Ik zag deze laatst ook bij de Kruidvat!
Oh good to know! Kan ik het daar halen als mân huidige tubes op zijn. Top spul.
Ik heb 1 keer in de week yogales. Mijn lerares is fysiotherapeut dus zij richt zich vooral op correcte houding en mobiliteit (en de lessen zijn minimaal zweverig). Als je googlet op bijv âhip mobility excersizesâ kom je ook al een heel eind.
Oh dit meen je? Dit werd me juist aangeraden door mijn dermatoloog⌠Wat ingewikkeld dit.
Je moet gewoon wachten tot laag 1 droog/ingetrokken is voor je doorgaat met laag 2, dan gebeurt er niks ergs hoor!
Ik hoop toch wel dat je dingen eerder van je dermatoloog aanneemt dan van een anoniem iemand op internet
nee ze proberen ons te vergiftigen. sheeple wake up! spf = gif zon = leven!!!
Mijn zus woont in Londen en had al helemaal bedacht dat ik daar dan een halfjaar zou studeren. Ik vind het wel jammer dat ik niet door heb gezet maar aan de andere kant was dat dan net met corona geweest. Dus wat dat betreft fijn dat ik het niet door heb gezet want was verspilde moeite geweest.
Wat is dit forum soms achterlijk feisty Sorry dat ik jullie zo bang heb gemaakt door een losse dagcreme en een losse spf te suggereren!!
Luister jij wel eens naar de lijst met je gelikete nummers op Spotify?
- Ja, want alle muziek die daarin staat past genoeg bij elkaar om als playlist te luisteren
- Ja, maar het gaat dan wel echt alle kanten op
- Nee, alles past wel bij elkaar maar ik zet alsnog die lijst niet aan
- Nee, want daarvoor past alles echt niet goed genoeg bij elkaar
- Nee, want ik like (bijna) nooit nummers/gebruik geen spotify/etc
- Anders
0 stemmers
Ik hoor heel vaak mensen zeggen dat ze dat doen maar die lijst gaat bij mij echt van doom metal naar reggaeton naar hiphop naar punk naar r&b naar hyperpop, en love een beetje chaos maar dat wordt me echt te gek
Haha ja dit is eigenlijk het enige dat ik luister. Juist een verrassing welk genre er komt maar 100% garantie dat ik het vet vind
Dit is voor andere mensen wel een hard listen hoor want mensen BLIJKEN van T-pain naar Fiona Appel een grote overgang te vinden, aanstellers
Ja heel erg eens!! Als ik muziek wil luisteren heb ik ook altijd zin in een specifieke vibe dus iets wat alle kanten opgaat doet het dan ook helemaal niet voor me
ik kwam laatst deze account van een zonnebankbedrijf (??) tegen die #iksmeernietmeer groot proberen te maken en advies geven over de gevaren van insmeren!!!
goalsssssssss
Oh ja, die dag in Griekenland dat ik niet smeerde weet ik ook nog wel. De kreeftenhel!!!
dan heb jij je zeker niet aan de wiskundige formule van het zonnetrainen gehouden, namelijk:
kan niet missen zo
Wow de hoeveelheid taalvouten is echt indrukwekkend
Kortom ze zeggen dus niet smeren⌠en dan uitreken hoelang je echt in de zon mag.
Type 2, = 100/5 (zonkracht) = 25.
Minuten??
En dan? Kleurstatus? = bleek
25/bleek = blijf de hele dag binnen of smeer SPF50!!!â
Ik ben gewoon te lui om playlisten te maken en bij te houden.
Vieren jullie derde pinksterdag/pinkster drie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Weet je wat er gevierd word met pinkster drie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Pinkster drie vieren we de bevrijding van de Spaanse bezetting
Dit weet ik pas sinds in in Zaandam werk