Nee?
Dat iemand op het idee komt om dit aan te bieden, doe normaal
Nee?
Dat iemand op het idee komt om dit aan te bieden, doe normaal
Oh echt? Ik keek hun vroeger vaak met hun live tinder en dan was Harry er altijd bij.
Ik ben tegenwoordig een beetje into James van Shxts n gigs, is net zo iets Eigelijk is dat een soort Drake maar dan wel aantrekkelijk en niet cringy en heel zesty.
maar je zegt toch dit? dan geef je hen toch de schuld
@Zemraluani ja harry pinero, darkest, filly enz zijn er vaak bij maar zitten er niet vast in geloof ik. alleen niko, sharky, aj, chunkz en kenny
Moet wel zeggen dat jouw Jeroen er in z’n jongere jaren niet als een Jeroen uit zag hoor.
Dus je zegt eigenlijk dat Bunny hem in de loop der jaren heeft gejeroenified.
Hahah dit klinkt nu net als wat Mascha altijd over Gregor zegt.
neejoh die kan met z’n surinaamse roots geen jeroen worden
Ik denk dat het een onoverkomelijk proces is bij de meeste witte mannen.
Love hem maar hij ziet er echt uit als een cartoon.
Live tinder is van Sidemen toch. Maar ja ze hebben vaak dezelfde bekende youtubers als gast. Harry pinero, Yung filly, Deji (broertje van die KSI) enzo. Bij Sidemen zit best vaak JME.
Vraag me altijd af hoeveel ze betaald krijgen om een middag of ochtendje op zo’n set te verschijnen. Het zijn allemaal miljonairs inmiddels.
love aj ook maar die ziet eruit als een driehoek
Die werd door alle members ook als lelijkste benoemd in zo’n video van Niko. Vond dat echt zielig en altijd dat hij op een rat lijkt en dat hij zo megaklein is. Maarja het is niet moeders mooiste, hijs idd wel grappig.
haha ik vind m niet lelijk hoor maar hij lijkt wel op een driehoek. hij is idd wel grappig, vind hem samen met niko het grappigst eigenlijk
Ja sorry ik zeg soms dingen heel onhandig dat is mijn NAH
Ik vind het belachelijk dat de optie er is
uit het oog maar niet uit het hart.
Je moet deze video maar eens een keer kijken mocht je zin hebben. Ze vragen trouwens niet wie het lelijkst is maar degene die er het beste uitziet naar het minste. Vind Sharky veruit het knapst, dat is bestwel een mooie vent geworden.
Maar hoe mannengroepen elkaar belachelijk maken om hun haarlijn/kalend worden, hun dikheid, hun lengte. Dat zou bij een vrouwengroep dan eeecht niet oke zijn, en terecht.
Neee!! Die van jou is sowieso geen Jeroen hoor!
Ja James en Fuhad zijn super aantrekkelijk.
Ja toch?!
Fuhad vind ik ook knap maar is volgens mij religieus? Of iig minder wild dan James haha, ik vind die schaamteloze eerlijkheid en zestyness van hem zo aantrekkelijk. Zo comfortabel met zichzelf.