Stel je persoonlijke vraag #49

Heeft die persoon zelf een bedrag aangegeven? Misschien eerst vragen en dan eventueel het middelpunt tussen hun idee en jouw verwachting als prijs nemen? Of misschien biedt diegene wel gewoon chill veel.

2 likes

Ik las dit als teringtepels en begon me al af te vragen welke aflevering ik gemist had :joy:

18 likes

Ik hoor haar stem gewoon

3 likes

Het paard weet de weg, we hebben geen pech, we zijn nog lang niet moe

Dit heb ik nog regelmatig random in m’n hoofd

26 likes

Hahaha ik ging ff twijfelen of ik het nou goed had onthouden en ging het opzoeken

Deze versie was ik vergeten :crazy_face: en wat is die Polly toch een irritant kind

5 likes

De vader van een vriendin van mij, weetniet of dat echt telt. Hij kent mij en ik ken hem.

Zou jij in zwitserland willen wonen?

• Ja geweldig
  • Nee dankje
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik vind het zo’n fantastisch mooi land, maar ik zou er denk ik nooit kunnen wonen.

2 likes

Nee klopt, komt door de Zwitsers.

8 likes

Takke duur

7 likes

Ik vind dit echt zo lastig. Verkoop daarom liever via marktplaats of aan onbekenden. Anders ga ik me ook een soort verantwoordelijk voelen als er later bijvoorbeeld iets met die tafel is.
Aan familie of hele goede vrienden geef ik het gewoon maar juist aan halve bekenden zoals buurtbewoners of moeders van kinderen waar m’n kind omgaat verkoop ik het liever niet.

3 likes

Wat is er aan de hand met Kate Middleton?

• Kate is gewoon aan het herstellen van een operatie en doet dat uit het zicht van de pers en de rest van de wereld
  • William is vreemd gegaan, heeft misschien een kind verwekt bij een ander en is net zo’n lul als z’n vader. En ze gaan dus scheiden.
  • Ik heb nog een andere theorie
  • Ik heb helemaal geen zin om me hierin te verdiepen

0 stemmers

1 like

Ik gun haar een leukere man dan William lijkt te zijn. Maar goed, ik zou ook geen koningin willen worden

5 likes

BBL natuurlijk

12 likes

Ze is zelf vreemdgegaan met harry en nu is er een ginger baby

16 likes

Hahahah dat zou ik wel snappen. Denk dat Harry 100x leuker is

3 likes

Is dit herkenbaar voor jou?

• Ja helaas wel
  • Nee
  • Nee want ik heb een wondermiddel

0 stemmers

1 like

op ayahuasca en yoga retreat gegaan en daar het licht gezien en nu een zelfvoorzienende neokoloniale hippie in mexico

5 likes

Ik zag vandaag toevallig een trucje op de insta van Hema. Water met baksoda erin, schudden en afwassen. Geen idee of het werkt

2 likes

Bakje vullen met een beetje heet water, afwasmiddel en een opgevouwen keukenpapiertje. Dan even schudden en de kleur trekt vervolgens in het keukenpapier.

19 likes

Ik dacht dat de vraag ging over of je ook met zo’n foundationgrens rondliep :joy:
@Jumpsuit verklaar u nader

4 likes

Dit werkt inderdaad niet, heb die “hack” wel eens geprobeerd en het bakje was nog steeds oranje :+1:

2 likes