Nee, precies deze. Viel mij in het aankopen topic op dat meerdere forummers dit bestek hebben gehad
O ik heb wel mooiere beertjes, dit is een beetje een chagrijnige.
Vind ze ook een beetje op een hond lijken. Echt een humeurige mopshond of iets dergelijks
Ja al was ik op de basisschool deze dag ook vrij, middelbare weet ik niet zeker meer
Ik had een simpele en heb ook nog iets van mijn broertje liggen, maar die had met een vliegtuig, trein en boot.
Niet deze set, maar wel een ander kinder/baby bestekset met mijn naam er in gegraveerd.
Ik woon daar echt al jaren maar heb er nog nooit van gehoord!
Nee een heel oude zilveren versie met sprookjes maar dan op z’n niet Disney’s maar meer van hey we duwen deze man een over in, leuk voor de kinderen! En zo’n schuine lepel en schuivertje ipv een mes.
Denk dat het geen man is, maar de heks van Hans en Grietjes. Ook leuk dat je eentje hebt dat de jager, van Roodkapje, de wolf aan het fileren is.
Mijn moeder heeft ook een soort schuine lepel. Had mijn oma destijds gratis in een pak babyvoeding gekregen. Sindsdien is die lepel zeer geliefd. Mijn broer wilt hem graag hebben, maar mijn moeder doet er voorlopig geen afstand van. Ik ben linkshandig dus de magie van een schuine lepel ontgaat mij
Ik heb alleen een kinderlepel met een vlinder en op de achterkant mijn naam.
Lol mocht hem eerst niet eens van mijn vader meenemen naar huis. Wie zijn naam staat er nou op dan haha.
Jaa met jip en janneke
Met zoveel taalfouten neem ik het ook enorm serieus ja
Oh echt?! Ik heb daar een zorgondernemer zitten die daarom ook op die dag gesloten was haha! Misschien is het dan bij toeval en moet ik niet een hele regio over een kam scheren
deze heb ik ook!
“Haha bedankt maar ben morgen jarig”
@Luzarl @fifo eilanden hebben toch echt nog een hele andere cultuur. Of heb ik gewoon mijn hele jeugd niet opgelet?
Heb je de filet-o-fish al uitgeprobeerd nu ie 2 euro is?
- Ja
- Die at ik sowieso al en nu vaker gekocht
- Die at ik sowieso al maar niet vaker gekocht
- Nee
- Hij is geen 2 euro bij mij
0 stemmers
Ik had er ook echt nog nooit van gehoord