HAHA JA!!!
Omg jaa, meteen detective mode aan
Ja maar wel deze
Flightradar laat niet alles zien
Ik hou echt heel veel van monster films zoals Godzilla en king Kong. Laatst nog de peter jackson versie teruggekeken en minus one gezien en die vond ik echt fantastisch haha. Ik had vroeger ook veel obsessies maar dat is gelukkig niet meer zo’n ding geweest de afgelopen paar jaar. Behalve mijn songfestival obsessie dan haha. Heb ook last van social anxiety soms en kan een beetje awkward zijn daardoor.
Wat vind je van Boer Harm? (Die van die liedjes, TikTok en dat masker op)
- Vind ik echt een leuke artiest
- Heb ik niks mee
- Echt leuk dat het zolang een geheim blijft wie hij is
- Was heel even leuk maar nu wordt dat gedoe over dat masker wel irritant
- Wie is Boer Harm?
0 stemmers
Nee, wel of je een treinen fascinatie hebt. @Vaiana volgens mij heb jij geen obsessie met treinen
Ik vind hem vooral heel goor. Krijg echt de kriebels van dat ranzige masker.
Ik speel topografie quizzen op sporcle als ik me verveel en ik kan inmiddels binnen 8 minuten alle landen ter wereld omdat ik het zo vaak heb gedaan
Ja ik kan dus m’n vinger er niet opleggen, maar ik word héél ongemakkelijk van dat masker!
Extreem oncollegiaal inderdaad
Hoe weet jij dat nou zo zeker?
Gaan we vanavond winnen?
- Zeker niet
- Nee
- Ja
- Wie zijn we
- Ik ben niet we
0 stemmers
Die was zoooooo goed
is een understatement ik vind het echt walgelijk
Zijn er mensen die echt van zichzelf houden?? Ik ben best tevreden met mezelf hoor maar houden van? Nah.
Houd je van jezelf?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maar echt!!! Ik vond hem ook zo ontzettend goed. Echt totaal anders dan de normale Amerikaanse actie versies ook al geniet ik daar ook gewoon van haha. Deze film had echt een goed verhaal en je leefde gewoon hartstikke mee ook
Ik weet nooit of mensen deze vlag nou sarcastisch gebruiken of een beetje dom zijn
Dom DOEN bedoel ik natuurlijk