Stel je persoonlijke vraag #49

Oké dan zal het veel over mij zeggen want zag m op Twitter en toen moest ik echt lachen

1 like

Het memetopic is opvallend genoeg een van de minst grappige topics op dit hele forum

30 likes

Sorry ik heb echt geen reet te doen :full_moon_with_face:

Deze Taylor Swift Lyrics

Voel jij dit ook?

• Ja is indrukwekkende poëzie
  • Ik heb echt geen idee wtf hier staat
  • Ik vind dit kut

0 stemmers

2 likes

TS lyrics “bars” noemen is ook echt iets wat n swiftie zou doen haha

17 likes

Ik vind het op zich niet eens zo slecht geschreven eigenlijk als ik heel eerlijk moet zijn haha maar ook weer niet indrukwekkend ofzo

1 like

Je moet je de Swifties voorstellen zoals dit:

“My favorite rap artist? That’s Kesha”

14 likes

So iconic

@Karl_Lagerfeld be like:

• Over mijn lijk

0 stemmers

4 likes

Had laatst wel ineens een echt jaloers/achterdochtig moment toen een vriendin van mijn vriend onverwachts voor de deur stond precies toen ik van plan was te vertrekken (was aan het treuzelen had al weg moeten zijn).

4 likes

Als hij zo nodig vreemd wil gaan vindt hij echt wel een andere weg, en vermoed ik dat dat niet direct met een vrouw is waarover hij me enthousiast vertelt.

10 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Ik woon al dik twintig jaar niet meer thuis, en ik heb ook maar heel kort in het huis gewoond waar ze wonen, maar zodra ik bij mijn ouders ben ben ik meteen weer helemaal thuis. Ik duik gewoon de voorraadkast in voor snacks, schenk mezelf (en hen uiteraard ook als ze willen) drinken in, etc.

@thekellyfam Wontons met garnalen en oesterzwam (leuk als amuse!) - Culy.nl deze zijn echt heel lekker. Vulling kun je ook mee variëren, ik maak meestal ook een batch zonder garnalen voor de vega(n)s

3 likes

Ik heb dus echt het gevoel dat ik op visite ben. Ik heb ook maar kort in het huis gewoond en ze hebben ook alles verbouwd en veranderd sinds ik uit huis ben. Het is wel altijd heel gezellig, maar voelt alsnog gek om de kasten open te trekken.

6 likes

Dit is de enige Once more with feeling:

8 likes

Nee want mijn kapper (trouwens ook Iraanse met prachtig haar) geeft mij altijd complimenten en zorgt ervoor dat mijn haar net zo geweldig zit als dat van haar (haha). Had vorige keer op haar gecheat maar never again!!!

3 likes

Dat zou wel een heel dun boekje zijn

2 likes

Een kaft en voor de rest lege pagina’s

4 likes

Zou jij geïnteresseerd zijn in een boek over het leven van iemand die hier op FF zit?

• Ja, en ik ga je vertellen wie
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Moet wel zeggen dag zielige arme kindjes boeken het vaak goed doen dus ik zie potentie

2 likes

@Jumpsuit

4 likes