Moest je nu gapen na dit lezen?
- Ja
- Nee maar nu wel
- Nee
0 stemmers
Moest je nu gapen na dit lezen?
0 stemmers
Ik vergeet vaak mijn hand voor de mond te doen dus dan halverwege de gaap doe ik snel mijn hand er nog voor. Dus 50/50
In de elleboog
In het openbaar wel, thuis lekker ongegeneerd hoor
Koop je weleens een koffie (of matcha latte of whatever) to go?
0 stemmers
Wow zo weinig maar! Dat verbaast me haha
Ik deed dat vaak, maar nu ga ik gewoon altijd zitten? Veel relaxter haha. Ik doe het nu alleen als ik een lang stuk met de trein ga, max 10 keer per jaar misschien.
Wanneer heb je voor het laatst een compliment van een vreemde gekregen?
0 stemmers
En wanneer heb jij voor het laatst een compliment aan een vreemde gegeven?
0 stemmers
Wat vind je het lastigst om te doen uit dit rijtje?
0 stemmers
Ik kreeg gisteren opeens een compliment van een meisje van een jaar of zes. Dat zijn toch echt de beste complimenten om te krijgen.
Ik ben een paar dagen aan het werk op een beurs dus ben het hele weekend complimenten met vreemden aan het uitwisselen
Ik zei altijd dat ik mezelf eerder weer zou zien vliegen dan dierlijke producten eten maar ik eet toch al een tijdje weer dierlijke producten. Maar alsnog zou ik liever voor altijd 100% vegan eten dan nooit meer vliegen.
wow ik vind dit best een verrassende uitslag eigenlijk (nu ik dit zeg is het 68% vegan eten)
Hoe vaak vlieg je gemiddeld?
0 stemmers
Vandaag een compliment dat ik knap ben (ben ik ook) en van iemand anders dat ik een leuke outfit aan had (ook waar).
Heb zelf een paar vrouwen complimenten gegeven over hun goede outfitttt. Was een complimenten dag (feestje op de club aka iedereen aan de borrel).
Ik ben nu 6,5 jaar vegan en heb 5 jaar niet gevlogen; plantaardig eten gaat me heel makkelijk af en ik heb ook niet het gevoel dat ik iets mis door dierlijke producten te laten liggen. Maar het niet-vliegen, daar ben ik best vaak verbolgen over, dan voel ik me ergens bozig over het vlieggedrag van anderen, maar ook âachtergesteldâ en jaloers. Lastige kluwen van emoties is het waar ik vooral mezelf mee heb natuurlijk. Dus dat is denk ik eerder een âzeer gematigdâ-ding voor mij dat ik in de toekomst wel weer een keer ga doen.
Normaal zou ik niet vliegen niet lastig vinden, maar daar toch op gestemd omdat ik anders nooit meer naar huis zou kunnen (of via een eeeerg lange tocht) dus dat zou ik wel erg jammer vinden haha
Ik wil eigenlijk nooit meer vliegen, alleen als het echt niet anders zou kunnen. Kan me dat haast niet voorstellen, maar vorig jaar bijna overstag gegaan toen we een bruiloft in ItaliĂ« hadden. Uiteindelijk met de auto gegaan, maar dat was wel een flinke reis met behoorlijk hogere kosten, o.a. door extra hotelovernachtingâŠ.
Het voelt een beetje flauw om nu te zeggen, maar als je met 2 personen in de auto naar Italië gaat + hotel is dat qua co2 uitstoot niet eens zoveel minder dan dat je het vliegtuig pakt.
Heb er wel bewondering voor hoor, dat je dan zo toegewijd bent aan die beslissing om niet meer te willen vliegen. Ik zou dat zelf niet zo op kunnen brengen om al die persoonlijke, individuele opofferingen te maken, terwijl onze nieuwe regering nog eens lekker achterover leunt, word daar echt zo cynisch van
Bij gebrek aan betaalbare alternatieven qua OV (ik heb geen auto) pak ik af en toe een vliegtuig. Wilde laatst een trein naar Wenen boeken, er was alleen nog een stoeloptie (wat ik liever niet wil voor een nachtreis) of een ticket van meer dan 400 euro. Geen idee of dat laatste een privecoupe betrof, maar vond het echt schandalig duur.
Ik vind treinen naar een bestemming veel chiller en leuker eigenlijk. Maarja, met deze regering heb ik weinig hoop dat de treinen goedkoper/beter worden, dus ben er bang voor.