Stel je persoonlijke vraag #49

Wil ook wel weten wat voor dingen ze dan “inspreken”, hoef geen 18+ dingen ofzo gekoppeld te hebben aan mijn stem.

5 likes

(En dan als “daggast”, dus niet alleen bij avond feest of alleen condoleren ofzo.)

Ben jij vaker op een bruiloft of een uitvaart geweest in je leven?
  • Uitvaart
  • Bruiloft
  • Evenveel

0 stemmers

4 likes

Krijg gewoon zin om te verhuizen hiervan haha

2 likes

ben benieuwd door de poll van @Xiomara, ben je wel eens naar preston palace geweest?

• ja was leuk
  • ja was kut
  • nee wil ik ook niet
  • nee wil ik wel
  • nee wil ik niet maar hypothetisch ergens ook weer wel als een soort xxxl irritainment

0 stemmers

het is mijn grootste nachtmerrie maar zou het als het gratis kon wel doen voor een soort fomo show ervaring

4 likes

Ja met een kinderfeestje :joy: dus dat was leuk

1 like

hahahaha als kind klonk het ook wel leuk tbh vooral die indoor kermis

5 likes

Gewoon water bij de lunch, liefst met bubbels.

5 likes

Ja 2x omdat mijn oma betaalde. Ik vond het niet fantastisch maar ook niet heel kut. Zou er zelf nooit voor kiezen maar als een ander betaald red ik het wel een weekendje.

1 like

Ja was leuk, met de toevoeging: ik was toen 7

3 likes

Twee keer als kind geweest, twee keer voedselvergiftiging gehad

1 like

Ja, als tweede date (hij zou wat verzinnen…) Wel iets van 15 jaar geleden overigens. De horror. Het is overigens nooit wat geworden en ik laat in het midden of deze date keuze daar wat mee te maken had;)

1 like

Ik moest dit dus googelen, nog nooit van gehoord. Maar ik snap het niet, het is een hotel met animatie? Wat is er speciaal aan?

4 likes

Bedoel je bruiswater, of water met cava? :joy:

8 likes

Ik weiger ze opnieuw te kijken want ze zijn allemaal echt doodsaai :zzz:

1 like

Ik ben als student geweest en er werd voor ons betaald. Er waren allerlei restaurants en cafés waar je kosteloos kon eten en drinken, een zwembad en een kermis. Was ook als student top

1 like

Het is all inclusive met oa meerdere barren/cafés, bowlen, boogschieten, een zwembad, een kermis voor kinderen en al het eten zit erbij

2 likes

De pakketbezorger komt langs maar je bent niet thuis, wat heb je liever uit deze twee opties?

• Dat ze het voor de deur neerzetten
  • Dat ze het naar een random pakketpunt brengen waar ik het de volgende dag kan ophaln

0 stemmers

In dit geval is het een normaal pakket, dus geen rolex of een tv

1 like

Onze bezorger zet hem tegenwoordig onder een afdakje in de tuin. Echt top😂

3 likes

Blij dat ik niet de enige ben :smile:

1 like

In m’n hoofd zit hier altijd een verband in. Ik denk dat het helemaal nergens op slaat. Maar daarom ben ik heel benieuwd naar de uitslag van de poll.

Toetje kan van alles zijn na het eten. IJs, yoghurt, vla, pudding oid.

• Wij aten eerder een toetje thuis en (het grootste gedeelte van) mijn gezin heeft geen overgewicht, ik ook niet.
  • Wij aten eerder een toetje thuis en (het grootste gedeelte van) mijn gezin heeft geen overgewicht, ik wel.
  • Wij aten eerder een toetje thuis en (het grootste gedeelte van) mijn gezin heeft overgewicht, ik ook.
  • Wij aten eerder een toetje thuis en (het grootste gedeelte van) mijn gezin heeft overgewicht, ik niet.
  • Wij aten eerder geen toetje thuis en (het grootste gedeelte van) mijn gezin heeft geen overgewicht, ik ook niet.
  • Wij aten eerder geen toetje thuis en (het grootste gedeelte van) mijn gezin heeft geen overgewicht, ik wel.
  • Wij aten eerder geen toetje thuis en (het grootste gedeelte van) mijn gezin heeft overgewicht, ik ook.
  • Wij aten eerder geen toetje thuis en (het grootste gedeelte van) mijn gezin heeft overgewicht, ik niet.

0 stemmers