Stel je persoonlijke vraag #49

Ja ik ben helemaal pro lekker dragen wat je wil als je er zelf blij van wordt maar ik kan me altijd zo slecht voorstellen dat als zij weer zo’n leverworstkleurige outfit aan heeft ze dan in de spiegel kijkt en denkt, ja leuk! Geldt overigens voor 90% van de mensen die die kleuren draagt.

6 likes

Niet raar hyper, maar er moeten wel altijd nog dingen gebeuren. Sowieso tandenpoetsen, gezicht schoonmaken en plassen, dat duurt al 10-15 min. Dan nog water van de kat bijvullen, nog even de laatste dingen afwassen, wat spulletjes opruimen, etc. En dan is het al snel 20-30 minuten nadat ik had besloten naar bed te gaan.

10 likes

Ik krijg dan ineens opruimdrang. Kledingkast of badkamer kastje móet dan gedaan worden.

Ja weet ik, heb ik al vaker op gezocht maar als ik het zie sluit ik me juist af voor andere zintuigen en focus ik enkel op zicht. Ik heb verder nooit synesthesie ervaren op een bewuste manier dus ik vraag me af of dat het is? Misschien op een onderbewuste manier. Ik ervaar zelf actief iig geen link met andere zintuigen ofzo. Maar de enige logische verklaring lijkt dat te zijn.

4 likes

Mijn gynaecoloog vond mijne heel estetisch :joy: Vond ik wel een beetje awk zo in die stoel met mn benen wijd.

1 like

Koffie! Een koekje erbij zou wel lekker zijn.

29 likes

Iets wat niet zwaar op de maag is en makkelijk is om weg te happen. Want ik wil het liefst doorgaan met klussen

2 likes

Haha ik hoor in m’n achterhoofd: eerst werken dan koffie / pauze / koek / thee :rofl:
(Schoonfamilie :stuck_out_tongue_winking_eye:)

5 likes

Hahaha zo typisch!
Laatste keer dat ik ging verhuizen heb ik gevraagd wat iedereen wou en heb we samen kort ontbeten.

Oh god, dit herinnert me eraan dat mijn gynaecoloog ooit zei “wat ruik je lekker!” terwijl ik met m’n benen in de beugels hing :joy: ze bedoelde gelukkig mijn parfum, maar het was wel mega weird even hahah

18 likes

2005 om te vieren dat we geslaagd waren voor het hbo :wine_glass:

3 likes

100% koffie inderdaad.

2 likes

Ben je al verbrand door de zon?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

lol zoveel mensen zijn drager en dat weten ze niet eens, dat wil niet betekenen dat je ook daadwerkelijk een koortslip oid krijgt. Inmiddels is 80% drager van dat virus.

Heb jij wel eens een koortslip gehad?

• ja
  • nee

0 stemmers

daardoor kreeg ik het van mn ex. Na de eerste uitbraak heb ik echt nooit meer last gehad.

2 likes

ff wat uitgebreider. laten we ervanuit gaan dat je thuis ontbeten hebt, en rond 9.00u bent gaan helpen verhuizen.

welk drankje hoop je dat er rond 10u tevoorschijn komt?

• verse jus of andere verse sapjes
  • koffie uit een thermoskan
  • verse koffie (evt cappuccino etc)
  • frisdrank
  • thee

0 stemmers

met welke snack?

• gevulde koek/kokosmakroon
  • zachte bolletjes ham of kaas
  • belegde pistoletjes ham of kaas
  • luxe belegde broodjes van de bakker/slager
  • chips
  • zacht snoep zoals winegums of dropduo’s
  • dubbele boterham met ham of kaas

0 stemmers

het is lunchtijd, je lust wel wat. waar hoop je dat ze zo mee thuis komen?

• iets van de viskraam, kibbeling/visfriet/haring/lekkerbek
  • mcdonalds
  • friet met een snack naar keuze
  • belegde broodjes van de bakker/slager
  • een zelfgekookte maaltijd
  • zachte belegde broodjes
  • döner/kebab/lahmachun
  • pizza’s om te delen

0 stemmers

en qua drinken?

• verse jus of andere vers sap
  • koffie uit een thermoskan
  • verse koffie
  • frisdrank
  • thee
  • redbull of andere energydrank

0 stemmers

de verhuizing zit erop voor vandaag! wat ga je nu doen?

• ik ga direct naar huis, ben kapot
  • ik blijf nog wat drinken maar ga daarna naar huis
  • ik blijf eten, we bestellen iets

0 stemmers

2 likes

Ik heb al tig keer een verhuizing meegemaakt en het allermooiste aan die van een ander is aan het eind de deur achter je dicht trekken en in je eigen nette huis thuis komen haha

32 likes

Je hebt veel besteld bij de AH en je woont op de 10e etage (met lift dus). De bezorger kan niet alles in een keer meenemen en moet nog een keer naar beneden.

Hoeveel fooi geef je?

• Minder dan 5 euro
  • 5 euro
  • 6-10 euro
  • 10 euro
  • Meer dan 10 euro
  • Ik geef niks

0 stemmers

2 likes

Ik zou aanbieden mee te lopen.

30 likes

Gaan jullie nog naar de Blokker?

• Ja
  • Zelden
  • Nee

0 stemmers

De Aldi gebruikt nu een AI stem voor hun reclames. Deze is gebaseerd op 10 stemmen van hun werknemers.
Stel jouw baas zou graag jouw stem en die van een paar van jouw collega’s willen gebruiken voor hun reclames met AI… zou jij dit doen?

• Ja leuk!
  • Ligt eraan. Wat krijg ik ervoor?
  • Echt niet!
  • Anders

0 stemmers

1 like

Wil ook weten hoe lang ze m’n stem gebruiken en waarvoor allemaal. En of ze het weer door kunnen verkopen

7 likes