Net als velen hier ben ik nu ook helemaal invested en ik snap er eigenlijk niks van. Ik zie op hun site dat “gek” 1 van de 4 kernwaarden is.
Lekker een beetje gek en eigenwijs. Ook hebben ze het over “blije eikels”. Vind ik totaal niet te rijmen met die dresscodes.
Sowieso dat iedereen zich de daar de pleuris werkt omdat ze nu 5 dagen werk in 4 moeten doen, en ook nog verplicht naar de bedrijfsfeestjes, borrels en semiverplicht naar de sportschool op werk moeten.
Bas ondertussen is de hele dag quasi diepgaande posts op LinkedIn aan het zetten, klaagt in de buurtapp nog even over het gras van de buren dat nog steeds niet gemaaid is en werkt na de koffie zn belletjes en voicememo’s er even doorheen (‘ha Truus, Bas hier! Ik weet dat je net geopereerd bent aan borstkanker, wel jammer trouwens want we waren net zo goed bezig met onze verzuimcijfers maarja…, denk je wel aan de opdracht van de week? Die haiku over AFAS schrijft zichzelf niet natuurlijk ha! Joee’). Na de lunch even Gerda van de afdeling Facilitair fatshamen, nog een potje candycrush en dan lekker op tijd naar huis zodat het eten niet koud wordt. Heerlijk, werken bij AFAS, wat een familiesfeer ![]()
Dat werkt vast heel goed, als de baas mensen die het allemaal niet meer trekken nog 2 extra totaal onzinnige opdrachten per week geeft.
Ja ik zag een keer zo’n clip waarin Enzo met die typische breedbekkikker grijns van hem aan Myrons vader vraagt of hij het erg vindt dat hij Mairun zegt i.p.v. Mieron. En geheel tegen zijn verwachting in zegt die vader dus van ja dat vind ik wel erg, we hebben haar niet voor niks Myron (Mieron dus) genoemd.
Als je bijv. Een afkorting doet ofzo maar die Enzo maakt er dus gewoon een totaal andere naam van.
Dee/Demira heeft toch zelf haar naam zo aangepast dacht ik? Dat ze al op de middelbare zich inschreef als Dee. Maar dat weet ik niet zeker.
Zou jij je als ouder beledigd voelen als jouw kind later zijn/haar naam veranderd?
- Ja
- Nee lekker zelf weten toch
- Ik weet het niet/twijfel
0 stemmers
Mijn kind vond de door ons gekozen roepnaam echt heel erg maar gelukkig de geboortenaam wel mooi dus dat was wel even wennen maar blij dat ik een vooruitziende blik had door het verschillende namen te geven
- Ja
- Nee
- Ik ben geen enig kind
0 stemmers
Tot m’n 27e nooit. Later met twee (tegelijk) ernstig zieke ouders en het overlijden van mijn vader wel.
Pas nu ik zelf volwassen ben vind ik het soms lastig. Ben ook wel bang om alleen achter te blijven etc. Vooral omdat mijn ouders laatst allebei ziek waren en ik 1,5 uur bij ze vandaan woon. Je merkt dan dat ze ouder worden en dat je dan toch alleen bent als er iets is. