Hahaha ja ga lekker by de Navy seals. Nee maargoed het is fijn lijkt me als je je fysiek sterk voelt. Ik weet gewoon van mezelf dat ik fysiek echt een slappeling ben.
Moet @Zemraluani een ban omdat ze regelmatig kanker zegt?
- Ja het is niet oké en tegen de forumregels
- Nee is grappig
- Nee hoeft niet maar wel een (liefst fysieke) reprimande van @lula en publiekelijk excuses
0 stemmers
Ik heb hier geen uitgesproken mening over, maar ik moest grinniken omdat ze zelf âJa het is niet okĂ© en tegen de forumregelsâ stemt ![]()
Moet je even in het voetbaltopix lezen, daar kreeg ik drie (vond ik) hilarisch geschreven klaagbrieven omdat ik na de winst zei jaaa
je (ziekte) moeder
Vind âserieuze consequentiesâ gewoon vrij hilaar na zoiets.
Maar on topic: ik zal me beter gedragen en het niet meer rondstrooien, BEHALVE als we winnen/verliezen van Engeland en dan alleen in het voetbaltopic. Amen.
Ik zal eens teruglezen!
Voor âhilaarâ mag je van mij overigens wel een ban krijgen. @Nescio is het vast met me eens.
Vind jij motel make-over programmaâs leuk?
- Ja vind ik leuk
- Nee vind ik niet leuk
- Ik vind dit geen leuke vraag
0 stemmers
Is echt mijn niche. Ik vond motel make-over op Netflix fantastisch omdat die vrouwen echt verschrikkelijk waren. En nu kijk ik Trixie Motel op hbo Max en dat is ook echt Nice. Perfecte zondagtv.
Haha ik vind de optie âik vind dit geen leuke vraagâ echt fantastisch. Ik ken het programma niet maar ik ga het nu kijken.
Dit lukt mij makkelijk, maar ook omdat ik weinig drink. Zuip mezelf nooit kapot, heb geen idee hoe ik daarop zou reageren eigenlijk. Maar nachten doorhalen voor leuke dingen word ik vaak juist wel energiek van, kom echt in een soort positieve roes terecht
Geloof jij dat misofonie bestaat?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Waarom zou je het niet geloven?
Edit: die foto die je postte vind ik ook overdreven overigens haha. Vraag me ook af of die echt is eigenlijk
Ja mijn inner calvinist zegt stel je niet aan en negeer het gewoon!!!
Ik weet niet maar elke keer als ik er over lees denk ik jeeeeeezus wat een aanstellers, maargoed ik voel natuurlijk niet wat zij voelen. Maar ik vind het heel kinderachtig overkomen en ik zou daar ook niet mee willen dealen.
Edit: ik weet dat het officieel bestaat hoor, maar ik weiger het te geloven ergens.
Haha snap ik wel, ik had het ook na het lezen van dat bericht. Terwijl ik ook echt wel last ervan kan hebben, maar ik deel het nooit omdat ik het zelf ook irritant en kinderachtig vind haha. Een ander kan er ook helemaal niks mee vaak
Wie is hier de asshole?
- De vrouw met misofonie
- De man die ook een bijdrage wil doen
0 stemmers
Zou jij kunnen leven als deze man in je huis/relatie?
- No way Jose
- Ja geen probleem
- Alleen als ik echt echt echt van iemand hou
0 stemmers
Zou ook moe worden van mezelf als ik dat steeds zou benoemen. Lekker gezellig
Zijn de duimpjes passé op het forum?
- Ja dat denk ik wel
- Nee ik deel nog regelmatig een duim uit
0 stemmers
Al eens eerder verteld maar ik had een collega die elke keer als ik een cracker at moest benoemen dat dat zo vervelend was en boos werd. Niet te doen dat soort mensen.
Ja ik zou niet bevriend kunnen zijn met mensen die dat hebben. Of mensen met anxiety, daar kan ik ook echt heel slecht mee omgaan.
Doe gewoon relaxed.
Ja of hou je gedachten erover lekker bij jezelf!
Ik denk dat wij allebei psycholoog moeten worden, we geven echt goed advies.
Gewoon mond houden en normaal doen!!
Hoe regelmatig heb jij een onrealistische crush (gehad)?
- Nog nooit
- Zelden
- Regelmatig
- Ik heb altijd wel een onrealistische crush
0 stemmers
Benieuwd naar verhalen over jullie meest onrealistische crushes