Stel je persoonlijke vraag #49

Mensen die hun kaken niet van elkaar halen als ze praten
Mensen die puuzelen en/of zeuven zeggen
Mensen in het OV die hun muziek zo hard hebben staan dat je het door hun (en mijn eigen) koptelefoon heen hoor
Mensen die niet kunnen fluisteren
Beurtbalkjes in de supermarkt
Te veel parfum
Fouten in een film (zoals in andere tijdzones leven, maar wel tegelijk ontbijten, werken, slapen etc)

14 likes

Mensen die met het hele gezin plus buren naast elkaar lopen op de stoep en dan ook niet opzij gaan voor je.

Mensen die naast elkaar fietsen op de autoweg met een heel smal fietspad.

Eigenlijk alles wat fietsers doen.

Als iemand te langzaam voor je loopt, maar die je moeilijk kan inhalen omdat hij niet in een rechte lijn loopt maar zo waggelend in het midden.

Zelfde met 2 mannen die bij elkaar horen maar het dan te gay vinden ofzo om gewoon normaal naast elkaar te lopen zodat je er ook niet langs kan.

Langzame lopers in het algemeen.

Langzame praters.

Als ik lekker een muziekje op heb en ik t pauzeer om sociaal te doen omdat iemand mij de weg wil vragen, en ze dan beginnen met ā€˜Bent u al bekend met Jezus?’

Die ene straatmuzikant met z’n 17 verschillende fluiten, die allemaal mijn wil om te leven doorboren met dat snerpende geluid.

Als iets op is bij de supermarkt wat niet in de aanbieding is en ook geen bederfelijk product is (havermout ofzo).

Mensen die boterhammen oid meenemen naar de bios en dan 5 jaar gaan zitten friemelen met dat boterhamzakje tijdens de film

Er is gewoon zoveel…

48 likes

Uberhaupt verkeerd invoegen vanaf een invoegstrook is een grote ergernis in het verkeer. Teveel mensen die dat niet snappen en niet gewoon ritsen op het eind van de invoegstrook.

1 like

Same, dit was mijn goede voornemen dit jaar en het is het eerste voornemen wat ik volhoud. Mensen beuken.
Noot: niet bij oudjes.

3 likes

Maar je voegt toch in als je ruimte hebt gevonden en op snelheid bent. Ritsen aan het einde van de invoegstrook is niet per se de manier.

8 likes

Manspreading (ook als ik er niet naast zit, of zelfs niemand er naast zit)

33 likes

Mensen die mijn naam verkeerd spellen, ook al staat het letterlijk in de mail die ik ze gestuurd heb

Als ik vergeten ben een elastiekje mee te nemen en dan natuurlijk per se mijn haar vast wil hebben

Het woord ā€˜happy’ in het nederlands. ā€œDaar word ik niet zo happy vanā€

Het woord bonusvader of bonusmoeder :nauseated_face:

Als ik een appje stuur en de emoji staat op een nieuwe regel. Dat irriteert me echt mateloos.

Boekenkasten gesorteerd op kleur

16 likes

Als ik de tram uit stap dat er dan altijd zo’n horde zenuwachtige studenten staat die bang is geen plekje te krijgen in de (verder lege) tram en dan terwijl ik uitstap proberen in te stappen.

En dan verbaasd zijn dat ik tegen ze aan beuk met mijn schouders.

Sowieso mijn nummer 1 ergernis is dat mensen alleen maar aan zichzelf denken. Voordringen, plotseling stilstaan, de deur voor je neus dicht laten vallen, niet even wachten tot de bus weer gaat rijden maar per se moeten inhalen met de auto, terwijl dat niet kan, toeteren omdat het licht letterlijk een halve seconde op groen staat, sowieso geen geduld hebben, je knipperlichten aan zetten en de auto midden op de weg parkeren, gevaarlijke manoeuvres uithalen omdat je anders je afslag mist, fietsers die mensen van rechts geen voorrang geven, fietsers die ineens links afslaan, fietsers.

