Stel je persoonlijke vraag #49

De boekenweek is begonnen! Ga jij deze week een boek kopen?

  • Ja! En ik weet ook al welk boek
  • Waarschijnlijk wel, maar ik weet nog niet welke
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

1 like

Lijkt me zo creepy om op te groeien met iemand van wie je al jaren verwacht dat het op een dag echt helemaal misgaat.

Eigenlijk zijn dat soort mensen foutjes van de natuur denk ik.

6 likes

Wanneer heb jij voor het laatst een knuffel gehad :people_hugging:?

  • De laatste 50 uur
  • De laatste 100 uur
  • De laatste week
  • De laatste maand
  • Het laatste jaar
  • Nog langer geleden

0 stemmers

Van een kindje maar dat telt ook wel toch. Echt zo helemaal die armpjes stevig om mijn nek en gezichtje tegen mijn schouder. Heel zoet šŸ„¹šŸ„¹ terwijl ik eigenlijk meestal awkward word van knuffels

16 likes

Opeten wat ik lekker vind en de rest weggeven. Of mā€™n vriend eet ze op, die is niet zo kieskeurig.

2 likes

Ik ben geen knuffelaar :no_good_woman:t2:
Echt een enkele keer dat ik een knuffel wil of geef

2 likes

ā€œZaterdag is de mooiste dag van de weekā€

  • Eens
  • Oneens

0 stemmers

4 likes

Ik heb buikgriep :fu:t2:

1 like

Wat kan de zaterdag daar aan doen :sob: (wel beterschap!!!)

13 likes

Elke vrije dag die ik heb is mooi

7 likes

Op jonge leeftijd dieren martelen is echt 99% zeker antisociale persoonlijkheidsstoornis (sociopaat) op latere leeftijd. Of nja dat is misschien een beetje overdreven maar er is echt een gigantisch verband tussen.

Dus dat is echt asap op agressie regulatie training and hoping for the best :crossed_fingers:

19 likes

Voor de vegetariƫrs, denk je dat je ooit weer vlees gaat eten?

  • Ik sluit dit niet uit, zeg nooit nooit
  • die kans is een beetje aanwezig
  • Nee sowieso nooit meer

0 stemmers

Voor de vleeseters, denk je dat je ooit volledig vegetarisch gaat eten?

  • Die kans zit er wel in ja, misschien ooit
  • Ja sowieso binnen nu en korte termijn
  • Nee sowieso nooit

0 stemmers

1 like

Zaterdag en zondag!

1 like

ik wil best vlees eten als het ooit daadwerkelijk betaalbaar 3D geprint kan worden uit Ć©Ć©n zoā€™n cel, maar is dat nog echt vlees te noemen?

3 likes

ik zou het liefst standaard vega eten en dan mijn favoriete vlees en visgerechten die niet vega na te maken zijn 1 keer per jaar en die dan zo milieu en diervriendelijk als het kan. en als ik die minder dan 1 keer per jaar eet alleen maar beter natuurlijk.
ik ben sinds ik minder vlees ben gaan eten alleen maar minder vlees gaan eten dus wellicht word het vanzelf nog minder, maar voor nu zijn dit de meeste restricties die ik mezelf op zou willen leggen.

4 likes

Ken jij iemand die Zwitsers is?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zat er vandaag over na te denken dat ik echt niemand ken die Zwitsers is maar ik wel iemand ken uit alle andere landen in Europa denk ik.

1 like

ik heb dat met de baltische staten, alleen uit litouwen komen mensen naar mijn idee. af en toe zie ik wel busjes uit letland volgens mij maar estland hoor ik al helemaal nooit haha

3 likes

Ja deze hoer

37 likes

met haar teringlepels

11 likes

Mijn enige ervaring met een Zwitser is dat ik ooit met een Zwitserse toerist gezoend heb die met zā€™n zus en ouders op vakantie was. Hij vroeg of ik mee ging naar zijn hotel maar hij bleek de hotelkamer te delen met zijn zus :woozy_face:.

6 likes