Ik zie dutjes echt als iets wat ik op dat moment dan even nodig had. Heerlijk juist.
Haha ja uitgebreid make-uppen of wenkbrauwen epileren doe ik dan weer niet, dus zat mensen die zich bij mij daar dan weer aan ergeren.
Soms voel ik me schuldig als ik betere dingen te doen heb zoals deadlines maar is dan meer een schuldgevoel naar mezelf toe ![]()
Ik heb afgelopen week juist teveel eelt weggehaald en nu heb ik zere hielen. Vet irritant want ik loop veel en nu gaan mijn voeten waarschijnlijk in overdrive eelt produceren.
Ik had echt geen idee dat dit mogelijk is. Gelijk het profiel opgezocht van iemand die ik vreselijk onaardig vind. De eerste playlist die ik bekeek bestaat voor 95% uit nummers die ik ook heb geliked. Jammer wel.
Ik heb altijd spijt van dutjes omdat ik dan sâavonds nooit meer kan slapen en makkelijk tot 3 uur wakker lig
Kan mij dat nou schelen, als die maar zorgt dat ik veilig thuis kom (aka een taxi voor me bellen en geld geven)
Heb jij een rechtsbijstandverzekering?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, heb je deze al eens moeten gebruiken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vind jij deze verzekering het geld waard?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind verzorgde voeten best belangrijk maar mijn hielen maken gewoon zo belachelijk veel eelt aan dat ik er gewoon niet tegenop kan? Ik zou voor mân gevoel elke dag wel kunnen schaven en schuren. En dan nog krijg ik het nooit helemaal weg. Smeer mân voeten wel dagelijks goed in zodat het niet zo wit en droog uitslaat maar er blijft altijd best wel een eeltlaagje op zitten helaas.
Je maakt maandagavond pastasaus en houd over. Dit doe je zodra het redelijk is afgekoeld gelijk in een goed afsluitbaar bakje in de koelkast. Wanneer eet je het uiterlijk op?
- Dinsdagavond
- Woensdagavond
- Donderdagavond
- Vrijdagavond
- Zaterdagavond
- Zondagavond
0 stemmers
tot het niet meer lekker ruikt/smaakt/oogt
Vind jij dat Nederland veel goede acteurs/actrices heeft?
- Nee totaal niet
- Mwah een paar
- Ja 1 namelijk:
- Weet ik niet/n.v.t.
0 stemmers
Ali B huilend in de rechtszaal
Haha ik wil nog steeds graag daar een sticker van voor op whatsapp
![]()
Ja precies! Best intens dat de meeste mensen hier het maar twee dagen geven.
Eigenlijk alleen de acteurs/actrices die het ook in het buitenland goed doen.
Carice van Houten, Michiel Huisman, Halina Reijn, Famke Janssen.
De meeste spelen altijd alleen maar in van die slechte romcoms die vrijwel altijd dezelfde verhaallijn hebben, maar zich alleen in een ander land afspelen.
Binnen paar dagen openen en als ik andere plannen heb direct in de vriezer.
edit: ah oeps, wilde op dblauw reageren
Die romkommeute is niet zo best nee, maar er zijn wel veel acteurs die ook theater/toneel doen en die wel goed zijn maar die je minder op tv of in films ziet (of die daar minder goed uitkomen omdat de regie of dialogen gewoon raar zijn). Pierre Bokma, Hans Kester, Ramsey Nasr, Tjitske Reidinga, Fedja van HuĂȘt, Matthijs van de Sande Bakhuyzen, Maarten Heijmans. (Veel mannen??)
Hannah Hoekstra, Anneke Blok