zoals? heb je favorietjes
Drentse Kontjes!
(Voor ik rare blikken krijg, dat is een gebakje en het is lekker).
Het staat in de naam, en alsnog had ik niet verwacht dat ze er daadwerkelijk uit zouden zien als een…kont? Waarom ![]()

Ho ho, de bovenste heb ik gemaakt, de onderste niet. ![]()
‘wat je van ver haalt is lekker’ en het is drenths hahaha wel leuk dat het jouw foto is
Voor mij is Drente ver.
Maar het was de verre reis waard! Zijn echt lekkere gebakjes.
Ja nouja niet per se dus, want het wisselt steeds. Maar soms heb ik zo’n periode dat ik dan ga opzoeken wat ze aan de Colombiaanse kust eten en dan ga ik dat koken en dan denk ik daarna aan een trein en vergeet ik het hele culinaire avontuur weer.
Ben ik toch nog slimmer dan ik dacht.
- Boeit me geen reet
0 stemmers
Jouw partner
- Makes the flowers bloom
- Makes the stars collide
- Is my sun and moon
- Is everything in between
- Is my dream girl/boy/X
- Geen van dit alles
- Nvt
0 stemmers
Als je wil weten wanneer magnolia’s in bloei staan, hoe Google je dat dan?
- Wanneer staan magnolia’s in bloei?
- Wanneer staan magnolia’s in bloei
- Wanneer bloeit magnolia
- Magnolia bloei wanneer
- Nog anders
0 stemmers
Bloei magnolia
Ontvang jij toeslagen?
- Zorgtoeslag
- Huurtoeslag
- Kindgebonden budget
- Kinderopvang toeslag
- Geen van allen
0 stemmers
Zo ja, zou je kunnen rondkomen zonder die toeslag(en)?
- Ja
- Mwoah, dan is het wel erg krap
- Nee
0 stemmers
KDV zou ik dan echt een nier voor moeten verkopen
Rondkomen lukt wel maar zonder kinderopvangtoeslag wordt de opvang echt heel duur (1600 euro per maand voor 1 kind, 3 dagen p/w). Ik denk dat een van ons of misschien allebei wel veel minder zou gaan werken omdat we dan onder de streep meer overhouden.
@the.rebel.club dan is je nier wel goud waard als je daarmee de opvang kan betalen ![]()
15 euro ofzo
Dit is waarschijnlijk een domme vraag, maar als Belg klinkt dit echt als een enorm bedrag voor opvang. Is dat niet ongeveer wat je voor 3 dagen per week (of meer) werken verdient? Wat is dan het voordeel tegenover gewoon thuisblijven met je kind?
En ja ik besef dat dit heel simplistisch voorgesteld is en dat sommige mensen (ikzelf ook) liever werken dan altijd thuis zijn natuurlijk.
Was het maar 60%
Het is minimaal 33%.