Voor Karl, hoeveel kussens heb jij op je bank?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- Meer dan Karl
0 stemmers
Voor Karl, hoeveel kussens heb jij op je bank?
0 stemmers
Omg dat advies wat ze geeft op vragen is echt vreselijk
Maar ik vind hierbij altijd zo onduidelijk of ze met woonlasten dan alleen hypotheek/huur bedoelen, of ook je GWE/verzekeringen/lease contract voor CV ketel/gemeente belastingen/ pacht / VVE etc.
Dat zijn toch ook woonlasten? Of is het dan puur je netto hypotheek/huur?
Nee, nibud bedoelt alle lasten die je hebt omtrent wonen, dus ook GWL, belasting etc. Ik vind 33% heel leuk klinken, maar echt totaal onrealistisch in deze tijd.
Ik dacht altijd alleen kale huur maar blijkbaar is het inclusief al die dingen: Woonlasten | CBS.
Dan vind ik 33% best wel weinig eigenlijk, dat is in de huidige woningmarkt bijna niet te doen als je niet al 10 jaar geleden een huis hebt gekocht/sociaal huurt/met schenking een huis kan kopen.
En ook: is het dan bruto of netto hypotheek? Met de huidige rente ook best een behoorlijk verschilâŠ
Edit: heb de poll nu dus ingevuld als netto salaris versus netto hypotheek (zonder andere woonlasten)
Ik zou er niet op afknappen als diegene bijvoorbeeld mega onzeker is en een coach helpt met wat tips. Al moet er dan wel een wat betere coach achter zitten dan deze vrouw want jeez wat een antwoorden
En dan maakt de gemeente ook nog eens behoorlijk uit voor je belastingen en bijv afval heffingen. En of je zonnepanelen hebt of niet etc . Best lastig vergelijken dusâŠ
Ik heb nu netto woonlasten (dus all in, soort van) tegenover netto maandinkomen.
Maar dat is ook weer niet zuiver want 13e maand en vakantiegeld.
Hannah Montana was echt zoân programma wat ik keek als ik ziek was ofzo
Ik was er al te oud voor dus geen fan maar ik keek echt tot dat ik ging studeren nog disney en Nickelodeon.
Ben wel fan van de film, standaard huilen bij butterfly fly away. + Youâll always find your way back home is een bop en ik hoop op een Taylorâs version.
Ja ik bedoelde ook kale huur eigenlijk, gwl en andere dingen erbij en dat 33% vind ik echt een utopie hahaha totaal niet realistisch
Nog steeds vind ik het leuk om te kijken.
Eens in de zoveel jaar dan kijk ik ook nog een keer de film, vooral voor de liedjes.
Je beste vriendin is je tandarts
0 stemmers
Je moeder is je huisarts
0 stemmers
Hahaha dit is wel echt waar. Honden houden echt van smerige dingen, zoals stront eten of rollen door een dode mol of een dode gans ofzo en ik snap echt niet waarom gewoon haha.
Mijn hond is zot van koeien- en paardenmest. Het ergste wat ik al meegemaakt heb was dat ze zich gerold had in schapenvet. Echt verschrikkelijk!
Na 3x wassen stonk ze nog als de pest
Ik heb mij laten vertellen dat ze dit doen om hun geur te maskeren zodat ze dichter bij hun âprooiâ kunnen komen, of dit waar is weet ik niet.
Ik dacht eigenlijk dat dit officieel niet kon/mocht. De vader van een vriendin is huisarts en dat hele gezin stond ingeschreven bij een andere huisarts, maar misschien was dat omdat ze dat zelf ethisch beter vonden. Ze kwamen er ook nooit haha.
Ik heb het idee dat de mijne het vooral doet voor de âomg ruik wat voor geweldige geur ik heb gevondenâ. Ik heb een abonnement op een dierentuin waar honden mee mogen en ze rolt al-tijd bij het tijgerverblijf tegen het raam aan.
Tosti-ijzer:
0 stemmers
Vind een tosti uit de pan echt heel inferieur!!! Moet echt met een grillplaat of zon driehoek ding
Het is officieel niet verboden, maar je kan natuurlijk zonder moeite zo tien situaties bedenken waarin dit onwenselijk is, dus het wordt afgeraden om familie en andere directe naasten te behandelen. Het is gewoon echt moeilijk om je honderd procent als professional op te stellen bij iemand zo dichtbij. Ik vind dat bij een tandarts trouwens hetzelfde, al voelt de inhoud minder precair.