Stel je persoonlijke vraag #49

Precies dit, mijn functie heeft wel een titel, maar denk niet dat iemand snapt wat het betekent. Het bevat ook nog het woord coach đŸ« 

6 likes

Ook alleen doordat er vorig jaar water in gestaan heeft en we een verbouwing gehad hebben waardoor er shit tijdelijk naar de kelder moest

4 likes

Hoeveel notities heb jij in je telefoon?

• 0
  • 1-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 41-50
  • 51-60
  • 61-70
  • 71-80
  • 81-90
  • 91-100
  • 101-150
  • 151-200
  • 201-250
  • 251-300
  • Meer dan 300

0 stemmers

En nav de poll hierboven, snapt iemand gelijk wat voor werk je doet? Bijv huisarts is duidelijk

• Ja is gelijk duidelijk
  • Ze kunnen wel ongeveer bedenken wat ik doe ja
  • Nee ik ben zoiets als Chief Happiness Officer dus ik moet altijd uitleggen wat ik doe

0 stemmers

1 like

Ik heb twee heel duidelijke banen/functietitels en één functie die ik altijd moet uitleggen

Edit: en 500 notities op m’n telefoon :sweat_smile:

1 like

Ik dacht altijd dat het duidelijk zou zijn, maar ik hoor toch nog iets te vaak: ‘oh, logopedist. Dat is toch iets met voeten?’

36 likes

Mijn functie bevat het woord ‘incident’ en mensen denken vaak dat ik een heel spannend beroep heb. Dat ik in de beveiliging werk of in actie kom bij ongevallen op het spoor.

Maar het gaat over ICT-processen en ik zit 9 van de 10 keer in een hoodie achter mijn laptop vanuit huis te werken. :melting_face:

15 likes

Ben jij geen taartenbakker?!?

22 likes

Haha neeeee

1 like

Ik 525, wat erg eigenlijk zeg haha. Ik denk trouwens ook mega cringe als ik ze terug ga lezen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Heel veel mensen denken bij orthopedagoog altijd aan orthopeed of orthodontist :sweat_smile:

Maar binnen onze sector heet het tegenwoordig gedragswetenschapper en dat is wel duidelijker voor mensen. Dus de laatste tijd gebruik ik dat.

Maar was wel een leuk gesprek toen iemand over gebitten etc begon en op gegeven moment aan mij m’n mening vroeg. En ik niet verder kwam dan: ja ik had vroeger ook een beugel :disguised_face:.

14 likes

Zelfde hier, ik studeer er nu nog voor maar ze denken inderdaad vaak aan iets met beugels. Extra grappig als ik dan zeg ‘forensisch orthopedagoog’. Misschien denken ze wel dat ik beugels fix in de gevangenis.

15 likes

Alleen in mijn vrije tijd. :blush:

2 likes

Neem meteen de voetjes mee dan van de gevangenen :stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

2 likes

Klinkt echt als een hele leuke baan

2 likes

Ben benieuwd wat je ervan vindt!

Haha ik dacht dat ik de meeste combinaties al wel kende, maar toch weer nieuwe inspiratie op gedaan! Ga ik ook proberen

1 like

Ik doe altijd beetje zout op mijn pindakaas :heart:

5 likes

Incidenteel taartenbakker

Lijkt mij een prima functieomschrijving

8 likes

O wat kut :frowning:

2 likes

Ik doe de boekhouding :nerd_face:

Maar vanwege mijn bouwkundige kennis ga ik ook naar gemeenten voor de archieven en doe ik water passingen met een landmeter. Dat staat alleen niet in mijn functiebeschrijving

2 likes

ik zeg meestal promovendus of onderzoeker maar mijn officiele titel is “onderzoeker in opleiding” dus ik voel me een bedrieger als ik onderzoeker zeg terwijl ik dat wel duidelijker vind

2 likes