Stel je persoonlijke vraag #49

Deense Dog of herder mag wel van mij maar alles wat ook maar lichtelijk op een pitbul lijkt inclusief alle mixen wil ik nooit in mn buurt hebben.

5 likes

Ik kwam dus laatst in een losloopgebied zo’n hond tegen, blaffend, strak aan de lijn. Het is dat ik het op tijd zag en mijn hond bij me kon roepen, maar tering hee, blijf alsjeblieft weg uit losloopgebieden als je er zo mee moet lopen. Doodeng.

1 like

Welke hond heb je liever op bezoek

• Chihuahua
  • Stafford

0 stemmers

1 like

Ik kan me gewoon echt niet voorstellen wat er leuk is aan zo’n hond hebben.

Het kan niet loslopen in het park want is agressief naar andere honden. Moet altijd strak aan de lijn, je moet met je gewicht de hond kunnen tegenhouden (kunnen 80 kilo wegen), maar je ziet altijd schriele tieners of slecht ter benen lopen met die tanks. En thuis zit je met een soort tikkende tijdbom in je huis die in potentie elk moment kan bedenken dat ie je gezicht eraf wil bijten/je kind wil doden of wil ontsnappen om mensen of dieren of straat aan te vallen.

Uit onderzoek blijkt ook dat juist deze honden populair zijn bij mensen die lange termijn gevolgen niet goed kunnen inschatten omdat ze niet zo slim zijn of een aandoening hebben: ultieme combinatie.

31 likes

mensen hier in de buurt die tegenover ons parkeren (laadpaal) hebben zon bakbeest, die vrouw kan die hond in haar eentje niet houden dus dan hebben zij en de man altijd SAMEN de riem vast en begeleid die hond ze op die manier naar hun woning.
echt vreselijk. ik blijf echt binnen als ze bezig zijn.

2 likes

Wat is dan de lol van een hond hebben

4 likes

Welke bulldogs vind jij eng/gevaarlijk?

Van links naar rechts

De english bulldog

• Ja
  • Nee
  • Beetje

0 stemmers

De old english bulldog

• Ja
  • Nee
  • Beetje

0 stemmers

De franse bulldog

• Ja
  • Nee
  • Beetje

0 stemmers

De Amerikaanse bulldog

• Ja
  • Nee
  • Beetje

0 stemmers

5 likes

Frenchies vind ik niet eng, maar die beesten zijn veel sterker dan je denkt. Heb die van mijn nicht drie weken gehad. Was geen doen met uitlaten. Nooit meer

4 likes

Die rechter twee mogen van mij een spuitje uit voorzorg :pray:t3:

18 likes

Klopt! Mijn moeder heeft er eén en het is echt een dotje maar echt fors veel kracht in die kaken ook.

En haar beste vriendje is een Old English Bulldog uit de buurt en dat is echt een schatje (en een heeele mooie hond). Maar die is dus ooit aangevallen tijdens het wandelen door een XXL pitbull die was ontsnapt uit huis, en die had helemaal bloeddoorlopen ogen en beet echt hard en liet niet meer los. Mijn moeder was daarbij. Sindsdien zijn we allebei wel bang voor pitbulls en mag haar hondje daar ook niet zo snel meer mee spelen, mocht eerst wel.

4 likes

Echt zo raar he :joy::joy:

Maarja anderzijds zijn syrische hamsters toch veel leuker

3 likes

Heb je er toen iets mee gedaan?

1 like

Ben je weleens op een bruiloft geweest waarvan je dacht oeh wie is hier nou de bruid?

• Weleens getwijfeld ja
  • Nee nog nooit

0 stemmers

2 likes

Huh hoe bedoel je dit haha?

Iemand die wit draagt op een bruiloft

2 likes

Ohhh toch dus. Zat me al een situatie voor te stellen waarin iemand die niet de bruid was zichzelf heel belangrijk ging maken ofzo.

1 like

Wel waarbij de bruid geen wit droeg en het toen wel een beetje lastig te zien was of zij meer shinede of vrouwen die gewoon feestelijk gekleed waren.

2 likes

En alle mannen dragen hetzelfde pak en dat vinden we heel normaal.

23 likes

Neem die andere twee dan ook meteen mee om ze uit hun lijden te verlossen

1 like

Je kan toch bijv met je partner mee naar een bruiloft van diens collega oid (mij niet gezien)

maar had idd beter kunnen vragen of je weleens iemand anders hebt zien shinen ipv de bruid

2 likes