Stel je persoonlijke vraag #49

Ik zou zeggen een pistool. Omdat je daarmee ook gewoon iemand al af kan schrikken door het alleen te richten. Als het dan nog dreigender wordt kun je in de lucht schieten om te laten zien dat je het meent haha. En intussen dan hopelijk 112 bellen zodat je niet echt iemand hoeft neer te schieten :disappointed_relieved:

Messen/zwaarden enzo moet je toch wat dichterbij iemand komen en maak je ook fysiek meer contact :smiling_face_with_tear:

7 likes

Nekschot krijgt betere betekenis met pijl en boog, wel eerst een cursus volgen denk ik.
En van dichtbij ram ik gewoon pijl in je oog zonder af te schieten.

21 likes

Heb voor zwaard gestemd, maar zou het liefste met een machete rondlopen.

Edit: als er dan een leerling aan m’n plantjes zit, raken ze daadwerkelijk een handje kwijt.

2 likes

Haha ja maar een pijl en boog permanent op je rug is ook nie wat :rofl:
Of zo’n zwaard

image

1 like

Pijl en boog is wel charmant hoor

2 likes

LOVE deze kant van je 🫡😍

23 likes

Heb jij of ken jij iemand die een boete heeft gehad omdat je of diegene plaats moest maken voor een politiewagen/ambulance/brandweerwagen bij een stoplicht met een flitser voor rood?

Elke keer als ik voor een stoplicht sta met een flitser denk ik: hopelijk komt er nu geen voertuig aan met zwaailichten en sirenes want dan moet ik door rood rijden en dat wordt een boete :joy:

• Ja ik
  • Nee niet meegemaakt
  • Ja iemand die ik ken

0 stemmers

Die je waarschijnlijk wel kwijtgescholden krijgt? Maar lijkt me echt fuckinggg gedoe

Bezwaar maken tegen een boete is echt easy hoor, denk dat het minder lastig is dan je denkt.

1 like

Oh dacht dat je sws altijd eerst moest betalen en dan pas bezwaar indienen en dat daar dan weer allemaal rompslomp bij komt kijken en weer allemaal tijd overheen :yawning_face:

1 like

Laatst voor het eerst besteld omdat een collega die heel graag wilde in een café. Ik verwachtte zoiets:

Van die bladerdeegdingen zeg maar. Die vind ik niet vies of zo, maar ik ga ze ook niet bestellen.
Pas toen we deze kregen:

begreep ik waarom ze ze besteld had. Kaas-tengels. Geen kaas-stengels :sweat_smile:. Tengels vind ik wel erg lekker en bestel ik zeker opnieuw.

10 likes

Je krijgt dit niet standaard terug, ook als er een ambulance aankomt mag je als privépersoon geen verkeersregels overtreden. En je zou genoeg ruimte voor je moeten laten om aan de kant te kunnen zonder door rood te rijden.

Bron: een kennis waarvan ik niet weet of het ging om door rood rijden of te hard rijden door een ambulance.
Andere reden waarvoor je boete niet kwijtgescholden wordt is door rood slippen als het geijzeld heeft

6 likes

Soms zegt de politie of ambulance op het moment zelf dat je door rood moet, zodat ze door kunnen. En dan moet je gehoorzamen. Voelde heel illegaal en bleef dan een beetje verder stilstaan met alle andere auto’s. , maar ik heb niets in de bus gehad.

2 likes

Ik heb toevallig recent bezwaar gemaakt tegen een boete en in die brief staat dat je niet hoeft te betalen als je bezwaar maakt. Heb nu bevestiging van het OM dat ik voorlopig niet hoef te betalen tot ze besloten hebben. En ze mogen er 16 wkn over doen :sweat_smile:

Sorry maar wat is dit voor vraag, kaastengels zijn echt de nummer 1 premium snack zonder twijfel

4 likes

Nee, maar wat een goed idee! Ze staan hier alleen niet op de afhaallijsten, dan maar zelf halen haha. Gelijk zin in.

1 like

Heb je een (personen)weegschaal?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, hoe vaak weeg je jezelf?

• Dagelijks
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Jaarlijks
  • Nog minder vaak

0 stemmers

De batterijen van mn weegschaal zijn op en geen zin om te vervangen. Ik gebruikte hem eigenlijk ook alleen maar om mijn kat te wegen, wel jammer dat je dan ook je eigen gewicht te zien krijgt :sweat_smile:

5 likes

Maakt niet uit wat ik zou kiezen, zou toch never iemand kunnen raken. Kon met tennisles niet eens een bal raken joh.

1 like

Elke dag want moet mn katje elke dag wegen (@Velours)

4 likes

Ik heb jaren geleden een babyweegschaal gekocht om mijn katten te kunnen wegen haha

4 likes