Stel je persoonlijke vraag #50

Daar vragen ze of je van star wars houdt :joy:?

4 likes

Nog net niet :smiling_face_with_tear:

1 like

Altijd heel goed op school; eh vanaf het hbo, middelbare was drama.
Dus weet niet of dat telt?

En mijn andere nerd-hobby; ik heb ongeveer 50 escape rooms gespeeld :joy:

12 likes

Ik hou er echt van om af en toe weer rollercoaster tycoon te spelen en heb al 33 parken gehaald haha, maar valt dat echt onder gamen? Ja ik denk het eigenlijk wel, maar ik zie dan eerder iemand voor me met een controller in de hand.

9 likes

Ja ik vind van wel!

Dat onderscheid tussen computer en met een controller gamen is volgens mij inmiddels er niet meer zo, maar correct me if I’m wrong.

Je kunt hele geavanceerde gaming PC’s kopen en daar ook een controller op aansluiten.

En ik speel zelf Rollercoaster op de Switch, dus met controller :woman_shrugging:

2 likes

Ik speel het op de ipad, en het scherm is kapot en werkt niet meer, zo kut :cry: ja ik kan hem wel laten maken maar of dat het waard is

Nintendo telt niet :crazy_face:

Ik ben een irritante betweter!

4 likes

Als fan van Star Trek vind ik het altijd superirri dat het samen met Star Wars genoemd wordt!!! Niks tegen SW verder maar grrr

2 likes

Haha fair enough! Gelukkig kan ik dan m’n nerdheid opkrikken met m’n assassin’s creed games op de PS5.

Uit nieuwsgierigheid: vind jullie dan bijvoorbeeld FIFA ook ‘niet tellen’? Dan zou de nerdheid niet zitten in het gamen an sich maar meer het soort games? Want zóveel mensen gamen in whatever shape or form, maar zijn dat allemaal nerds?

Tot zover mijn filosofische bijdrage. Ben dus echt een nerd :upside_down_face:

6 likes

Als fan van beide snap ik dit ook niet, zijn echt niet vergelijkbaar. Wat is je favoriete trek? Ik ben pas een recente convert en love lower decks en strange new worlds, weet niet of dat controversieel is om te zeggen :joy:

1 like

Heel saai TNG hehe

1 like

Gamen is officieel ook al Candycrush toch
En de poll was niet als judgemental bedoeld, nerd is wat mij betreft ook niet een negatief woord

@Kwal @Pippin
Sorry!

5 likes

Fifa vind ik ook geen gamen, maar gewoon soort gokken met een spelletje tussendoor

2 likes

Ik check altijd 112 meldingen als ik sirenes hoor of er in de buurt iets gaande lijkt te zijn. Vinden mijn vrienden allemaal heel grappig en nerdy van me haha.

27 likes

Eerder boomer :joy:

8 likes

Ik heb dit ook :grimacing:

3 likes

Het bouwen en steeds beter maken van m’n computer (waar ik dus vervolgens op game hehe). Ben stiekem echt trots dat ik hem zelf from scratch heb opgebouwd en kan echt genieten van een bouw-avond wanneer m’n vriend en ik aan onze pc’s werken.

8 likes

En flightradar als er een helikopter een tweede rondje (of meer) cirkelt in de buurt.

Ik vind het ook irritant als ik het niet kan achterhalen.

14 likes