Ergerlijk of geërgerd?
Snel geërgerd pas het even aan
Ik moest dit googelen, wat een TikTok-term Ik kan rechtstreeks door naar het Ik voel me oud-topic. Voor de andere fossielen: het betekent non-player character.
Nog eentje trouwens, loop net door de stad en zie het zoveelste nieuwe kloterestaurant met concept. Echt bloed onder mijn nagels
Conceptstores halen ook het bloed onder mijn nagels vandaan.
Restaurants met namen zoals ‘Onsz’ of ‘Goedt’, met dus een extra z of t.
Dit gaat hand in hand.
Bedrijven die het woord ‘Bar’ er maar achter pleuren om trendy te lijken. ‘The beauty bar’ , ‘Nail bar’, ‘Pizza bar’, je bedoelt een fucking pizzeria? Pffff echt irritant.
Sowieso Engelse namen en slogans. Zo zag ik laatst een bedrijf:’ Fruit op werk’, en dan was de slogan ‘we make fruit grape again’ Nou echt jongens kom op haha.
Heb vast nog wel meer dingen maar kom er niet op.
Die kleine kut autootjes op parkeervakken waardoor het lijkt alsof er nog plek is.
Auto’s die op de rotonde geen knipperlicht gebruiken
Auto’s die op de rechterbaan blijven rijden naast een invoegstrook terwijl de linkerbaan vrij is waardoor je dus niet fatsoenlijk in kunt voegen.
De veel te blije en enthousiaste medewerkster bij de lokale Action die altijd veel te hard en vrolijk praat
Kleding-, meubel- en zelfs fietswinkels waar je dan ook zeer handig koffie kan drinken of kan lunchen.
Hatelijk
Ooooh ik voel gewoon hoe trots ze zelf op deze zijn
HAHAAH! Dit is toch super crea
Maar wel echt heel lelijk.
Vreselijk hahah
Volkswagens die bestuurd worden door aso’s ( van die types die hun auto tunen en dan op de parkeerplaats van de Mac gaan meeten)
Kinderen met namen als Jaylano, Djalycia, etc.
Sloom lopende mensen
Mensen die in de supermarkt in de weg staan
Van die mensen die heel erg van pampasgras houden. Met een beige huis en sad beige kinderen.
Van die kartonnen verpakkingen met zo’n gleufje die je moet indrukken om er een opening in te krijgen, want dat werkt nooit. Even ter illustratie:
Het legen van de glasbak tegenover mn huis, heel vroeg in de ochtend.
Edit: Jojo Siwa
Nee zo kut
Ik ken ook iemand die vaak zo’n maniertje had om te reageren als hij tegen je praat: ogen rollen, heel diep inademen en het antwoord dan al zuchtend uitlaten. Echt zo tenenkrommend.
Ik denk nu ook gelijk aan een collega van heel lang geleden waar ik me echt kapot aan ergerde als hij een sinaasappel ging eten omdat hij dat altijd op een routinematige manier deed: om 4 uur sinaasappel pakken, pellen op dezelfde manier, dan opstaan naar de wc en handen wassen en een doekje pakken en daar z’n bureau mee schoonmaken. Ik kon hem dan altijd wel slaan, terwijl ja wat doet hij nou verkeerd.
heb je nooit de sims 2 gespeeld met 39840 cheats?
Dit gebeurde hier vanochtend op mijn vrije dag
Draaiorgels.
De afvalbakken in de trein, alles daaraan: het teringgeluid van die klep, dat ze veel te klein zijn en te smerig om open te doen.
Theegruis onderin het glas.
Andere mensen in de supermarkt.
Zon op een werkdag en regen in het weekend.
Cookie meldingen op elke site.
Natte sokken.
Ik kan echt eindeloos doorgaan eigenlijk
Mensen die hun OV pas uit hun portemonnee of tas gaan halen terwijl ze al voor het poortje staan midden in de spits.
Mensen die niet doorlopen op een treinstation in de spits.
Mensen die denken dat je als voetganger altijd voorrang hebt op fietsers en die middenin de stad zonder te kijken zo het fietspad oplopen.
Wielrenners in de stad.
Mensen met haast in de auto die dan allerlei achterlijke capriolen gaan uithalen zoals inhalen via de vluchtstrook.
Bedrijven zonder normale klantenservice.
Vacatures die al lang ingevuld zijn maar nog wekenlang online staan.
DHL.
En de NS.