Stel je persoonlijke vraag #50

HAHA JA!!!

4 likes

Omg jaa, meteen detective mode aan

3 likes

Ja maar wel deze

Flightradar laat niet alles zien

3 likes

Ik hou echt heel veel van monster films zoals Godzilla en king Kong. Laatst nog de peter jackson versie teruggekeken en minus one gezien en die vond ik echt fantastisch haha. Ik had vroeger ook veel obsessies :joy: maar dat is gelukkig niet meer zo’n ding geweest de afgelopen paar jaar. Behalve mijn songfestival obsessie dan haha. Heb ook last van social anxiety soms en kan een beetje awkward zijn daardoor.

5 likes

Wat vind je van Boer Harm? (Die van die liedjes, TikTok en dat masker op)

• Vind ik echt een leuke artiest
  • Heb ik niks mee
  • Echt leuk dat het zolang een geheim blijft wie hij is
  • Was heel even leuk maar nu wordt dat gedoe over dat masker wel irritant
  • Wie is Boer Harm?

0 stemmers

Nee, wel of je een treinen fascinatie hebt. @Vaiana volgens mij heb jij geen obsessie met treinen

2 likes

Ik vind hem vooral heel goor. Krijg echt de kriebels van dat ranzige masker.

18 likes

Ik speel topografie quizzen op sporcle als ik me verveel en ik kan inmiddels binnen 8 minuten alle landen ter wereld omdat ik het zo vaak heb gedaan :smiling_face_with_tear:

21 likes

Ja ik kan dus m’n vinger er niet opleggen, maar ik word héél ongemakkelijk van dat masker!

2 likes

Extreem oncollegiaal inderdaad

Hoe weet jij dat nou zo zeker? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Gaan we vanavond winnen?

• Zeker niet
  • Nee
  • Ja
  • Wie zijn we
  • Ik ben niet we

0 stemmers

1 like

Die was zoooooo goed :hearts:

1 like

3 likes

is een understatement ik vind het echt walgelijk :nauseated_face:

6 likes

Zijn er mensen die echt van zichzelf houden?? Ik ben best tevreden met mezelf hoor maar houden van? Nah.

2 likes

Houd je van jezelf?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Maar echt!!! Ik vond hem ook zo ontzettend goed. Echt totaal anders dan de normale Amerikaanse actie versies ook al geniet ik daar ook gewoon van haha. Deze film had echt een goed verhaal en je leefde gewoon hartstikke mee ook

2 likes

Ik weet nooit of mensen deze vlag nou sarcastisch gebruiken of een beetje dom zijn :joy:

6 likes

Dom DOEN bedoel ik natuurlijk

2 likes