echt spijt dat ik hier met een halve kater op geklikt heb
gadverdamme
Omfg, maar dit hebben relatief jonge mensen toch bijna nooit? Ik maak heel weinig eelt aan en ik krijg direct blaren, ook absoluut niet ideaal maar scheelt wel in het vijlen. 1 zag in keer zoân âpeople in wallmartâ foto, en het was zoveel eelt er stond bij âthrow your foot away alreadyâ. Echt huilen ewewew
Ga jij wel eens naar de pedicure?
- Nooit
- Regelmatig
- Af en toe
- Zelden
0 stemmers
Huh echt? Hoe krijg je dit dan, echt veel lopen ofzo? Haha ik voel me echt dom maar heb dit nooit zo gezien, maar kijk ook niet naar andermans voeten als het niet noodzakelijk is
Ik zie het wel regelmatig ook bij âjongâ, misschien in iets mindere mate dan op deze foto, maar wel vaak een droge witte rand op de hakken. In combi met smerige teennagels; dan kan je me echt wegdragen
Ik ben echt enorm jaloers op mijn vriend die uiteraard 0.0 aan voetverzorging doet maar de meest zachte poeselige pootjes ooit heeft. En dan zit ik ernaast en als ik een dag te lang niet goed vijl/scrub/smeer heb ik meteen krijtrotsen onder mijn voeten.
Wat ik misschien nog wel het ergste vind zijn van die voeten die 0.0 verzorgd zijn maar wel gelakte nagels hebben, en dat er dan rondom die nagellak een krans van parmezaanse kaas zit
Soms ga ik maar ben nooit zo tevreden. Ik wil mijn voeten gladder en mân nagelriemen en alles heel goed en mooi weggehaald.
Nu heb ik de juiste dingen aangeschaft om het allemaal zelf te doen en dan is het helemaal naar mân zin en perfect.
Iel
Ja waarom zou je mooi plinten leggen als de muren nog niet eens netjes geverfd zijn
Het verschilt waarschijnlijk heel erg per persoon en het soort voet wat je hebt. Ik heb een voet met een hoge wreef en een voet die heel hol is. Op dat hele middenstuk heeft mijn voet nog nooit de grond geraakt. Dat is echt zoân rare kreukelige babyhuid. Daar kan nooit eelt ontstaan denk ik.
Hahaha omg nog iets waar anderen kennelijk op letten maar ik totaal niet mee bezig ben. Ik heb al een dagtaak aan harenwassen, makeuppen, benen scheren, huidverzorging, wenkbrauwen epileren, heksenharen uit mân kin trekken en nu moet dit er ook bij.
Met je (samenwonende) partner een avondje uit en rond een uur of 2 âs nachts geef je aan naar huis te willen en je partner besluit nog in diens eentje (zonder vrienden oid) in de kroeg te blijven.
- Vind ik prima
- Vind ik niet zo prima
0 stemmers
Nav een gesprek met een vriendin. Ik ben echt van samen uit samen thuis en vind dat ook normaal/gezellig maar niet iedereen blijkbaar.
Hahaha ja same, ik dacht dat ik verzorgde voeten had zonder eelt en gelakte nagels maar had me nog nooit druk gemaakt om mijn teennagelriemen
Nouja ben je gewoon met zân 2en de hele avond, bijv l. uit eten ofzo en daarna ergens met zân 2en nog drankjes aan het drinken, dan zou ik het wel wat raar vinden als de een moe is en naar huis wil en de ander zegt: o okĂ© ik blijf nog in de stad, zie je morgen weer!
Als je allebei in de kroeg bent om daar met verdere vrienden te drinken en te kletsen, dan vind ik dat je zelf mag bepalen tot wanneer je er zin in hebt. Als de een weg wil en de ander nog niet kun je idd 3 dingen doen: of samen weg, of samen nog blijven, of apart elk zân eigen voorkeur. Vind het een niet beter dan het andere.
(Oja wel met de voorwaarde uiteraard dat het veilig is om eventueel alleen naar huis te gaan, niet dat je een halfuur door een donker park moet fietsen of zelf maar moet opdraaien voor 50 euro aan taxikosten ofzo)
Als mijn partner zonder mij uitgaat heb ik daar helemaal geen problemen mee, maar idd als we samen uit zijn zou ik het wel flauw vinden als hij om twee uur mij alleen naar huis laat gaan (is ook niet alsof je vroeg aftaait ofzo haha).
Edit: er van uitgaande dat we zonder vrienden zijn, aangezien in de originele post âalleenâ stond.
Het is dus de eerste situatie!
Oh echt meer dan prima, ik duik lekker in bed, hebben we het beide naar onze zin. Maar mân vriend is echt geen kroeghanger dus ik kan me dat tegenwoordig niet meer zo goed voorstellen.
En als je partner dan om 6 uur 's ochtends thuis dronken in bed gaat liggen?
- Nee kan echtniet
- Mwah voor een keertje mag het
- Geen probleem mee
0 stemmers
Ik vind dit extreem irritant want heb nog traumaâs van een ex die dan met veel geluid boven de wc hing maar af en toe moet kunnen.
Oja. Pff ja okĂ© kan me wel voorstellen bijv. je hebt een avond samen uit en gedurende die avond krijg je een uitnodiging van anderen of je later nog wilt aansluiten op een ander feestje, en de een heeft er geen zin in maar en de ander wel, okĂ© prima, haha ik weet niet zo goed waar precies de grens voelt maar dat voelt toch anders dan om 2 uur: okee letâs call it a night, en de een dan: okĂ© ik kijk nog of ik een ander feestje vind joe.
Af en toe idd prima. Ik heb ook een ex gehad die dan nog lang wilde blijven, vond ik prima, en ik ging dan alvast naar mijn huis, hij ging me dan wakker bellen of ik nog snacks wilde. Dan kwam hij terug met alles wat hij uit de muur had getrokken hahaha. Maarja toen was ik 20-25 dus ik vond het wel grappig. Nu nee, dankje, ik heb mn slaap nodig.
@Kauai in die situatie vind ik het dus wel prima eigenlijk haha.
âmag hetâ in deze poll klinkt wel meteen alsof ik thuis met een deegroller in de hand en krulspelden in mn haar sta te wachten tot mn man uit de kroeg komt om hem op zn donder te geven. Maar ik zou gewoon niet een partner willen die elk weekend dronken is.