Stel je persoonlijke vraag #49

Ik zeg gewoon “IT´er”, en dan haken de meeste mensen al af, en hebben ze verder geen vragen wat ik dan precies doe.

15 likes

Ik pas het een beetje aan aan wie ik voor me heb, omdat er ook mensen zijn die iets vinden van mijn werkgever en daar heb ik nooit zin in. Dus soms blijf ik bewust vaag.

2 likes

Je laat een pasfoto maken (voor je paspoort dus je zit er 10 jaar aan vast):

• Ik doe niks anders dan normaal, maar zou bv. niet direct na het sporten gaan of door de regen erheen fietsen etc.
  • Ik besteed extra aandacht aan mijn haar en makeup zodat ik er op m’n best uit zie
  • Het maakt me geen bal uit dus ga gewoon wanneer het uitkomt ook al ben ik dan verregend of bezweet

0 stemmers

De laatste keer was ik voornemens een beetje m’n best te doen maar puntje bij paaltje was ik te laat/ging alles mis en was ik alsnog verwaaid en bezweet

3 likes

Maakt niet uit wat je doet, die foto is altijd lelijk.
Plus als ik mijn paspoort nodig heb zie ik er 9/10 keer uit als een zwerver dus beter doe ik helemaal mijn best niet voor de foto, dan herkennen ze me op Schiphol gewoon.

9 likes

Het klinkt leuk, maar volgens mij is dat gewoon een office manager die ook de jaarlijkse kerstborrel mag organiseren (niet dat daar iets mis mee is uiteraard, maar noem het gewoon office manager)

Maakt me echt weinig uit, want het wordt toch geen mooie foto.

Op mijn oude paspoort heb ik echt net 2 dagen ervoor mijn verstandskies laten trekken.

Samenvatting

:joy::joy::joy:

57 likes

Als je het er niet bij gezegd had, had ik eerder gedacht dat het een heel triomfantelijke grijns was!

4 likes

Dit is precies hoe ik mijn baan zou omschrijven :joy:

4 likes

Had ik maar een hond als collega

10 likes

Ja dunno hoor… Wij kunnen hier nooit tassen op de grond zetten of eten laten staan want hij vreet alles wat hij vinden kan.

2 likes

Dat ligt dan toch vooral aan het baasje dat zijn hond niet goed heeft opgevoed :frowning:

Wij hebben ook verschillende collega’s die regelmatig hun hond meenemen naar kantoor en love it. Mijn collega heeft altijd hondensnoepjes, dus ze komen altijd bij ons buurten om bij hem om snoepjes te vragen en daarna komen ze bij mij knuffelen :ok_hand:t3: :smiling_face_with_three_hearts:

Heb jij nog NOOIT filler én Botox gehad?

• Ja ik ben nog helemaal puur
  • Nee ik heb wel iets ingespoten gehad

0 stemmers

Als je nog nooit Botox of filler hebt gehad, komt dat omdat je het een naar idee vindt dat er niet-lichaamseigen stoffen je lichaam worden ingebracht waarvan je niet zeker weet of dat over x aantal jaar bijvoorbeeld kanker of iets anders ongezelligs zal opleveren?

• Nee dat boeit me niet zoveel
  • Ja dat weegt mee
  • Ja dat is mijn hoofdreden
  • Ik heb al mogelijke kanker geïnjecteerd

0 stemmers

1 like

Dit lijkt me zoooooooooo leuk echt wat een geluk als je hele kantoor honden leuk vindt en niemand bang of allergisch is :sob:

4 likes

Het weegt een beetje mee in die zin dat ik het het vooral totaal niet waard/nuttig vind om iets wat wel/niet/misschien risico’s met zich mee kan brengen in mijn lijf te spuiten voor uiterlijk gewin, omdat het me he-le-maal niks boeit dat ik rimpels krijg.

17 likes

Ook voor alle Formule 1 haters, bear with me, want dit is wel een leuk dilemma (vind ik).

Stel. Een Formule 1 team heeft 2 coureurs. Het is een team dat niet heel goed presteert, dus elk punt dat ze scoren is veel waard. 1 plaats hoger scoren in het uiteindelijke klassement kan echt miljoenen verschil maken voor het team.

Betreffende team heeft coureur A, evident de beste van het team die regelmatig punten scoort en coureur B, die vrijwel altijd laatste wordt en nog nooit een punt heeft gescoord.

Coureur A crasht zn auto in de training en de auto is niet meer te maken. Er is geen reserve auto. Hij heeft zelf geen verwondingen oid dus kan prima racen.

• Pech voor coureur A, eigen schuld, geen auto geen race.
  • Coureur B moet z’n auto afstaan aan coureur A, want die heeft veel meer kans om belangrijke punten voor het team te winnen.

0 stemmers

surprise surpise

Rigoureus besluit bij Williams: Sargeant moet auto afstaan aan teamgenoot Albon - Rigoureus besluit bij Williams: Sargeant moet auto afstaan aan teamgenoot Albon

4 likes

Het zijn ook niet eens dezelfde auto’s. Dus het is helemaal geen gegeven dat Albon dan beter scoort.
Edit: naja, ze kunnen alles misschien nog enigszins afstellen in deze beperkte tijd.

4 likes

Ja ze zijn volgens mij over de curfew gegaan om het allemaal te fixen, in principe hebben ze gewoon dezelfde chassis dus zou het niet moeten uitmaken.

Maar idd, de kans dat Albon wel scoort is alsnog beperkt, dus dat maakt het allemaal nog zuurder. Maar alsnog wel echt 10x zoveel kans als Sargeant :sweat_smile:

2 likes

Ja en het is sowieso een slecht schijtteam. Dus waar hebben we het eigenlijk over.
/nocare

1 like

Ja ik zou Botox misschien eventueel nog wel doen als ik echt spanning in mn voorhoofd had oid. Maar fillers, je ziet idd zo vaak mensen met best wel bobbeltjes etc rond de lippen en dat komt dan niet meer goed. En vaak gaat het idd ook buiten waar je het eigenlijk wil hebben en injecteren ze het in je bloed enzo.

Vind het niet eens mooi, zo’n dikkig gezicht krijg je ervan vind ik.

2 likes