Ik ben als student geweest en er werd voor ons betaald. Er waren allerlei restaurants en cafés waar je kosteloos kon eten en drinken, een zwembad en een kermis. Was ook als student top
Het is all inclusive met oa meerdere barren/cafés, bowlen, boogschieten, een zwembad, een kermis voor kinderen en al het eten zit erbij
De pakketbezorger komt langs maar je bent niet thuis, wat heb je liever uit deze twee opties?
- Dat ze het voor de deur neerzetten
- Dat ze het naar een random pakketpunt brengen waar ik het de volgende dag kan ophaln
0 stemmers
In dit geval is het een normaal pakket, dus geen rolex of een tv
Onze bezorger zet hem tegenwoordig onder een afdakje in de tuin. Echt top😂
Blij dat ik niet de enige ben
In m’n hoofd zit hier altijd een verband in. Ik denk dat het helemaal nergens op slaat. Maar daarom ben ik heel benieuwd naar de uitslag van de poll.
Toetje kan van alles zijn na het eten. IJs, yoghurt, vla, pudding oid.
- Wij aten eerder een toetje thuis en (het grootste gedeelte van) mijn gezin heeft geen overgewicht, ik ook niet.
- Wij aten eerder een toetje thuis en (het grootste gedeelte van) mijn gezin heeft geen overgewicht, ik wel.
- Wij aten eerder een toetje thuis en (het grootste gedeelte van) mijn gezin heeft overgewicht, ik ook.
- Wij aten eerder een toetje thuis en (het grootste gedeelte van) mijn gezin heeft overgewicht, ik niet.
- Wij aten eerder geen toetje thuis en (het grootste gedeelte van) mijn gezin heeft geen overgewicht, ik ook niet.
- Wij aten eerder geen toetje thuis en (het grootste gedeelte van) mijn gezin heeft geen overgewicht, ik wel.
- Wij aten eerder geen toetje thuis en (het grootste gedeelte van) mijn gezin heeft overgewicht, ik ook.
- Wij aten eerder geen toetje thuis en (het grootste gedeelte van) mijn gezin heeft overgewicht, ik niet.
0 stemmers
Ik vond het zo’n horror dat het leuk was. Het is te klein, donker, als het regent zit je met al die verschrikkelijke mensen binnen opgesloten want in de directe omgeving is niks te beleven, iedereen zuipt zich een ongeluk want gratis, eten is niet te vretten, maar mijn oma vindt het een fantastische plek om met al haar kleinkinderen en achterkleinkinderen samen te komen dus ik benader het als veldwerk.
Ja ik ben het met hem eens hoor, bubbels = geen spa rood
Bruiswater, zou water door mijn cava zonde vinden haha.
Als je het over de Albert Heijn hebt, wat zeg je dan? Bijv. “ik ga naar de Albert Heijn” of “bij de Albert Heijn gekocht”
- Ap
- Appie
- de AH
- Albert Heijn
- Anders
0 stemmers
In mijn omgeving zeggen we ook wel eens ‘de Albert’
@Trivia jaa inderdaad! Mijn schoonmoeder bestelt altijd ‘pellegrino’. De eerste paar keer dacht ik dat het een wijn was. Maar dus gewoon water met prik maar dan van een bepaald merk wat interessant klinkt
Eigenlijk zeg ik dit allemaal
Alberto Escobar, vanwege een Google review over mijn Appie.
Ahaha ja ik ook, wilde stemmen en kon niet kiezen.
Nu wil ik het hele verhaal weten
En, klopt de uitslag met wat je dacht qua verband?
Ja echt vreselijke kutfilms, je zit voornamelijk naar een koppel te kijken die in bed ligt en af en toe gebeurd er iets. Man man, slaapverwekkend. Sowieso zijn er weinig goede thrillers vind ik. What lies beneath vind ik nog steeds wel goed, maar meer omdat ik gefascineerd werd door dat mooie huis. Wat ook nog eens nep blijkt te zijn
Ja shit, ik ging het opzoeken maar ik kan de review niet vinden. Was in ieder geval een ontevreden bezoeker die dacht dat er drugshandel gaande was.
Vind de AH zo irritant om aan engelssprekenden uit te spreken. "the A “age” (H dus). dus ik zeg dan maar gewoon de Albert Heijn
Ik ben wel niet blij met mijn resultaat