niet per se social media maar wel gewoon mijn telefoon. ik kan amper een boek lezen zonder na elke 2 bladzijden mijn telefoon te checken en ik haat dat zo erg, alsof je zooo belangrijk bent
Reddit. Is officieel ook een forum.
Ja dat heb ik ook ZO erg.
Tumblr en Instagram, heb op allebei een tijdslimiet maar mijn probleem is meer de telefoon zelf. Als ik niet op die twee zit dan wel op vinted, depop, gewoon scrollen om het scrollen
Een boek lezen is juist een van de weinige dingen waarbij het me wel lukt om niet steeds op mân telefoon te kijken. Maar een serie, film of tv kijken zonder steeds mân telefoon erbij te pakken lijkt onmogelijk. Ik ben echt een beetje verslaafd aan prikkels. Ook als een serie heel spannend is heb ik alsnog de behoefte om de hele tijd doelloos op mân telefoon te zitten, waardoor ik weer veel minder in de serie zit. Maar alleen serie kijken vind ik toch vaak te saai ofzo.
Oh ik heb juist als ik een serie spannend vind dat ik dan op mân telefoon ga zitten omdat ik het eigenlijk niet helemaal wil zien ofzo. Of ik ga opzoeken wat er gebeurt
Ik heb eens een oproep geplaatst voor een penvriendin en vond het zo kut om sommigen af te wijzen dat ik ervoor koos om met iedereen een vriendschap aan te gaan, wat ik natuurlijk niet kon volhouden.
Zat echt zo aan de keukentafel toen ik (drie maanden ofzo nadat ik de oproep had verstuurd, een eeuwigheid in kindertijd) de stapel brieven via het tijdschrift ontving:
Niet iedereen heeft die discipline. Scrollen op insta kan best verslavend zijn, zeker als je algoritme goed zân werk heeft gedaan. De reden waarom ik er liever van weg blijf, is omdat het (imo) een best lege en nutteloze tijdsbesteding is. Dat lukt echter niet altijd omdat sommige content me wel laat lachen en me dus die korte high geeft. En dan kom ik uit die bubbel en denk ik wtf hoezo lag ik nu een uur naar dit soort bullshit te staren.
Ik heb twee pen vriendinnen gehad, eentje uit Z-Korea dat plots stopte. Maar met haar heb ik maar 3 keer iets uitgewisseld
En een pen vriendin waarmee ik bleef schrijven na een zomervakantie. We hebben toch wel een aantal jaar geschreven maar plots stopte dat ook. Nu weet ik dat door de pubertijd de aandacht veranderde. Maar toen vond ik dat vooral erg jammer.
Ik was getuige op een huwelijk waar ik serieuze twijfels over had. Het huwelijk heeft stand gehouden, maar onze vriendschap is gestrand haha. Dat kan ook nog.
Avondje bij jou thuis en een van de gasten (vriend/vriendin/familie) die vraagt of de hond mee mag.
- Nee en dat geef ik ook aan
- Nee maar dat durf ik niet aan te geven
- Liever niet maar prima
- Geen probleem
- Afhankelijk van de hond
0 stemmers
Mag niet omdat ik een kat heb enndat gaat gewoon niet samen. Anders zou ik het prima vinden als de hond gewoon goed opgevoed is.
Ik was even vergeten dat ik een kat had hahaha
Ik heb zelf een hond dus zomaar een vreemde hond meenemen kan niet. Als ze elkaar kennen en het gaat goed, prima.
Iedereen die mij kent zou het ĂŒberhaupt al niet vragen omdat ze weten dat ik een hekel heb aan honden.
Disclamer voor de âboeeee hoe kun je een hekel hebben aan honden hebbenâ mensen.
Ik vind ze vies, irritant en ik ben er bang voor.
Ben wel benieuwd naar de achtergrond van deze poll!
Ik heb geen probleem gestemd maar ik heb sinds kort zelf een hond dus nu zou het wel lastiger gaan. Daarvoor zou ik het altijd leuk hebben gevonden, ik heb wel katten maar die zouden zich gewoon verstopt hebben
Graag!!!
Haha niks spannends!! Vorige week avondje chillen hier en iemand van de groep vroeg of de hond mee mocht. Ik vind honden heel leuk en lief maar ik vind ze vaak stinken (ook al denken hondeneigenaren dat dat niet zo is!) en ik vind honden in huis gewoon niet zo fris dus nee liever niet in mijn huis. En het was ook nog eens regenachtig buiten die dag dus dan al helemaal lol.
Mijn huis is denk ik ook echt niet hondproof.
Gewoon aangegeven van niet en voor diegene was dat gewoon oké
Welke hond is wel welkom?
- Welkom
- Niet welkom
0 stemmers
- Welkom
- Niet welkom
0 stemmers
- Welkom
- Niet welkom
0 stemmers
- Welkom