We moesten schoolagenda’s op het einde van het jaar terug indienen want dat is een officieel document. Er mochten alleen foto’s in of op het hoesje van je agenda.
Heb ze toevallig laatst allemaal weggegooid, lagen al meer dan 20 jaar bij mijn ouders op zolder en had ze geen moment gemist.
Ik hield er ook niks voor school in bij, alleen maar shit die ik leuk vond plakte ik erin en vriendinnen schreven er dingen in
Nee, niet altijd. Die van de Smullers wel, Febo niet, lokale snackbars vraag ik het altijd gewoon.
Wow, in Nederland was de agenda een wezenlijk onderdeel van zelfexpressie in de puberteit.
Ja mijn agenda was echt een plakboek
Ik had er ook plukjes haar van een paar klasgenoten ingeplakt 1 van zon jongen die veel gel droeg dus dat was zo’n harde pluk haha (wel gekregen hoor niet stiekem zelf afgeknipt)
Ik heb jaren lang iets van 15 oude agenda’s mee verhuisd van woning naar woning maar ze bij mijn laatste verhuizing allemaal bij het oud papier gedaan, zo fijn! Heb ze daarvoor nog helemaal doorgekeken en een paar fotootjes eruit gescheurd en wat foto’s gemaakt van grappige verhaaltjes van vriendinnen. Heel blij dat ik ze heb weggedaan, nog geen seconde gemist of spijt gehad.
Echt serieus verliefd ik heb geen enkel idee
Echt serieus verliefd op m’n 30e. Na 13 jaar samen te zijn geweest met een ander.
Toen ik 12/13 ofzo was echt smoooor. Maar dat heb ik daarna helaas nooit meer meegemaakt
Heb het nog nooit meegemaakt zoals nu met mijn huidige vriend, dus denk echt diep serieuze verliefdheid pas op m’n 30e.
Eigenlijk jonger dan 8. In de kleuterklas scheen ik echt al heel verliefd te zijn. Mn moeder vertelt nog regelmatig dat ik dan thuis kwam en dingen zei als ‘mam, * naam * ruikt zo lekker’ 🥹
En weet wel dat ik ook in de middenbouw echt verliefd was en een liefdesbriefje had geschreven, aan m’n leraar gegeven met de vraag of die hem na school aan mijn crush wilde geven. Wat deed die lul, hem de volgende dag geven met de hele klas toekijkend
Dat ik me echt nog kan herinneren dat ik vlinders in mijn buik had was met mijn eerste vriendje op m’n 13e. Bij een volgende verkering vond ik die ervoor dan telkens weer minder serieus, maar goed.
Ik was 8/9 en was er echt ziek van. En toen lag ik een keer in bed te huilen en toen heb ik het verteld aan m’n moeder en ze reageerde zo lief ik kom hem nog wel eens tegen en hij is nog steeds leuk haha
Daarna nooit meer zo erg verliefd geweest
Is dit een hond?
- Ja dat is een hond
- Nee dat is een wapen
0 stemmers
Heb jij wel eens je meetlint erbij gepakt als in een kookboek staat ‘snijd in blokken van 3 centimeter’?
- Ja
- Nee nooit
- Nee wtf wie doet dat nou
0 stemmers
Zou jij voor een verbod op dit soort honden zijn?
- Jazeker
- Ja volledig
0 stemmers
Stel vrienden/familie hebben exact deze hond, mag die mee op visite bij jou thuis?
- Ja hoor
- Nee
- Hell no
0 stemmers
Ik had laatst een deense dog, en ik vond het toch wel ergens een beetje eng.
Een hond die door sommige mensen als wapen wordt gebruikt.
Een hond die zo verrot is gefokt dat ie op elk moment kan aanvallen en als ie dat doet laat ie niet meer los.
Ja helemaal mee eens verder! Zeer naar.