Stel je persoonlijke vraag #49

Ik… heb dat gesprek live gehad met een vriendin hahaha, zo awkward. Zo van “ja als wij praten is het niet linear, maar (ben het vergeten, iets anders), dat is een teken van hele hoge intelligentie”

Uiteindelijk zei ze bloedserieus dat ze sterk het vermoeden had dat wij beiden een IQ van minstens 150 moesten hebben, want wij redeneerden zo anders dan anderen. :tired_face::joy: Terwijl ik toen al een tijdje braaf mijn ADHD retard pilletjes slikte en wel zeker wist dat mijn probleem niet té veel intelligentie was .

Ik geloof dat ze via tiktok op dit fascinerende idee was gekomen.

6 likes

Ben jij hoog sensitief?

• Ja vast wel
  • Nee ik ben @lula en doe niet aan menselijke emoties of gevoelens

0 stemmers

1 like

Nee gewoon een mega autist :nail_care:t2::sparkles:

6 likes

maar iedereen is wel een beetje autistisch :sparkles:🩵

2 likes

Klopt, zodra je treinen een beetje interessant vindt. Mag je de autipas gratis en voor niets ophalen.

3 likes

Een indigokind :butterfly::blue_heart::sparkles:

5 likes

Welkom bij de awkward hoogsensitieve club :joy:

2 likes

Kristalkinderen hahahahahaha wat een wéreld jongens

7 likes

Ik mis de optie geen enkele

7 likes

Ik kreeg laatst van iemand met adhd de diagnose adhd want :sparkles: wij viben zo lekker :sparkles::sob:

3 likes

Ben jij een:

• Kristalkind
  • Nieuwetijdskind
  • Indigokind
  • Frikandelkind
  • Volwassen en geen kind

0 stemmers

3 likes

Frikandel sinds 2001 m’n lievelingsvlees ja toch (sinds die tijd geen vlees meer aangeraakt vandaar)

3 likes

Waaarom moet deze discussie voor mijn gevoel echt maandelijks terugkeren?

2 likes

Omdat we het maandelijks afwisselen met de hoeveelheid handdoeken discussie

3 likes

duidelijk hsp

34 likes

Ja iedereen die mijn Posts hier liket, ik heb nieuws voor jullie: je hebt ADHD.

Pillen via de post, prijs op aanvraag.

4 likes

Mss toch eens dat handdoekengrapje verbieden.

6 likes

Pillen kan ook via mij + groter assortiment

2 likes

jemig de autisten komen hier niet al te best uit de verf zeg

oh haha wat jij zegt dus @Crusti_Croc

2 likes

ja samenvatting:

Wij kunnen beiden moeilijk een gesprek voeren, ik omdat ik tering slim ben en iedereen onder mijn niveau (iedereen dus) me verveelt, waar ik me overigens van bewust ben want ik ben naast enorm slim ook enorm empathisch en enorm sociaal vaardig en heb aan een half woord genoeg. Jij hebt moeite met een gesprek voeren omdat je SOCIAAL GEHANDICAPT BENT.

Ik kan mensen moeilijk aankijken omdat ik té veel details zie, bovendien te veel empathie heb en daarnaast er zelf voor kies een masker op te zetten, jij kan moeilijk oogcontact maken omdat jij SOCIAAL GEHANDICAPT BENT ZONDER KANS OP VERBETERING

Ik praat niet standaard en beweeg anders, maar dit is een bewuste keuze, itt jou; een mongool.

20 likes