Ik heb al tig keer een verhuizing meegemaakt en het allermooiste aan die van een ander is aan het eind de deur achter je dicht trekken en in je eigen nette huis thuis komen haha
Je hebt veel besteld bij de AH en je woont op de 10e etage (met lift dus). De bezorger kan niet alles in een keer meenemen en moet nog een keer naar beneden.
Hoeveel fooi geef je?
- Minder dan 5 euro
- 5 euro
- 6-10 euro
- 10 euro
- Meer dan 10 euro
- Ik geef niks
0 stemmers
Ik zou aanbieden mee te lopen.
Gaan jullie nog naar de Blokker?
- Ja
- Zelden
- Nee
0 stemmers
De Aldi gebruikt nu een AI stem voor hun reclames. Deze is gebaseerd op 10 stemmen van hun werknemers.
Stel jouw baas zou graag jouw stem en die van een paar van jouw collega’s willen gebruiken voor hun reclames met AI… zou jij dit doen?
- Ja leuk!
- Ligt eraan. Wat krijg ik ervoor?
- Echt niet!
- Anders
0 stemmers
Wil ook weten hoe lang ze m’n stem gebruiken en waarvoor allemaal. En of ze het weer door kunnen verkopen
Wil ook wel weten wat voor dingen ze dan “inspreken”, hoef geen 18+ dingen ofzo gekoppeld te hebben aan mijn stem.
(En dan als “daggast”, dus niet alleen bij avond feest of alleen condoleren ofzo.)
- Uitvaart
- Bruiloft
- Evenveel
0 stemmers
Krijg gewoon zin om te verhuizen hiervan haha
ben benieuwd door de poll van @Xiomara, ben je wel eens naar preston palace geweest?
- ja was leuk
- ja was kut
- nee wil ik ook niet
- nee wil ik wel
- nee wil ik niet maar hypothetisch ergens ook weer wel als een soort xxxl irritainment
0 stemmers
het is mijn grootste nachtmerrie maar zou het als het gratis kon wel doen voor een soort fomo show ervaring
Ja met een kinderfeestje dus dat was leuk
hahahaha als kind klonk het ook wel leuk tbh vooral die indoor kermis
Gewoon water bij de lunch, liefst met bubbels.
Ja 2x omdat mijn oma betaalde. Ik vond het niet fantastisch maar ook niet heel kut. Zou er zelf nooit voor kiezen maar als een ander betaald red ik het wel een weekendje.
Ja was leuk, met de toevoeging: ik was toen 7
Twee keer als kind geweest, twee keer voedselvergiftiging gehad
Ja, als tweede date (hij zou wat verzinnen…) Wel iets van 15 jaar geleden overigens. De horror. Het is overigens nooit wat geworden en ik laat in het midden of deze date keuze daar wat mee te maken had;)
Ik moest dit dus googelen, nog nooit van gehoord. Maar ik snap het niet, het is een hotel met animatie? Wat is er speciaal aan?
Films als Paranormal Activity…
- Kijk ik niet want eng tijdens het kijken
- Kijk ik niet omdat ik daarna bang ben
- Kijk ik zonder moeite, boeit mij nul
- Kijk ik maar vind ik wel spannend
0 stemmers
Ik zit het nu te kijken en het is zó saai
Bedoel je bruiswater, of water met cava?
Ik weiger ze opnieuw te kijken want ze zijn allemaal echt doodsaai