26 likes

Het is toch juist de bedoeling dat je snelheid maakt op de invoegstrook en dan aan het einde invoegt, als je meteen invoegt rijd je waarschijnlijk nog niet dezelfde snelheid als het andere verkeer en hinder je hen.

3 likes

Lezen he: ik zeg letterlijk op snelheid bent.

5 likes

Wel als er borden staan waarbij je de hele invoegstrook moet gebruiken, dat is hier in de omgeving op veel plekken. Er zijn dan alsnog mensen die gaan stilstaan aan het begin van de invoegstrook omdat ze daar per se willen invoegen, waardoor op de afslag/kruispunt daarvoor mensen stil komen te staan. De mensen die dan niet willen afslaan maar rechtdoor hadden gewild, kunnen dan niet doorrijden.

Ja tuurlijk is het anders als er borden staan.

4 likes

Het is ook geen probleem als je op snelheid bent en het kan veilig om in te voegen. Maar ik krijg best vaak vuile blikken als ik dus netjes door rij tot het eind van de invoegstrook zodat de mensen achter me ook kunnen aansluiten. Alsof ik ā€œvoorkruipā€ :sweat_smile:

4 likes

Echt he, want dan ben je op snelheid en dan laten ze je er aan het einde niet tussen waardoor je snelheid verliest en invoegen nog lastiger gaat.

4 likes

Het zou je verbazen hoeveel mensen je er niet tussen willen laten omdat het kleine kinderen zijn die vinden dat je voorkuipt :joy:

3 likes

leuke poll dit want ik geniet echt van de antwoorden. ik heb er nog 1: mensen die in de supermarkt bijvoorbeeld langs je willen lopen in een smal schap, en in plaats van gewoon vragen ā€˜mag ik er even langs?’ dan echt als zo’n npc achter je gaan staan :man_standing:. en het is nog extra irritant als degene waarmee jij bent dan moet zeggen ā€˜er wil iemand langs’ want dan voel ik me alsof ik iets verkeerd doe?? maar zEG DAT GEWOON ZELF OMG of wacht en ga ondertussen even ergens anders kijken, dat domme stilstaande wachten tot iemand telepatisch aanvoelt dat jij daar staat vind ik zo irritant

10 likes

Ja dat is echt zo irritant, voor wat heb je anders zo’n hele strook?

2 likes

Zit dagelijks in de auto en helaas verbaasd intussen niet veel me meer. Als ik een lijstje zou moeten maken met verkeersergernissen heb ik denk ik niet genoeg ruimte, haha

2 likes

Alles in het verkeer is 1 grote ergernis voor mij hahah

En mensen die te kleine kleding dragen. Bijv een lage spijkerbroek die te strak is waardoor er een soort muffin top ontstaat en een net te korte trui. Het ziet er gewoon mega oncomfortabel uit maar dat is mss omdat ik dat zelf oncomfortabel vind zitten.

Mensen die direct buiten een winkel of boven aan een roltrap stil gaan staan. Kijk even om je heen, je bent niet de enige, zet even een stap opzij. Je houdt iedereen op.

De markt. Geslenter, midden in de doorloop stil gaan staan, kinderwagens, boodschappenwagentjes.

Van die ā€˜slappe’ flesjes waar water of frisdrank in zit

Luidruchtige mensen als in mensen met een harde stem die veel en hard praten

Influencers die filmpjes maken in het openbaar maar dan geĆÆrriteerd doen als iemand door hun beeld loopt. Je bent niet alleen op de wereld.

Influencers die eten gaan proeven en dan van die irritante hoofden erbij trekken

Ik kan een heel boek schrijven over mijn ergernissen denk ik hahaha ik ben gewoon een snel geƫrgerd persoon :joy::joy: maar verder ben ik normaal

8 likes

Als er naar aanleiding van een poll een interessant gesprek volgt en iemand anders dan daar middenin een poll plaatst over een heel ander en niet boeiend onderwerp.
afbeelding

13 likes