Stel je persoonlijke vraag #50

Ik zie dutjes echt als iets wat ik op dat moment dan even nodig had. Heerlijk juist.

2 likes

Haha ja uitgebreid make-uppen of wenkbrauwen epileren doe ik dan weer niet, dus zat mensen die zich bij mij daar dan weer aan ergeren.

1 like

Soms voel ik me schuldig als ik betere dingen te doen heb zoals deadlines maar is dan meer een schuldgevoel naar mezelf toe :grimacing:

3 likes

Ik heb afgelopen week juist teveel eelt weggehaald en nu heb ik zere hielen. Vet irritant want ik loop veel en nu gaan mijn voeten waarschijnlijk in overdrive eelt produceren.

3 likes

Ik had echt geen idee dat dit mogelijk is. Gelijk het profiel opgezocht van iemand die ik vreselijk onaardig vind. De eerste playlist die ik bekeek bestaat voor 95% uit nummers die ik ook heb geliked. Jammer wel.

2 likes

Ik heb altijd spijt van dutjes omdat ik dan s’avonds nooit meer kan slapen en makkelijk tot 3 uur wakker lig

2 likes

Kan mij dat nou schelen, als die maar zorgt dat ik veilig thuis kom (aka een taxi voor me bellen en geld geven)

2 likes

Heb jij een rechtsbijstandverzekering?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, heb je deze al eens moeten gebruiken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind jij deze verzekering het geld waard?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

7 likes

Ik vind verzorgde voeten best belangrijk maar mijn hielen maken gewoon zo belachelijk veel eelt aan dat ik er gewoon niet tegenop kan? Ik zou voor m’n gevoel elke dag wel kunnen schaven en schuren. En dan nog krijg ik het nooit helemaal weg. Smeer m’n voeten wel dagelijks goed in zodat het niet zo wit en droog uitslaat maar er blijft altijd best wel een eeltlaagje op zitten helaas.

4 likes

Je maakt maandagavond pastasaus en houd over. Dit doe je zodra het redelijk is afgekoeld gelijk in een goed afsluitbaar bakje in de koelkast. Wanneer eet je het uiterlijk op?

• Dinsdagavond
  • Woensdagavond
  • Donderdagavond
  • Vrijdagavond
  • Zaterdagavond
  • Zondagavond

0 stemmers

5 likes

tot het niet meer lekker ruikt/smaakt/oogt

37 likes

Vind jij dat Nederland veel goede acteurs/actrices heeft?

• Nee totaal niet
  • Mwah een paar
  • Ja 1 namelijk:
  • Weet ik niet/n.v.t.

0 stemmers

2 likes

Ali B huilend in de rechtszaal

58 likes

Haha ik wil nog steeds graag daar een sticker van voor op whatsapp

1 like

:raising_hand_woman:t4:

2 likes

Ja precies! Best intens dat de meeste mensen hier het maar twee dagen geven.

1 like

Eigenlijk alleen de acteurs/actrices die het ook in het buitenland goed doen.

Carice van Houten, Michiel Huisman, Halina Reijn, Famke Janssen.

De meeste spelen altijd alleen maar in van die slechte romcoms die vrijwel altijd dezelfde verhaallijn hebben, maar zich alleen in een ander land afspelen.

9 likes

Binnen paar dagen openen en als ik andere plannen heb direct in de vriezer.

edit: ah oeps, wilde op dblauw reageren

3 likes

Die romkommeute is niet zo best nee, maar er zijn wel veel acteurs die ook theater/toneel doen en die wel goed zijn maar die je minder op tv of in films ziet (of die daar minder goed uitkomen omdat de regie of dialogen gewoon raar zijn). Pierre Bokma, Hans Kester, Ramsey Nasr, Tjitske Reidinga, Fedja van HuĂȘt, Matthijs van de Sande Bakhuyzen, Maarten Heijmans. (Veel mannen??)

24 likes

Hannah Hoekstra, Anneke Blok

2 likes