Stel je persoonlijke vraag #49

Opeten wat ik lekker vind en de rest weggeven. Of m’n vriend eet ze op, die is niet zo kieskeurig.

2 likes

Ik ben geen knuffelaar :no_good_woman:t2:
Echt een enkele keer dat ik een knuffel wil of geef

2 likes

“Zaterdag is de mooiste dag van de week”

• Eens
  • Oneens

0 stemmers

4 likes

Ik heb buikgriep :fu:t2:

1 like

Wat kan de zaterdag daar aan doen :sob: (wel beterschap!!!)

13 likes

Elke vrije dag die ik heb is mooi

7 likes

Op jonge leeftijd dieren martelen is echt 99% zeker antisociale persoonlijkheidsstoornis (sociopaat) op latere leeftijd. Of nja dat is misschien een beetje overdreven maar er is echt een gigantisch verband tussen.

Dus dat is echt asap op agressie regulatie training and hoping for the best :crossed_fingers:

19 likes

Voor de vegetariërs, denk je dat je ooit weer vlees gaat eten?

• Ik sluit dit niet uit, zeg nooit nooit
  • die kans is een beetje aanwezig
  • Nee sowieso nooit meer

0 stemmers

Voor de vleeseters, denk je dat je ooit volledig vegetarisch gaat eten?

• Die kans zit er wel in ja, misschien ooit
  • Ja sowieso binnen nu en korte termijn
  • Nee sowieso nooit

0 stemmers

1 like

Zaterdag en zondag!

1 like

ik wil best vlees eten als het ooit daadwerkelijk betaalbaar 3D geprint kan worden uit één zo’n cel, maar is dat nog echt vlees te noemen?

3 likes

Ken jij iemand die Zwitsers is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zat er vandaag over na te denken dat ik echt niemand ken die Zwitsers is maar ik wel iemand ken uit alle andere landen in Europa denk ik.

ik heb dat met de baltische staten, alleen uit litouwen komen mensen naar mijn idee. af en toe zie ik wel busjes uit letland volgens mij maar estland hoor ik al helemaal nooit haha

3 likes

Ja deze hoer

37 likes

Mijn enige ervaring met een Zwitser is dat ik ooit met een Zwitserse toerist gezoend heb die met z’n zus en ouders op vakantie was. Hij vroeg of ik mee ging naar zijn hotel maar hij bleek de hotelkamer te delen met zijn zus :woozy_face:.

6 likes

Ik koop liever pas over een tijdje weer een boek zodat ik zeker weten niet het gezamenlijke dagboek van de chabotjes erbij krijg

16 likes

Je verkoopt een eettafel in goede staat. Je hebt er €900 voor betaald. Een bekende wil de tafel graag overkopen. Hoeveel vraag je ervoor?

• Minder dan €200
  • €200
  • €300
  • €400
  • €500
  • Meer dan €500

0 stemmers

4 likes

Hoe oud is de tafel?

4 likes

4 jaar.

Haha een meerderheid €200 / minder dan €200 stemmers :smiling_face_with_tear: had wel verwacht er nog iets meer voor te kunnen vragen

3 likes

jaaaaa die tyfus lepels ben ik nooit vergeten

edit nu herinner ik me ineens dat een litouws meisje op de middelbare school ruzie had met een jongen en dat hij in zn woede ook echt iets zei van ‘MET JE LEPELVERZAMELING’ oid hahahah

8 likes

Vragen kan altijd toch, zolang jij en de koper allebei tevreden zijn uiteindelijk is het prima. Het is geen verplichting om minder geld te vragen aan een bekende omdat je diegene kent

7 likes