Iets wat ik vaak wil veranderen, is dat ik eerder naar bed wil gaan. Lukt dan weer een paar dagen, maar daarna wordt het toch telkens weer wat later.
Ken jij een Vrijmetselaar (Vrijmetselarij - Wikipedia)?
- Ja meerderen
- Ja iemand anders
- Ja ik zelf
- Nee (niet dat ik weet)
0 stemmers
Ik ken wel veel ouderen die bij een loge zitten, maar weet nooit of dat nou hetzelfde is
Hoe is jouw mond in rust?
- M’n tong ligt tegen m’n boventanden
- M’n tong ligt tegen m’n ondertanden
- M’n tong drukt even zwaar tegen m’n boven- als m’n ondertanden
- M’n tong raakt m’n tanden niet
- Anders
- Ik ben in paniek door deze vraag veel te bewust van m’n tong en nu weet ik het niet meer
0 stemmers
- M’n kiezen raken elkaar
- M’n kiezen raken elkaar niet
- Anders
0 stemmers
Tegen gehemelte maar niet tegen tanden
Dat is dus gewoon m’n tong raakt m’n tanden niet dan, denk ik?
Sorry nog niet helemaal wakker blijkbaar
Krul je hem dan naar achteren? En @ mensen wiens kiezen elkaar raken, ervaren jullie geen stress (in je kaken)? Volgens mij sluit ik mijn tanden/kiezen alleen op elkaar als ik eet haha, voor de rest zweeft mijn bovengebit altijd een halve centimeter boven mijn ondergebit.
Vervelend trouwens om nu zo bewust te zijn van mijn tong
ja bij mij volgens mij ook, ik snap ook niet hoe je tong je boventanden kan raken want als je je mond dicht hebt zitten je ondertanden daar toch tussen? het is te vroeg voor mij hiervoor
Nee volgens mij niet? Ik ‘duw’ gewoon tegen mijn gehemelte aan op wat afstand van mn tanden. Of ik heb gewoon een korte tong
Ik heb een hele lange tong en mijne raakt mijn tanden ook niet.
Mijn ondertanden bedekken niet mijn hele boventanden, alleen het onderste stukje. En ik heb m’n kiezen dus niet op elkaar dus dan is er nog meer ruimte vrij. Mijn tong ligt op m’n ondertanden, maar drukt tegen mn gehemelte en boventanden.
dit is echt raar om je van bewust te zijn. want ik las ook een keer dat je hele tong je gehemelte moet raken, maar het achterste gedeelte van m’n tong doet dat weet niet. als ik dat doe kan ik amper door m’n neus ademen?? maar volgens mij heeft het ook te maken met de talen die je spreekt
Ik heb een overbeet en een schuine kaak, daarom raken de kiezen elkaar. Maar ben het gewend, dus is voor mij gewoon ontspannen. Voelt heel anders dan wanneer ik ze door spanning op elkaar klem.
In principe raken m’n tanden elkaar niet als ik ontspan, maar gezien ik als een stresskip door het leven ga staan m’n kaken vaker geklemd dan niet.
Geloof je deze man dat hij geen idee heeft waarom hij doelwit is?
- Ja
- Nee
- Twijfel
0 stemmers
Snij jij dat groene stukje (dus niet de hele kern) altijd weg uit een tomaat?
- Ja
- Alleen bij sommige gerechten
- Nee
0 stemmers
Stel je zit op een datingapp en je komt een bekende nederlander tegen, zou je dan naar rechts swipen? Je vindt deze persoonlijk wel aantrekkelijk
- Gewoon ja
- Ja extra leuk juist
- Nee hier begin ik niet aan
0 stemmers
Ja ik zou swipen, maar dat is puur om te kijken of het een match zou worden. Zou er niet mee gaan daten oid.
“De loodgieter heeft de politie een lijst van mogelijke verdachten gegeven waarop ook Marco E. staat.”
Waarom zou je dit zelf op die lijst zetten terwijl je verder zegt niks met die Marco E. te maken te hebben.
Ik vind de pick up trouwens mooi in het plaatje passen.
Omdat hij weleens met hem heeftgevochten zegt ie. Maar blijft een vaag kutverhaal