Wal-ge-lijk
dit. ik vraag heel vaak naar iemands leeftijd, vanuit interesse.
Ik kan op zich best alles alleen maar soms is het gewoon fijn voor steun of afleiding om iemand bij me te hebben onderweg. De daadwerkelijke afspraak neem ik niemand mee (behalve bij medische afspraken waar grote gevolgen aan kunnen zitten)
als je iemands leeftijd vraagt en diegene zegt āhoe oud denk je dat ik ben? ā, wat vind je daar dan van?
- fucking irritant zeg gewoon je leeftijd jezus
- neutraal
- prima/leuk
- doe ik zelf ook
0 stemmers
ja inderdaad en er gaat echt een fysieke rilling van irritatie door me heen
Geloven jullie dat verliefdheid en seksuele spanning een heel leven lang kan blijven bestaan? Zeg maar een relatie van tientallen jaren.
- Ja
- Nee
- In mindere mate
0 stemmers
Of vinden jullie dat verliefdheid en seksuele spanning vervaagt en plaats maakt voor iets anders? Namelijk liefde, comfort en geborgenheid
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Wat is fijner?
- Een lange relatie waar je elkaar door en door kent maar niet zoveel seksuele spanning
- Een relatie waar je nog niet 100% op je gemak bent, en er nog mysterie is, maar daardoor is er wel meer verliefdheid en seksuele spanning.
0 stemmers
Ik vind de kriebels in het begin wel heel leuk, maar zou het toch niet zo snel omruilen voor hoe mijn relatie nu is, ook al is het zeker weten minder spannend allemaal haha
Iemands leeftijd boeit me echt niet genoeg om te gaan raden dus dan zeg ik āokĆ© dan weet ik het nietā.
Ik heb de vragen heel letterlijk beantwoord. Ik geloof bij de eerste vraag dus dat het kan, alleen al omdat ik meerdere stellen ākenā voor wie dat geldt. Maar ik denk wel dat het voor de meeste stellen op zān minst een beetje vervaagt of zelfs helemaal verdwijnt (gebaseerd op wat zoal hoor en lees).
Ik vond die verliefde fase in het begin heel leuk en spannend, dat je nog overal kriebels van krijgt en bijna hartjes in je ogen als je een berichtje kreeg ofzo. Maar zo intens verliefd zijn neemt ook heel veel ruimte in in je leven, dat je bijna nergens anders aan kan denken. Lijkt me echt vermoeiend als dat continu blijft en niet afzwakt. Dan vind ik de comfort fase toch wel heel fijn in een langdurige relatie.
Welke forum mode gebruik jij?
- Dark
- Alien night
- Discourse classic
0 stemmers
Stel, je zou nu een hond in huis moeten nemen (even in de eventueel hypothetische situatie waarin je geen andere huisdieren hebt)
- Leuk!
- Neutraal
- Liever niet, maar ik zou ermee kunnen leven
- Mijn nachtmerrie
- Anders
0 stemmers
Ik heb al een hond en heb me, ondanks goede voorbereiding en cursussen e.d. echt verkeken op de impact die hij heeft op mijn leven. Ik hoop dat hij nog erg lang bij me blijft maar ik neem echt nooit meer een huisdier!
Zou het vooral in combinatie met werk een hele uitdaging vinden, maar een hond op zich wel heel leuk. Heb gelukkig regelmatig een oppashond, waarvan ik het dan ook altijd heel leuk vind dat ze weer opgehaald wordt hoe leuk ze ook is
Ja, ik geloof dat dat voor altijd kan blijven bestaan als je in een fijne relatie zit. Nee, ik denk niet dat daar andere dingen voor in de plaats komen maar dat het naast elkaar kan bestaan. Ik geloof wel dat het allerheftigste eraf gaat. Ik ben niet elke dag de hele dag verliefd op mijn vriend (na 13 jaar) maar wel nog vaak. Daarnaast is er OOK liefde, comfort en geborgenheid.
In het geval van geen andere huisdieren ja leuk, maar nu eentje erbij zou praktisch gezien echt niet kunnen ondanks dat we hier bijna dagelijks over dagdromen
Anders, ik zou graag weer willen maar ik ben 5 dagen van 7 tot half 6 van huis dus dat zal niet gaan.
Moet wel eerlijk zeggen, onze hond is vorig jaar overleden, altijd een hond gehad maar ik mis de verplichting van het wandelen helemaal niet, en de vrijheid zonder hond is wel erg fijn!
Ja dit inderdaad. Ik vind een hond super gezellig en het is ook wel lekker om zo veel buiten te zijn, maar de vrijheid om niets te hoeven en ook lang van huis te blijven als je daar zin in hebt weegt niet op tegen die gezelligheid.
Wat dat betreft kan ik iedereen die van huisdieren houdt maar vindt dat je met een hond teveel vrijheid inlevert katten aanraden. Wel de gezelligheid, maar een stuk minder handenbinders. Ik dacht altijd dat ik niet zoān kattenmens was maar meer een hondenmens maar ben daar helemaal van terug gekomen.
Ja dit precies! Wij hebben vorig jaar ook 2 katten genomen want het was zo stil in huis, maar heerlijk zeg, hoef niet meer op de klok te letten!
Als ik moet kiezen tussen terugkomen als hond of kat dan weet ik het trouwens ook wel, katten mogen veel meer
Vinden jullie dat je te veel tijd spendeert op sociale media (forum uitgezonderd voor deze vraag):
- Ja, veel te veel
- Ja, een beetje te veel
- Nee, just right
- Nee, ik gebruik het zelden
- Nee, ik heb geen social media
0 stemmers
Welke social media hebben jullie?
- TikTok
- Snapchat
- X (Twitter)
- Andere, namelijkā¦
0 stemmers