Dankjewel voor de uitgebreide uitleg
Klinkt erg lekker, misschien vind ik nog een plekjes tussen in me al veel te volle kruidenkastđ
Ik heb het ook een keer ontvangen, die dingen gebeuren
In de ochtend stress om op tijd te komen, overdag stress op werk. In de avond is het meer drukte om alles op tijd voor elkaar te krijgen, maar dat is niet zozeer stress
Die spelfouten hierboven doen me denken aan een vriendin die een verhuiskaartje stuurde naar iedereen waarop stond âwe are movedâ
Heb het haar maar niet gezegd
maar dacht wel echt, doe geen engels als je het niet goed kent
![]()
Misschien geldt dat ook voor Nederlands
Ik denk dat het wel echt komt door het gebruiken van de vlag van luxemburgđ€Ł
Prima dank je. Zin in de finale waarbij Engeland compleet vernederd gaat worden door Spanje ![]()
Haha ik dacht al toen ik het schreef, dit klopt niet. Maar ik was te lui. Hoe dan ook, beter op het forum dan gedrukt op een kaartje bij iedereen in de bus
Ik moet ook echt vandaag gelijk weer samenwerken met Britse collegaâs ![]()
Heb ze maar sportief gefeliciteerd (over de e-mail) maar wel met dit gezicht ![]()
Ik heb serieus geen enkele wedstrijd gevolgd of gezien en wou gisteren dan toch maar eens een keertje kijken. En gelijk hebben we verloren. Had al zoân bijgelovig gevoel dat dat ging gebeuren het moment dat ik ging kijken dus nu heb ik echt zoân gevoel alsof het mijn schuld was
hahah
Nou bedankt hĂš ![]()
Hoezo zou je er last van hebben. Als je iets plet, zet het uit.
Dan knellen ze in mijn korte broekđ„ș en die broek rolt dan lelijk naar boven op
Vroeger had ik daar âlastâ van in de zin dat ik er onzeker van werd en nu heb ik dat eigenlijk niet meer. Maar denk ook dat het komt doordat ik langere korte broeken draag dan vroeger haha
Wat een aparte poll
Nee, maar het is volgens mij echt heel verschillend waar een persoon veel zweet met heet weer. Ik zweet echt veel als het warm is onder en tussen mn borsten, en op mn gezicht. Heb echt het gevoel dat dan daar al het zweet uitzet. Ik heb een vriendin die bij mij maar een beetje warm weer een zweetreet (zo noemen wij dat altijd) krijgt. Vraag me echt soms af of mn gezichtzweet in de zomer wel normaal is joh
Ik ben zwanger en heb het sowieso bloedheet en zweet ook veel sneller dan normaal. Schaam me niet maar had vorige week een lichtbeige broekje aan waar je gewoon de zweetvlekken op zag zitten dat vond ik toch wel vrij ongemakkelijk hahah
Op het strand vind ik het ook helemaal prima want warm weer is nu eenmaal zweten en waar beter dan buiten met lekker in het water kunnen gaan.
Maar met gewoon âwerkâ en âstadse dingenâ en âactiviteitenâ enzo vind ik zo veel zweet echt naar en ik probeer er ook op te letten in de zomer met broeken en rokken dat het klamme en het zweet er niet al te veel aan te zien is (is natuurlijk onmogelijk) en het geheel ervaar ik wel als iets belemmerends op mijn leven dus voor wie tips heeft buiten âgewoon geen fucks gevenââŠ