Stel je persoonlijke vraag #50

Geen wekker want tegenwoordig altijd weekend :heart_eyes: toch wakker om half negen :sob::sob:

1 like

oh wow ik wist niet (meer) dat dat 1 gate was, ik dacht 2 aparte dingen

1 like

En die van de enkelbandjes ging (correct me if I’m wrong) over een forummer die een insta account had gemaakt toen EGF stopte (hetisgebeurd, toch?) en dat volgden toen heel veel mensen. En toen na een tijdje volgde iedereen opeens een insta die enkelbandjes promootte, want zij had plots de naam veranderd om te kunnen profiteren van al die volgers haha

5 likes

Was er niet ook iets met ā€œdat heb ik niet gedaan ik heb het account aan mijn vriendin gegeven want die kon geen eigen account makenā€ of zoiets?

3 likes

Woon zelf niet eens in een eigen huis haha
Maar goed dat is op dit forum wel een beetje een uitzondering geloof ik

4 likes

Ik wis onzin fotos. Van die troep die ik niet in mijn gallerij wil hebben.

2 likes

Ik vind wonen met huisgenoten helemaal niet raar. Stel dat je als enige (wel allang werkende) 35-jarige al die tijd bent blijven hangen in een huis met nog 9 studenten van 18-24, dan wel vrij raar.

4 likes

En alle e-mailadressen gezellig opgeslagen.

Bij de derde vervolgopleiding die ik haalde heb ik het gedaan omdat ik toen zelf een huis had met een vlaggenstok. Daarvoor was er nooit een mogelijkheid om het te doen.

En toen werd het gewoon een beetje een ding van dat het nu eeindelijk kon.

3 likes

Ik heb geen diploma gehaald op de middelbare school. Bij mijn vervolgopleidingen heb ik daarna geen vlag opgehangen (wel diploma’s gehaald!)

2 likes

Bij mijn propedeuse hing de vlag wel, maar dat was ook deels voor mijn broertje die geslaagd was :sweat_smile:

3 likes

Hij werd als verrassing opgehangen door m’n vriend. Die m’n schooltas eraan hing maar niet goed heeft gekeken of alles eruit was (en ik ging er vanuit dat alles er wel uit was).

Destijds beheerde ik de lief en leed pot van het werk en had iedereen net geld aan me gegeven voor het nieuwe jaar. Hing er meer dan €250 aan de vlaggenstok. :joy: Volgens mij heeft hij er 3 dagen gehangen.

25 likes

Ja ik heb een cloud van 200gb want die van 50 zat standaard vol en dan kreeg ik weer meldingen.

7 likes

Echt ultieme vorm van luiheid van mezelf vind ik dat.

3 likes

Ik weet wat de vooroordelen zijn maar ik ben wel heel erg benieuwd wat je bedoelt met ā€˜consultancy’?

Precies. Ik probeer ook elke zondag een ~digital declutter te doen maar ik ruim eigenlijk alleen m’n mail op en nutteloze apps.

3 likes

Maar je kan toch gewoon in whatsapp instellen dat hij foto’s niet op je telefoon opslaat? Dan valt het toch wel mee met de ruimte? Ik verwijder iig nooit iets in whatsapp zelf.

17 likes

Niet via een dating app, maar ik heb meegemaakt dat iemand na seks een andere naam bleek te hebben en iemand anders die jonger bleek te zijn dan hij had gezegd. Het idee dat iemand zo in je gezicht liegt over iets wat eigenlijk vrij nietig is (wat daardoor misschien juist vreemder is) en je daarna intiem met iemand bent geeft wel echt een kutgevoel :upside_down_face:

5 likes

Deels snap ik het, want het is ook wel het imago wat consultancy heeft en wat ook echt wel klopt als je het over Zuidas en de big four hebt. Het beeld van een Amsterdamse yup met een baan bij Deloitte, zeg maar. Heel platgeslagen is het een adviseur die expertise heeft op een bepaald gebied en daarvoor ingehuurd wordt, dus ik snap ook niet zo goed waarom het als iets heel bijzonders wordt gezien.

Ik voel me wellicht ook wel aangesproken omdat ik de consultancy ingerold ben met een niet-financiƫle achtergrond, ik had zeker geen ambities om consultant te worden in eerste instantie. Ik heb ook zeker te maken heb met deze vooroordelen terwijl ik echt een hele andere tak van consultancy doe (het minst kapitalistische zeg maar).

7 likes

Haha je hoeft je niet zo in bochten te wringen hoor. Wees gewoon lekker consultant

4 likes