Stel je persoonlijke vraag #50

Lengte het minst erg, maar dan ook weer heel erg omdat ik mannen die daarover liegen zo sneu vind

11 likes

Als je al niet eerlijk bent over je naam vraag ik me af waarover dan wel.

23 likes

Er zitten toch juist best wel veel mensen onder een andere naam op datingapps? Iig op Feeld?

2 likes

Doet me denken aan een verhaal van een forummer ooit die er na een aantal maanden daten achter kwam dat haar date 10 jaar ouder was dan hij al die tijd gezegd had.

4 likes

Weet je nog hoe dat afliep?

2 likes

Geen idee en ook niet meer wie het was ofzo

2 likes

Is dit een essay van Andrew Tate?

3 likes

Ik had mijn werk ook fucking vaag op m’n dating app profiel staan altijd (het was niet echt fout maar ook niet echt m’n daadwerkelijke werk), als ik de naam van m’n echte werkgever er bij zette ben ik zo makkelijk te vinden (op de site van de organisatie met email erbij en ook linkedin), dat vond ik toch niet zo chill.

Dit, en daardoor echt de grootste afknapper. Plus ik ben ook wel zo oppervlakkig dat ik toch het liefst een kerel heb die langer is dan ik.

1 like

bij z’n naam zou ik gelijk denken dat hij een ernstig misdrijf heeft gepleegd oid en daarom niet vindbaar wil zijn

5 likes

image

7 likes

oh zouden jullie dat niet hebben? nou gelukkig heb ik therapie voor m’n laatste relatie :skull:

5 likes

Nadat ik een keer op date ging met iemand die even vergat te melden dat ie een kind had en later 2 facebookprofielen (1 met en 1 zonder kind, mag jij raden waar ik toegevoegd was) bleek te hebben, vind ik over naam, lengte, leeftijd en beroep stuk minder erg, haha.

23 likes

Kiiijk, dat noem ik een anekdote haha. Wow.

7 likes

Dat hij samenwoonde met een man maar met mij wilde proberen hoe het was om samen te zijn met een vrouw.

25 likes

Mannen zijn toch ook echt the gift that keeps on giving he

38 likes

Ze kraken vaak, mn moeder heeft al 2 nieuwe knieen en artrose, ik zie me haar zo achterna gaan in de toekomst :dizzy_face:

3 likes

Volgens mij hebben zij wel een relatie gekregen en zit zij hier nog :grimacing:

2 likes

Kan me trouwens ook wel wat voorstellen bij niet meteen gevonden willen worden. En het is verbazend gemakkelijk en een naam helpt natuurlijk enorm. En tja zo groot is de invloed op het dagelijks leven daar niet van. Laat ik Jeroen even buiten beschouwing.

1 like

of heb jij ook een ernstig misdrijf gepleegd?

2 likes