Stel je persoonlijke vraag #50

Wat vind je van Boer Harm? (Die van die liedjes, TikTok en dat masker op)

• Vind ik echt een leuke artiest
  • Heb ik niks mee
  • Echt leuk dat het zolang een geheim blijft wie hij is
  • Was heel even leuk maar nu wordt dat gedoe over dat masker wel irritant
  • Wie is Boer Harm?

0 stemmers

Nee, wel of je een treinen fascinatie hebt. @Vaiana volgens mij heb jij geen obsessie met treinen

2 likes

Ik vind hem vooral heel goor. Krijg echt de kriebels van dat ranzige masker.

18 likes

Ik speel topografie quizzen op sporcle als ik me verveel en ik kan inmiddels binnen 8 minuten alle landen ter wereld omdat ik het zo vaak heb gedaan :smiling_face_with_tear:

21 likes

Ja ik kan dus m’n vinger er niet opleggen, maar ik word héél ongemakkelijk van dat masker!

2 likes

Extreem oncollegiaal inderdaad

Hoe weet jij dat nou zo zeker? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Gaan we vanavond winnen?

• Zeker niet
  • Nee
  • Ja
  • Wie zijn we
  • Ik ben niet we

0 stemmers

1 like

Die was zoooooo goed :hearts:

1 like

3 likes

is een understatement ik vind het echt walgelijk :nauseated_face:

6 likes

Zijn er mensen die echt van zichzelf houden?? Ik ben best tevreden met mezelf hoor maar houden van? Nah.

2 likes

Houd je van jezelf?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Maar echt!!! Ik vond hem ook zo ontzettend goed. Echt totaal anders dan de normale Amerikaanse actie versies ook al geniet ik daar ook gewoon van haha. Deze film had echt een goed verhaal en je leefde gewoon hartstikke mee ook

2 likes

Ik weet nooit of mensen deze vlag nou sarcastisch gebruiken of een beetje dom zijn :joy:

6 likes

Dom DOEN bedoel ik natuurlijk

2 likes

Ja ik ben altijd bang dat als ik zeg dat we wel winnen het een jinx is.

Maar goed kan er iig mee leven dat als Engeland van ons wint, ze klappen van Spanje gaan krijgen in de finale.

Vind Spanje stom omdat ze altijd overal goed in zijn maar je kan ze niet echt haten want ze zijn gewoon echt goed en ook niet vervelend arrogant maar wel echt saai omdat ze altijd goed zijn in alles.

9 likes

Ik vond de vorige poll wel moeilijk, want ik heb aspecten van mezelf die ik leuk vind maar ook dingen die ik wil veranderen en niet tevreden mee ben en niet trots op benmaar over het algemeen ben ik wel tevreden met mezelf. Heb soms idd ook wel echt de meeste lol in mijn eentje :joy:

2 likes

Ja, maar eerlijk de mensen van wie ik houd hebben ook eigenschappen die ik stom vind dus wat dat betreft hoef je ook niet 100% fan te zijn van jezelf om van jezelf te houden toch haha

23 likes

Ik ga even Connie Palmen quoten:

‘Sinds wanneer heeft deze krankzinnige dooddoener ons in de ban? Welke achterlijke idioot heeft het in de hersens van de mensen zitten stampen dat ze eerst van zichzelf moeten houden voordat ze iemand anders lief kunnen hebben? Het is de meest belachelijke, de meest domme, de meeste wrede wet ever en ze regeert de twintigste eeuw. Het is rabiate nonsens. Jij moet van iemand anders houden en iemand anders moet van jou houden, dat moet je niet ook nog eens zelf hoeven te doen, dat is onmogelijk. Wie houdt er nu van zichzelf zonder door een ander bemind te worden? niemand toch? Ja, een handvol monogame gekken met negen assertiviteitstrainingen achter de rug.’

Daar kan ik me wel in vinden

27 likes