Threads
- Gebruik ik
- Gebruik ik niet: heb de kracht niet voor iets nieuws of lijkt me niks aan
- Gebruik ik niet: ken ik niet
0 stemmers
Ik zie het steeds voorbij komen op Insta maar wil eigenlijk geen nieuwe potentieel tijdrovende app installeren
Threads
0 stemmers
Ik zie het steeds voorbij komen op Insta maar wil eigenlijk geen nieuwe potentieel tijdrovende app installeren
Trouwens, ik zag een tiktok, en die baby mepte zn vader 2 keer in zn gezicht die keihard lag te snurken hahaha
Als je snurkt ben je sowieso al ongezond volgens de kno-arts van een vriend van mij.
Uitzonderingen als eh verkoudheid blablabla uitgesloten.
0 stemmers
Ik was mān handen niet per se voor het eten als ik een kat heb geaaid maar 100% altijd als ik een hond heb geaaid.
Het zal wel nergens op slaan maar ik vind honden dus echt heel veel viezer dan katten. Katten vind ik meer als mensen qua vieslevel.
Zit er voor jou ook verschil tussen binnen- of buitenkatten qua viezigheid?
Nou mijn hond gebruikt paardenstront als parfum. Dus ik kan je geen ongelijk geven
Haha ja dat ga ik mijn baby ook leren de k ik
Ja de vellen hangen er bij mij aan, maar ik zou ze toch niet willen missen.
Heb het al wel 8x opnieuw geĆÆnstalleerd en weer verwijderd. Ben elke keer nieuwsgierig door die rode bolletjes en precies op insta en elke keer weer zeer teleurgesteld als ik er dan ben. Het is een soort Twitter maar dan met minder interessante mensen zoals in hun begindagen.
Een vriend van mij snurkt heel hard. Ik ben een keer met zijn vriendin en mijn man op vakantie geweest en toen hebben we expres een heel stuk tussen hun tent en onze tent gehouden. Helaas zetten toen andere mensen echt op een meter afstand hun tent naast de onze en dat bleken mega snurkers te zijn. Afschuwelijk
Honden stinken ook gewoon meer.
Nee meer of ik de kat ken of niet denk ik. Maar ja ze hebben vooral een veel minder vieze bek vind ik, ik vind een hondenbek echt een van de vieste dingen die er zijn. Een kat kan ook vrij clean een snoepje aannemen, bij een hond heb je dan meteen zoān vieze natte hand.
Ik weet trouwens wel dat een kat tering veel bacillen in de bek heeft, maar het oogt gewoon wat minder ranzig door het gebrek aan slijm draden etc
Hahaha ik voel me hier altijd de enige in maar mn vriend kan echt hele oerwouden omzagen in zān slaap, maar mn hond ook en juist vanwege haar gesnurk ben ik er zo erg aan gewend dat ik zelfs door hun snurk koor heen kan slapen. Fijn voor hem, vooral fijn voor mezelf.
Ik ben laatst achter het bestaan van āonline dating coachesā gekomen, niet van die incel pickup artist types, maar iemand die je advies geeft over wat je voor berichtjes kan sturen en zo. Bijvoorbeeld deze. Nu ben ik benieuwd, stel je bent met iemand aan het daten en diegene blijkt zoān coach te hebbenā¦
Zou je daarop afknappen?
0 stemmers
āEr zijn wel standaardnormen uitgaande van gemiddelden. Nederlanders willen gemiddeld niet meer dan 34 procent van het inkomen besteden aan woonlasten . Het Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting (Nibud) vindt dit iets te hoog. Zij vinden 33 procent van het netto inkomen acceptabel.ā
Hoeveel procent van jouw (netto)salaris gaat naar jouw huur/hypotheek?
0 stemmers
Lukt het jou om 10% van je (netto) salaris maandelijks te sparen?
0 stemmers
Dit soort nieuwsberichten zullen ook nooit over katten gaan :
De hond heet Decaf?
Huh wtf heeft iedereen hier weinig kussens op de bank? Ik heb er 12
dekentjes
Hahahaha wtf