Stel je persoonlijke vraag #49

Oh ik heb sarcastisch gestemd of course!!

3 likes

Voor de mensen die “Ja en daar doe ik actief iets aan” hebben gestemd, wat houdt dat in voor jullie?

1 like

Hoe vaak per week eet jij een pastasoort? Gemiddeld gezien

• Ik eet dit elke dag
  • Ik eet dit nooit
  • 1 keer per week
  • 2 keer per week
  • 3 keer per week
  • 4 keer per week
  • 5 keer per week
  • 6 keer keer week

0 stemmers

Guilty :smile:

Nee wat @monkeyslut zei.
Ik dacht ook dat het een sarcastisch bedoelde antwoordoptie was :joy:

2 likes

Heb jij kleding (die je al een tijdje hebt) dat je meer dan €50 per wear heeft gekost?
(Dus bv een trui van €200 die je minder dan vier keer hebt aan gehad, of een jurk van €500 die je minder dan tien keer hebt gedragen)

• Nee
  • Ja, ik heb het nooit aangehad
  • Ja ik heb het niet vaak genoeg aan gehad

0 stemmers

Is al je kleding in je kast dragen iets waarnaar je streeft?

• Ja
  • Nee ik denk daar niet over na
  • Nee ik vind het prima kleding er tussen te hebben die ik 1 keer in het jaar draag

0 stemmers

3 likes

Als mensen op het metrostation de 5 meter naar de overstap metro gaan rennen :skull::skull: doe normaal dat ding staat te wachten op de overstappers van de metro waar je uit komt rennen

2 likes

M’n bruidsjurk, als die niet meetelt niet.

7 likes

Vandaag heb ik geleerd dat ik er ongeveer evenveel heb

21 likes

:frowning:

Ze vraagt toch niet om advies, lekker boeiend

13 likes

ja!

4 likes

Nou ik volg iemand op Instagram en die heeft dan ook tips tegen de winterdip zoals gezond eten, vooral groente en fruit, elke dag naar buiten gaan, bewegen, elke dag je aankleden en make-up ook al ga je niks doen en allemaal van dat soort.
Maar ik word gewoon al moe als ik er aan denk en moet er niet aan denken dat constant te moeten doen om maar te zorgen dat ik geen winterdip krijg.

5 likes

Ik doe deze dingen allemaal (behalve elke dag make-up dragen dat vind ik echt onzin) en heb er nog steeds best veel last van dus begin er maar niet aan

8 likes

Hoe vaak denken jullie aan het omgooien van je leven door betere gewoontes aan te leren, dingen anders te doen, nieuwe skills, hobbies en projecten te leren, implementeren en af te ronden etc.

• Dagelijks
  • Bijna dagelijks
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Jaarlijks (goede voornemens)
  • Heel af en toe maar bijna nooit
  • Nooit

0 stemmers

1 like

Niet per se aan het omgooien van mijn leven, maar ik ben wel veel bezig met wat voor mij werkt. Kleine routines aanpassen, dat soort zaken. Beetje wat hierboven staat.

10 likes

Elke dag wanneer ik weer het huishouden doe en weer aan het opruimen en schoonmaken ben en de was aan het doen, wat doe ik toch verkeerd?

5 likes

Ik ben gewoon snel enthousiast als ik iets (na lange tijd weer) voor het eerst doe. Dus dan denk ik jaaaa ik ga elke dag een smoothie maken!!! Ik ga al mijn eten fermenteren!!! Ik ga al mijn servies zelf pottenbakken!!! Ik ga elke avond mediteren!! En dan bij de tweede keer is het al minder leuk en daarna heb ik geen zin meer en ontdek ik weer iets nieuws.

9 likes

Elke dag 5 keer.
Ik zeg ook elk jaar: ik ga niet tot de laatste avond wachten met deadlines inleveren.
Ondertussen zit ik met koffie naast me.

6 likes

Iets wat ik vaak wil veranderen, is dat ik eerder naar bed wil gaan. Lukt dan weer een paar dagen, maar daarna wordt het toch telkens weer wat later.

5 likes