Stel je persoonlijke vraag #49

Ik koop liever pas over een tijdje weer een boek zodat ik zeker weten niet het gezamenlijke dagboek van de chabotjes erbij krijg

16 likes

Je verkoopt een eettafel in goede staat. Je hebt er ā‚¬900 voor betaald. Een bekende wil de tafel graag overkopen. Hoeveel vraag je ervoor?

  • Minder dan ā‚¬200
  • ā‚¬200
  • ā‚¬300
  • ā‚¬400
  • ā‚¬500
  • Meer dan ā‚¬500

0 stemmers

4 likes

Hoe oud is de tafel?

4 likes

4 jaar.

Haha een meerderheid ā‚¬200 / minder dan ā‚¬200 stemmers :smiling_face_with_tear: had wel verwacht er nog iets meer voor te kunnen vragen

3 likes

Kan toch prima, ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan de mening van een random groepje mensen op het internet vs jouw idee van de waarde van je eigen tafel

14 likes

jaaaaa die tyfus lepels ben ik nooit vergeten

edit nu herinner ik me ineens dat een litouws meisje op de middelbare school ruzie had met een jongen en dat hij in zn woede ook echt iets zei van ā€˜MET JE LEPELVERZAMELINGā€™ oid hahahah

8 likes

Vragen kan altijd toch, zolang jij en de koper allebei tevreden zijn uiteindelijk is het prima. Het is geen verplichting om minder geld te vragen aan een bekende omdat je diegene kent

7 likes

Heeft die persoon zelf een bedrag aangegeven? Misschien eerst vragen en dan eventueel het middelpunt tussen hun idee en jouw verwachting als prijs nemen? Of misschien biedt diegene wel gewoon chill veel.

2 likes

Ik las dit als teringtepels en begon me al af te vragen welke aflevering ik gemist had :joy:

18 likes

Ik hoor haar stem gewoon

3 likes

Haha ja als ik deze week een boek koop dan weiger ik het boekenweekgeschenk gewoon.

4 likes

over de bergen en door het

  • woud
  • moeras

0 stemmers

gaan wij naar

  • oma toe
  • ome bob

0 stemmers

5 likes

Het paard weet de weg, we hebben geen pech, we zijn nog lang niet moe

Dit heb ik nog regelmatig random in mā€™n hoofd

26 likes

neee de boot weet de weg, we hebben geen pech, het sneeuwt op onze koohooop

4 likes

Hahaha ik ging ff twijfelen of ik het nou goed had onthouden en ging het opzoeken

Deze versie was ik vergeten :crazy_face: en wat is die Polly toch een irritant kind

5 likes

hahaha ik heb dus heeel vaak random die krijsstem van polly die ā€œOME BOB?! :confused::face_with_symbols_over_mouth:ā€ zegt in mijn hoofd

7 likes

De vader van een vriendin van mij, weetniet of dat echt telt. Hij kent mij en ik ken hem.

Zou jij in zwitserland willen wonen?

  • Ja geweldig
  • Nee dankje
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik vind het zoā€™n fantastisch mooi land, maar ik zou er denk ik nooit kunnen wonen.

2 likes

Nee klopt, komt door de Zwitsers.

8 likes

Takke duur

7 likes

Ik vind dit echt zo lastig. Verkoop daarom liever via marktplaats of aan onbekenden. Anders ga ik me ook een soort verantwoordelijk voelen als er later bijvoorbeeld iets met die tafel is.
Aan familie of hele goede vrienden geef ik het gewoon maar juist aan halve bekenden zoals buurtbewoners of moeders van kinderen waar mā€™n kind omgaat verkoop ik het liever niet.

3 likes