Stel je persoonlijke vraag #50

Ik heb ja gestemd maar eerlijk gezegd belt hij de hele tijd ook als ik van tevoren afbeeldingen heb gestuurd uit de ah app!!!

En uiteraard ben ik dan boos maar gisteren had hij perongeluk het verkeerde ijs gekocht en ja dan moet ik toch wel eerlijk toegeven dat ik niet de beste versie van mezelf ben dus ik snap zijn stress ook wel. Thoughts and prayers voor ons allebei

7 likes

Ja maar dan zonder huilpoppetje. Duuzend keer liever foto’s dan het verkeerde product.

6 likes

Wel foto’s toen ik om tampons vroeg: “waarvoor dienen die druppels op de verpakking? Welke heb jij nodig”

11 likes

Nee want hij gaat nooit naar de supermarkt.

4 likes

Hoe krijgt hij dat voor elkaar? Heeft ‘ie een toegangsverbod voor iedere supermarkt in jullie buurt?

1 like

Kan soms handig zijn voor meer herkenbaarheid. Het enige wat ik vervelend vind is wanneer een influencer denkt dat ‘ie alle wijsheid in pacht heeft qua mentale gezondheid.

23 likes

Nja ook tegen stigmatisering. Vond het persoonlijk echt een verademing toen ik tien jaar terug mede dankzij instagram ontdekte dat mentale gezondheidsklachten meer voorkomen dan je denkt.

2 likes

Ja, ik vind het bij bepaalde mensen gewoon prima en zelfs goed, maar vaak wordt het ook echt ingezet als verdienmodel en dan stoor ik me er aan. Veel gebruik maken van ‘neurospicy’ en van elke poep en scheet die willekeurige mensen ook hebben doen alsof dat zooo stereotiep is voor hun ‘aandoening’ hihaho. Al die stereotypen storen me eigenlijk.

42 likes

En vaak zie je ook dat de termen niet juist gebruikt worden. Je ziet veel dat mensen neurodivergent als synoniem wordt gebruikt voor autisme of adhd. Terwijl neurodivergent àlles omvat wat jouw hersenen :sparkles: bijzonder :sparkles: maken

Dat kan autisme en adhd zijn. Maar ook bipolaire stoornis, dyslexie of wat anders waardoor je hersenen soms een beetje lollig doen.

1 like

Achter elke zin een emoji zetten

• Doe ik niet
  • Doe ik niet en leest irritant
  • Doe ik

0 stemmers

3 likes

Ik vind het alleen irritant als het een lang verhaal is en er staan 20 in, niet losse berichten en dan een smiley

1 like

Dat zou tenmiste een goeie reden zijn :smile:
Ik doe de boodschappen vandaar dat hij niet naar de supermarkt gaat.

4 likes

Ja ik doe dit soms zelf, maar dat is omdat mijn partner dingen als ‘snoep’ op het lijstje zet. Ja wat wil je dan precies? Winegums of apenkoppen of kikkertjes etc. Ik eet dit zelf allemaal ook nooit. En de keren dat ik dan zelf wat randoms heb meegenomen kreeg ik soms zo’n teleurgestelde ‘Oh…nee dit kan ook’ Dus hij doet wel of ieder snoep prima is, maar eigenlijk is dat niet zo. Heb trouwens ook geleerd dat drop fruit duo’s niet 1 ding is maar dat daar ook allerlei variaties op zijn :woman_shrugging:t3:

4 likes

Als je in een museum bent, hoe lang blijf jij staan bij een werk wat je echt heel mooi/interessant vindt?

• 30 seconden
  • 1-2 minuten
  • 5 minuten
  • langer dan 5 minuten
  • ik ga nooit naar een museum/ik sta nooit stil voor een kunstwerk

0 stemmers

3 likes

Jeugdsentiment categorie tijdschriften.

Hier komt zo’n beetje mijn hele algemene ontwikkeling vandaan: (we hadden geen tv)

• Las ik ook
  • Las ik niet

0 stemmers

En deze kreeg je gratis bij de apotheek. Ik deed altijd mee met de wedstrijd waarbij je een spreuk bij een foto moest verzinnen en heb een paar keer een lelijk badlaken gewonnen:

• Las ik ook en ook badlaken gewonnen
  • Las ik ook en geen badlaken gewonnen
  • Las ik niet

0 stemmers

1 like

Wel gewoon reader’s digest, “het beste uit” ken ik niet

2 likes

Dat was dan in het Engels denk ik? Was nog beter geweest om de tv te compenseren.

Ik weet nog dat mijn partner (die altijd tampons in z’n tas had voor als ik er eens eentje nodig had), een tampon aanbod aan een vriendin en zei: ‘ik weet niet welke maat je draagt, maar heb je hier iets aan?’ #blesshim

34 likes

Mijn oma heeft een abonnement op het beste uit Readers Digest, dus ik lees het nog steeds elke keer als er weer een nieuwe is

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Stel je persoonlijke vraag #50 (Deel 31).