Aa, wat leuk/aardig/lief! Wel bezig met schrijven voor wellicht een boek idd…
@Lakshmana mijn insta is (helaas?) prive al deel ik alleen natuur/hardloop dingen voornamelijk. Wel heel leuk dat je interesse hebt!
Aa, wat leuk/aardig/lief! Wel bezig met schrijven voor wellicht een boek idd…
@Lakshmana mijn insta is (helaas?) prive al deel ik alleen natuur/hardloop dingen voornamelijk. Wel heel leuk dat je interesse hebt!
Haha ik ben heel streng volgens mij. 1 rookt wel eens wiet en die ging in de garage roken met de deur open. Kon ik alsnog niet waarderen. Het is wel echt bizar hoe snel rook overal intrekt.
In principe buiten op balkon, maar met een feestje uit een raam of obder afzuigkap.
Dat onder de afzuigkap ken ik nog van vroeger, ik vraag me altijd af of dat verschil maakt. Dan moet je hem echt heel hoog zetten lijkt me?
Ja hoogste stand inderdaad
en ook niet in mijn tuin
Hahaha echt? Dat is wel vrij extreem . Buiten vervliegt die onwijs gore smerige rooklucht toch wel snel
Ik stemde eerst op liever niet, omdat ik liever heb dat alleen mensen die weten waar ze het over hebben zulke heftige onderwerpen bespreken. Zó veel misinfo al de wereld in geslingerd door die trend van men MOET zich uitspreken… Over allerlei dingen bedoel ik dan he.
Maar nu toch gestemd op maakt me niet uit, alsin: ik “cancel” of ontvolg iemand niet als die het wel / niet doet. Mijn mening over dit soort dingen is heel uitgebreid maar ik merk dat ik het nog wel lastig vind om het goed onder woorden te brengen.
Ik stem neutraal zou het goed vinden als je dat doet, maar als je dat niet doet is dat ook prima.
Dit
Gaap je met je hand voor je mond?
0 stemmers
Vind je het als iemand de hele tijd hard aan het gapen is aso?
0 stemmers
Moest je nu gapen na dit lezen?
0 stemmers
Ik vergeet vaak mijn hand voor de mond te doen dus dan halverwege de gaap doe ik snel mijn hand er nog voor. Dus 50/50
In de elleboog
In het openbaar wel, thuis lekker ongegeneerd hoor
Koop je weleens een koffie (of matcha latte of whatever) to go?
0 stemmers
Wow zo weinig maar! Dat verbaast me haha
Ik deed dat vaak, maar nu ga ik gewoon altijd zitten? Veel relaxter haha. Ik doe het nu alleen als ik een lang stuk met de trein ga, max 10 keer per jaar misschien.
Wanneer heb je voor het laatst een compliment van een vreemde gekregen?
0 stemmers
En wanneer heb jij voor het laatst een compliment aan een vreemde gegeven?
0 stemmers
Wat vind je het lastigst om te doen uit dit rijtje?
0 stemmers
Ik kreeg gisteren opeens een compliment van een meisje van een jaar of zes. Dat zijn toch echt de beste complimenten om te krijgen.