Stel je persoonlijke vraag #50

Niet met het Nederlands elftal, maar met Ajax heb ik wel wat dingen die ik doe voor ‘geluk’. Slaat echt nergens op en heeft afgelopen seizoen weinig geholpen :joy:

6 likes

Ik moet ook elke dag mijn haren wassen (ofja moet, anders heb ik een vette kop). :sob:

4 likes

Nou dit, gebeurt echt regelmatig en ik stuur dan ook gewoon het eten terug inmiddels. Het wordt zo gemakkelijk gezegd dat iets geen probleem is maar intussen krijg je je broodje met tomaat en als je aangeeft dat je daar allergisch voor bent zoals aangegeven vooraf is het ‘u kunt het er toch af halen?’

Komt het niet omdat je juist elke dag je haar wast, het zo snel vet wordt? Mijn god m’n haren gaan echt kapot dan

Mag je een aantal dagen het niet wassen? Ik was het 1 keer per week.

3 likes

Ik zelf niet, maar vrienden wel voor mij. Omdat ik ooit ben gaan plassen tijdens een wedstrijd en er toen een goal viel, moet ik nu altijd gaan plassen van ze als het slecht gaat met NL. Het heeft nooit (meer) gewerkt, maar alsnog komt het elke wedstrijd weer naar boven

2 likes

Heb ik echt geprobeerd dat ‘trainen’ maar werkt voor mij niet. Ik doe soms wel om de dag maar dan moet ik echt een staart in op de dag dat ik het niet was.

6 likes

Ik zei eerst nee, maar toen bedacht ik me dat er vaak gescoord wordt als mn man naar de wc gaat, dus ik stuur hem regelmatig naar de pot als er maar niet gescoord wordt

3 likes

Echt overal dezelfde “grappen”. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Haha echt sad (bij ons dus ook).

2 likes

Hiervoor gebruik ik droogshampoo, want echt geen zin dit elke dag te moeten doen. (Oh en op dag 3 en soms 4 again droogshampoo) :sweat_smile:

7 likes

Gewoon kut :sweat_smile:

4 likes

Bedenk me er net nog een

Als de tegenstander voor het goal komt roep ik heel hard ik wil het niet. Maakt ook niet of ik thuis of in een stadion kijk, haha

2 likes

Wat zou voor jou een jaloersmakend leven zijn? Als in, welke factoren zou een leven gecombineerd moeten hebben om jaloers op te zijn? Gebaseerd op de poll hierboven waarom sommige mensen aangeven een jaloersmakend leven te hebben.

• Met voldoende geld om te doen wat je wilt
  • Met complete vrijheid
  • Met een fantastische relatie
  • Met een hecht gezin
  • Met veel fijne vrienden
  • Heel veel reizen
  • Een hele goede baan
  • In goede gezondheid
  • Met een heel mooi huis
  • Met veel intelligentie
  • Met een fijne jeugd

0 stemmers

Meh per ongeluk anoniem :sob:

4 likes

Ik ben oprecht heel jaloers op mensen die een fijne jeugd hebben gehad. Ben lang en veel in therapie geweest, maar zal altijd nog wel ‘last’ hebben van m’n jeugd. Dan kan je al dat andere hebben, veel geld, mooi huis, maar dat neemt die nare gevoelens niet weg.

34 likes

Oja dat herken ik wel. Ik heb een jaar lang mijn haren om de twee of drie dagen gewassen, en het werd gewoon altijd vet de dag nadat ik het gewassen had. Dus ik ben er maar mee gestopt.

3 likes

Ja, same. :hugs:

4 likes

Helemaal mee eens helaas

3 likes

Was je het al dubbel en echt goed op de hoofdhuid?
Dat heeft mij een extra dag gegeven en echt veel minder vet haar (gebruik ook wel droogshampoo).

Ik volg deze methode

5 likes

Jup!
Ook als ik bv van de kapper kom (zelfs als ze het verft) is de volgende dag mijn haar vet.

3 likes

Heb dit ook.
Al vijftien jaar alle tips van experts, ‘experts’ en het internet tot in den treure uitgeprobeerd, maar het best is gewoon elke ochtend wassen.

Als ik toonbaar wil lijken.

Droogshampoo doet de trick wel, maar dan heb ik daarna een geïrriteerde hoofdhuid met jeuk, dus is het ook niet echt waard.

Love my hair :star_struck:

Als je tip nummer 80.905 hebt die wel helpt, laat het alsnog weten! Want zou echt m’n leven relaxter maken.

5 likes

Welke? Want ik heb er wel 1 of 2 geprobeerd maar was daar ook niet echt tevreden over.

2 likes