Stel je persoonlijke vraag #50

wat kut dat niemand dit nog heeft gedaan want ik vergeet altijd details

bij royke ben ik eigenlijk vergeten hoe het begon, monica heeft ooit een x ergens gezegd dat er een forum met suicidale wijven is dat over haar praat, terwijl er toen schijnbaar echt mensen hier postten over suicidale gevoelens.

jamie li werd hier jarenlang opgehemeld en zei altijd iets van ‘halloooo kaytjeee’ tegen haar kind. en toen waren we massaal op haar afgeknapt, ik denk door die rare uitspraken in haar boek. soy postte toen ‘doei kaytjeee’, omdat we hem dus niet meer zouden zien. en toen deed jamie echt alsof zij zei ‘kaytje moet dood’ oid terwijl het totaal niet zo was

2 likes

Ik heb niet gestemd maar misschien een studio of appartement met werkende mensen

3 likes

Aah ja dat valt bij mij ook onder de noemer studentenkamer. Gewoon alles met huisgenoten, maar misschien ligt daar mijn fout haha.
Edit: een studio niet dus.

Zo iemand kan toch gewoon daten met iemand in die levensfase. Loopt gewoon iets achter op de rest en ik zou daar niet zo’n zin in hebben, loopt vast iemand voor hem rond.

8 likes

Ik zou niet per se afknappen op een studentenhuis hoor. Ik heb er zelf ook nog twee jaar na afstuderen gewoond, samen met nog veel werkenden.

Het hele verhaal zou ik gewoon een afknapper vinden. Als je als consultant werkt, is dat gewoon iets anders dan administratief mdw. Niks mis mee, maar ik zou het juist waarderen als je gewoon jezelf bent en eerlijk.

11 likes

Kun jij morgen uitslapen?

• Nee heb een wekker voor iets gezet
  • Nee want heb kinderen
  • Nee want anders
  • Ja geen wekker morgen :green_heart:
  • Nee want dat kan ik überhaupt niet meer, vroeg wakker zonder wekker

0 stemmers

3 likes

Ik denk dat dat het idd een beetje is. Volgens mij is het een lieve jongen en heeft ie veel gemaakt en is het gewoon supertof voor hem dat ie na 10 jaar toch afgestudeerd is en een baan heeft. Maar de fase van een studentenflat met 10+ huisgenoten heb ik toch echt al vrij lang achter me gelaten en dat hou ik liever zo.

4 likes

Wat een romanticus

4 likes

Met Annick en haar zakenpartner Linda die vrouwen die zwanger wilden worden oplichtten met een onzin verhaal over bloed prikken en @Luzarl kwam toen in Boos daarmee en het forum ging los hierover en toen heeft Annick Royke op een paar forummers afgestuurd wegens laster oid

10 likes

Maar dat ligt toch ook aan de leeftijd. Vijf jaar geleden was het weer heel anders. En ik ken ook mensen die niet in een studentenhuis wonen maar wel samen met iemand die niet hun partner is. Dat vind ik ook anders.

3 likes

Er zat hier iemand op het forum die goed kon uitleggen waarom die bloedtesten onzin waren, helemaal gebaseerd op wetenschap en feiten. En Royce had haar toen op haar werk een brief of mail gestuurd dacht ik. Zij was toen ook onder een ander account verder gegaan.

6 likes

Kind slaapt tegenwoordig langer dan ik

Ik vind elk tijdstip dat ik uit mezelf wakker word uitslapen, vandaag was 7.44 echt wat een luxe

Ik vind studenten/gedeeld huis minder een afknapper dan nog bij je ouders wonen op die leeftijd.
En misschien is de officiële titel van z’n job wel consultant? Alle “saaie”/minder interessant klinkende banen worden tegenwoordig toch hip verengelst en iedereen is tegenwoordig consultant, officer of manager. Als het verder een okee man is zou ik het nog een kans geven. Ook omdat de pool van leuke lieve mannen op deze leeftijd erg klein is. :sweat_smile:

4 likes

Wat een trut van een baas

Ja tuurlijk maar als je onironisch, ja zelfs trots, “ik ben consultant” antwoordt op de vraag wat voor werk je doet dan is het voor mij in elk geval zeker weten geen match :joy:
Zit toch totaal geen inhoud aan die term, leg dan gewoon uit in wat voor sector of wat voor thematiek je advies geeft, of je het leuk vindt of er eigenlijk geen voldoening uit haalt, weet ik veel. Wat doe je qua werk is een veel meer “open” vraag dan waar de term “consultant” of “manager” antwoord op geeft, echt dodelijk saai zo.

2 likes

Hahahaha hoeee dom kun je zijn

2 likes

Ken jij iemand persoonlijk die het carnivoor dieet volgt?

• Ja ikzelf
  • Ja 1
  • Ja meerdere
  • Nee

0 stemmers

Al die berichten over hoe fantastisch geweldig goed ze zich voelen na het eten van vette steaks met veel zout

Veel mensen hebben ook een account met hun eigen naam omdat je het ooit alleen kon gebruiken met een Facebook-account.

3 likes

Ik zie op social media wel regelmatig ex vegans voorbij komen die nu carnivoor zijn. Vind dat zo bizar.

3 likes

Nee het was andersom, boos was na royke en de brieven

7 likes