Stel je persoonlijke vraag #49

Haha ja dit is eigenlijk het enige dat ik luister. Juist een verrassing welk genre er komt maar 100% garantie dat ik het vet vind :grinning:

Dit is voor andere mensen wel een hard listen hoor want mensen BLIJKEN van T-pain naar Fiona Appel een grote overgang te vinden, aanstellers

8 likes

Ja heel erg eens!! Als ik muziek wil luisteren heb ik ook altijd zin in een specifieke vibe dus iets wat alle kanten opgaat doet het dan ook helemaal niet voor me

6 likes

ik kwam laatst deze account van een zonnebankbedrijf (??) tegen die #iksmeernietmeer groot proberen te maken en advies geven over de gevaren van insmeren!!!

image

goalsssssssss

6 likes

Oh ja, die dag in Griekenland dat ik niet smeerde weet ik ook nog wel. De kreeftenhel!!!

3 likes

dan heb jij je zeker niet aan de wiskundige formule van het zonnetrainen gehouden, namelijk:
image

kan niet missen zo

10 likes

Wow de hoeveelheid taalvouten is echt indrukwekkend

34 likes

Kortom ze zeggen dus niet smeren… en dan uitreken hoelang je echt in de zon mag.

Type 2, = 100/5 (zonkracht) = 25.
Minuten??

En dan? Kleurstatus? = bleek

25/bleek = blijf de hele dag binnen of smeer SPF50!!!’

13 likes

Ik ben gewoon te lui om playlisten te maken en bij te houden.

6 likes

Vieren jullie derde pinksterdag/pinkster drie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Weet je wat er gevierd word met pinkster drie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Pinkster drie vieren we de bevrijding van de Spaanse bezetting

2 likes

Dit weet ik pas sinds in in Zaandam werk :sweat_smile:

3 likes

Ik weet het door mijn werk omdat er veel communicatie is uit omgeving Zeeland (OA walcheren).

3 likes

Dat vieren we in Alkmaar op 8 oktober!

3 likes

Zaandam heeft ook een bokketochie vandaag :joy: dus de drank vloeit rijkelijk :partying_face:

2 likes

Die mensen over een paar jaar ā€œja mijn meest memorabele souvenir uit Griekenland is toch wel mijn melanoomā€

12 likes

damn ik wou dat ik zo georganiseerd was, mijn likelijst is echt een chaos van losse nummers en hele albums van de afgelopen 7 jaar ofzo :smiling_face_with_tear:

7 likes

MoƓi zitte, dom koike!

2 likes

Ik maak ieder jaar gewoon een afspeellijst
ā€œGeorge 2021ā€
ā€œGeorge 2022ā€
etc.

Dat is ook gelijk de basis voor mijn top2000 stemlijstje haha.

9 likes

Zo random deze feestdag haha, want echt 90% van de mensen moet toch gewoon werken?

1 like

Had jij zo’n kinderbestek?:

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar ik herken dit bestek wel
  • Geen flauw idee

0 stemmers

Ik wist niet eens dat ik een complete set had

6 likes

Precies deze of gewoon kinderbestek?

Ik had kinderbestek met David en Lisa de kabouters. Moet ik eigenlijk nog een keer van m’n ouders meenemen.

9 likes