Stel je persoonlijke vraag #49

Alleen in mijn vrije tijd. :blush:

2 likes

Neem meteen de voetjes mee dan van de gevangenen :stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

2 likes

Klinkt echt als een hele leuke baan

2 likes

Ben benieuwd wat je ervan vindt!

Haha ik dacht dat ik de meeste combinaties al wel kende, maar toch weer nieuwe inspiratie op gedaan! Ga ik ook proberen

1 like

Ik doe altijd beetje zout op mijn pindakaas :heart:

5 likes

Incidenteel taartenbakker

Lijkt mij een prima functieomschrijving

8 likes

O wat kut :frowning:

2 likes

Ik doe de boekhouding :nerd_face:

Maar vanwege mijn bouwkundige kennis ga ik ook naar gemeenten voor de archieven en doe ik water passingen met een landmeter. Dat staat alleen niet in mijn functiebeschrijving

2 likes

ik zeg meestal promovendus of onderzoeker maar mijn officiele titel is ā€œonderzoeker in opleidingā€ dus ik voel me een bedrieger als ik onderzoeker zeg terwijl ik dat wel duidelijker vind

2 likes

Ik zeg gewoon ā€œITĀ“erā€, en dan haken de meeste mensen al af, en hebben ze verder geen vragen wat ik dan precies doe.

15 likes

Ik pas het een beetje aan aan wie ik voor me heb, omdat er ook mensen zijn die iets vinden van mijn werkgever en daar heb ik nooit zin in. Dus soms blijf ik bewust vaag.

2 likes

Je laat een pasfoto maken (voor je paspoort dus je zit er 10 jaar aan vast):

• Ik doe niks anders dan normaal, maar zou bv. niet direct na het sporten gaan of door de regen erheen fietsen etc.
  • Ik besteed extra aandacht aan mijn haar en makeup zodat ik er op m’n best uit zie
  • Het maakt me geen bal uit dus ga gewoon wanneer het uitkomt ook al ben ik dan verregend of bezweet

0 stemmers

De laatste keer was ik voornemens een beetje m’n best te doen maar puntje bij paaltje was ik te laat/ging alles mis en was ik alsnog verwaaid en bezweet

3 likes

Maakt niet uit wat je doet, die foto is altijd lelijk.
Plus als ik mijn paspoort nodig heb zie ik er 9/10 keer uit als een zwerver dus beter doe ik helemaal mijn best niet voor de foto, dan herkennen ze me op Schiphol gewoon.

9 likes

Het klinkt leuk, maar volgens mij is dat gewoon een office manager die ook de jaarlijkse kerstborrel mag organiseren (niet dat daar iets mis mee is uiteraard, maar noem het gewoon office manager)

Maakt me echt weinig uit, want het wordt toch geen mooie foto.

Op mijn oude paspoort heb ik echt net 2 dagen ervoor mijn verstandskies laten trekken.

Samenvatting

:joy::joy::joy:

57 likes

Als je het er niet bij gezegd had, had ik eerder gedacht dat het een heel triomfantelijke grijns was!

4 likes

Dit is precies hoe ik mijn baan zou omschrijven :joy:

4 likes

Had ik maar een hond als collega

10 likes

Dat ligt dan toch vooral aan het baasje dat zijn hond niet goed heeft opgevoed :frowning:

Wij hebben ook verschillende collega’s die regelmatig hun hond meenemen naar kantoor en love it. Mijn collega heeft altijd hondensnoepjes, dus ze komen altijd bij ons buurten om bij hem om snoepjes te vragen en daarna komen ze bij mij knuffelen :ok_hand:t3: :smiling_face_with_three_hearts: