Haha echt hè beste gewoon een bivakmuts
Huh, dat ligt toch meer aan de andere ingrediënten in de crèmes?
Iemand hier tipte ooit die aqua nog wat SPF50 en ik ben daar zó gelukkig mee. Voor mijn gezicht heb ik dan niks anders nodig (sowieso geen skincare girlie, alleen spf) dus geen gedoe met mixen ofzo waardoor t dan niet goed zou werken.
Ik gebruik altijd best veel maar liever perongeluk teveel dan te weinig.
Huh waar haal je dit vandaan
Je kan er genoeg over vinden als je googled. Ik heb het niet verzonnen
Dit is gewoon onzin en bangmakerij, ook al kun je het op Google vinden.
Om het juist simpeler te maken heb ik hier op het forum geleerd dat je niet elke 2u hoeft te smeren, maar pas na 2 uur in de zon.
Dus 7:00 smeren, als je dan 12.30 pas de eerste zonnestraal ziet gaan dan pas zie 2u in
(Tenzij zwemmen extreem zweten etc)
Wat is precies die aqua nog wat?
Deze!
Klopt, met nuance dat er overal uv-straling is, ook in je huis met de ramen dicht dus het is niet helemaal vanaf nul beginnen met tellen. Je moet ook denken aan kleine stukjes met de auto, fiets of ov die je aflegt.
Maar stel je zit in een donkere kelder en je doet daar je zonnebrand op, zou het in theorie wel zo werken.
En bedenk ook dat je vaak je reisbewegingen maakt aan het begin en eind van de dag, dan is er nog niet zoveel uv-straling.
's morgens een uur fietsen van 8 tot 9 is anders dan van 12 tot 13 voor de hoegeelheid straling die je zonnebrand onschadelijk moet maken.
Ik zag deze laatst ook bij de Kruidvat!
Oh good to know! Kan ik het daar halen als m’n huidige tubes op zijn. Top spul.
Ik heb 1 keer in de week yogales. Mijn lerares is fysiotherapeut dus zij richt zich vooral op correcte houding en mobiliteit (en de lessen zijn minimaal zweverig). Als je googlet op bijv “hip mobility excersizes” kom je ook al een heel eind.
Oh dit meen je? Dit werd me juist aangeraden door mijn dermatoloog… Wat ingewikkeld dit.
Je moet gewoon wachten tot laag 1 droog/ingetrokken is voor je doorgaat met laag 2, dan gebeurt er niks ergs hoor!
Ik hoop toch wel dat je dingen eerder van je dermatoloog aanneemt dan van een anoniem iemand op internet
nee ze proberen ons te vergiftigen. sheeple wake up! spf = gif zon = leven!!!
Mijn zus woont in Londen en had al helemaal bedacht dat ik daar dan een halfjaar zou studeren. Ik vind het wel jammer dat ik niet door heb gezet maar aan de andere kant was dat dan net met corona geweest. Dus wat dat betreft fijn dat ik het niet door heb gezet want was verspilde moeite geweest.
Wat is dit forum soms achterlijk feisty Sorry dat ik jullie zo bang heb gemaakt door een losse dagcreme en een losse spf te suggereren!!
Luister jij wel eens naar de lijst met je gelikete nummers op Spotify?
- Ja, want alle muziek die daarin staat past genoeg bij elkaar om als playlist te luisteren
- Ja, maar het gaat dan wel echt alle kanten op
- Nee, alles past wel bij elkaar maar ik zet alsnog die lijst niet aan
- Nee, want daarvoor past alles echt niet goed genoeg bij elkaar
- Nee, want ik like (bijna) nooit nummers/gebruik geen spotify/etc
- Anders
0 stemmers
Ik hoor heel vaak mensen zeggen dat ze dat doen maar die lijst gaat bij mij echt van doom metal naar reggaeton naar hiphop naar punk naar r&b naar hyperpop, en love een beetje chaos maar dat wordt me echt te gek