatst 144 gebeld vanaf de snelweg. Reden langs een weiland en zag ineens een schaap op zijn rug liggen. Ze gingen er politie op af sturen, hopelijk heeft het schaapje het gered ![]()
Ligt wel heel erg aan waar het kaartje voor is, ik heb sneller iemand gevonden voor cabaret dan voor toneel
Lig jij tijdens thuiswerkdagen ook wel eens een uur op de bank te scrollen
- Ja daar zijn thuiswerkdagen voor
- Ja maar ik werk dan langer door
- Ja en ik compenseer die tijd niet
- Ja maar ik voel me daar wel schuldig over
- Ik denk dat mijn collega’s dit doen
- Ik denk dat mijn collega’s dit niet doen
- Ik doe dit nooit
- Ik werk nooit thuis / nvt
0 stemmers
Onhandig en dan gaan die pootjes buigen
Ik doe het wel gewoon op het werk zelf, ga ik op kantoor ff zitten chillen en als een collega komt doe ik alsof ik kei hard aan het werk ben
Als mn werk maar op tijd af is werk ik verder gewoon in mn eigen tempo.
Vind jij dat je op 4 mei moet kunnen demonstreren?
- Nee doe dat op een andere dag
- Ja sure
- Alleen in bijzondere gevallen, zoals:
0 stemmers
Whaha, ik vind stomme trut dus lekker bekken
Het klinkt zo droog
. Moet gelijk weer denken aan dat filmpje waarin zo’n puber dronken thuis komt en blijkbaar veel lawaai maakt en dat die vader haar dan opbelt en haar uitscheld voor stomme trut.
Ik zeg in real life eigenlijk nooit trut.
Zeg jij wel eens trut?
- Ja regelmatig
- Nooit
- Zelden
0 stemmers
En daarbij zijn er ook veel andere bevolkingsgroepen dan joden erg geschaad tijdens WO 2.
Ja ik bedoelde meer dat je dus niet alleen de joden stoort in de herdenking. Dat je actie ook gevolgen heeft voor een groep die er sowieso weinig mee te maken heeft
Kankerteef vind ik ook altijd lekker vliegen!!
Ik zou het echt onverstandig vinden als men op 4 mei gaat demonstreren en zeker tijdens een herdenking ook ongepast. Denk ook dat het alleen maar polariserend werkt. Dan kan je nog beter op Bevrijdingsdag demonstreren.