Ik heb alleen een kinderlepel met een vlinder en op de achterkant mijn naam.
Lol mocht hem eerst niet eens van mijn vader meenemen naar huis. Wie zijn naam staat er nou op dan haha.
Ik heb alleen een kinderlepel met een vlinder en op de achterkant mijn naam.
Lol mocht hem eerst niet eens van mijn vader meenemen naar huis. Wie zijn naam staat er nou op dan haha.
Jaa met jip en janneke
Met zoveel taalfouten neem ik het ook enorm serieus ja
Oh echt?! Ik heb daar een zorgondernemer zitten die daarom ook op die dag gesloten was haha! Misschien is het dan bij toeval en moet ik niet een hele regio over een kam scheren
deze heb ik ook!
âHaha bedankt maar ben morgen jarigâ
âThanks! Je bent zelfs de allereerste, want ben pas morgen echt jarig haha.â
@Luzarl @fifo eilanden hebben toch echt nog een hele andere cultuur. Of heb ik gewoon mijn hele jeugd niet opgelet?
Heb je de filet-o-fish al uitgeprobeerd nu ie 2 euro is?
0 stemmers
Ik had er ook echt nog nooit van gehoord
Heb jij het gevoel dat je op het forum veel leert?
En dan van politiek tot hoornvlies etende bacteriën tot bijv begrip voor psychische stoornissen of racisme inzichten etc etc
0 stemmers
Ik vind die eerste echt enorm veel make-up hebben, daar kom ik nog wel mee weg. Maar echt een minimale look is niet aan mij besteed, dat vind ik niet mooi bij lichte features.
Maar dan eigenlijk vooral over van die Nederlandse tradities die ik op de een of andere manier totaal gemist heb.
Zonder het forum wist ik niks over de avondvierdaagse met een sinaasappel en pepermuntje. Of over Sint Maarten of random snacks uit verschillende streken. Onlangs ging het over Luilak. En meer van dat soort Nederlandse dingen.
Nee ik heb echt een ei hoofd dus het is sws voorschut als mn haar strak zit
Ik zag net op tiktok een meid kip bakken in de treinđ Zou jij hier raar van opkijken?
0 stemmers
Haha sorry dit is echt mijn heuvel, maar iets is niet âvoorschutâ, maar je staat voor schut.
Ben nu wel benieuwd wat andere dingen zijn die mensen hier âgeleerdâ hebben / inzicht gekregen hebben!
Hahah ja waar komt dit vandaan, brabant? Hoorde het vroeger kinderen ook altijd zeggen op de camping
Waarom worden alle kutte dialectdingen altijd meteen op Brabant afgeschoven
Omdat Brabant