Tbf het klinkt niet heel nieuw gebruikelijke visie op autisme. Het is ook een scheldwoord he! Jij autist!
Kaassoufflékind
Andere vraag, hoeveel katten heb jij?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Ik ga er nu eentje adopteren brb
0 stemmers
Haha ja maar dit is dus door een expert team geschreven, maar het heeft idd hele zware âik ben een schorpioen en daarom badassâ vibes.
Een yikes vanuit mij.
Bish, die mag ik niet eens gratis
Omg ik moest tijdens mijn adhd interviewgesprekken aangeven of ik verschillende interesses had die wisselden en wat die waren, dus ik noemde een rijtje dingen op, van politiek, Russische literatuur, weet ik veel, blablabla. De psycholoog ongeĂŻnteresseerd knikkend en opschrijvend. Ik ga door, âstedenbouw, straatkunst, treinen, lokaâŠâ
âTrEiNeN?â
Meteen doorvragen of ik treintijden of schemaâs bijhield. Voelde echt als mân autisme test haha.
Wel benieuwd welke interesse je nou niet helemaal hebt kunnen uitspreken. Lokaas? Lokalen? Lokale treinen?
zoals? heb je favorietjes
Drentse Kontjes!
(Voor ik rare blikken krijg, dat is een gebakje en het is lekker).
Het staat in de naam, en alsnog had ik niet verwacht dat ze er daadwerkelijk uit zouden zien als eenâŠkont? Waarom
Ho ho, de bovenste heb ik gemaakt, de onderste niet.
âwat je van ver haalt is lekkerâ en het is drenths hahaha wel leuk dat het jouw foto is
Voor mij is Drente ver. Maar het was de verre reis waard! Zijn echt lekkere gebakjes.
Ja nouja niet per se dus, want het wisselt steeds. Maar soms heb ik zoân periode dat ik dan ga opzoeken wat ze aan de Colombiaanse kust eten en dan ga ik dat koken en dan denk ik daarna aan een trein en vergeet ik het hele culinaire avontuur weer.
Ben ik toch nog slimmer dan ik dacht.
- Boeit me geen reet
0 stemmers
Jouw partner
- Makes the flowers bloom
- Makes the stars collide
- Is my sun and moon
- Is everything in between
- Is my dream girl/boy/X
- Geen van dit alles
- Nvt
0 stemmers