Geweldig, wél zeggen dat je geen idee hebt waarom je slachtoffer bent maar ook een hele lijst met mogelijke verdachten kunnen geven. Als IK ergens slachtoffer van wordt heb ik geen ‘hele lijst verdachten’ hoor, hahaha
Uit de kluiten gewassen broodje hamburger met een spiegelei ertussen
Mini loempias, kipburger, hamburger
Bamihap. Na lang in een snackbar te hebben gewerkt ben ik die standaard snacks nog steeds zo zat!
Echt geeeeeeen idee waarom het gebeurt, maar hier is wel een lijst met mensen die het mogelijk kunnen zijn.
Voor mij hoort een milkshake bij de snackbarervaring en het voelt niet compleet zonder. Maar zoooveel snackbars hebben geen milkshakes, echt erg!
Bamischijf ftw
Ik wou dat er een vega berenhap bestond
jaaaa ik ook! echt zo lekker met pindasaus en die ui
Zijn die altijd vega eigenlijk? Ik eet die ook altijd in de veronderstelling dat er geen vlees in zit
Nee, zijn niet standaard altijd vega. In sommige is varkens- of kippenvlees verwerkt.
Een shoarmarol eens in de zoveel tijd!
Bonita, maar dat hebben ze bijna nergens.
Je oude schoolagenda('s)
- Ik had een nette schoolagenda zonder herinneringen en heb deze weggedaan
- Ik had een nette schoolagenda zonder herinneringen en heb deze bewaard
- Ik had een schoolagenda met herinneringen maar heb deze weggedaan en spijt
- Ik had een schoolagenda met herinneringen maar heb deze weggedaan en geen spijt
- Ik heb een schoolagenda met herinneringen bewaard maar overweeg deze wel ooit weg te gooien
- Ik heb een schoolagenda met herinneringen bewaard en hou deze
0 stemmers
Kon ze nooit bijhouden. Stond er dag 1 wat in en de rest niet.
omg die was ik vergeten! ik at die ook altijd toen ik nog tegen melk kon, zo lekker
We moesten schoolagenda’s op het einde van het jaar terug indienen want dat is een officieel document. Er mochten alleen foto’s in of op het hoesje van je agenda.
Heb ze toevallig laatst allemaal weggegooid, lagen al meer dan 20 jaar bij mijn ouders op zolder en had ze geen moment gemist.
Ik hield er ook niks voor school in bij, alleen maar shit die ik leuk vond plakte ik erin en vriendinnen schreven er dingen in
Nee, niet altijd. Die van de Smullers wel, Febo niet, lokale snackbars vraag ik het altijd gewoon.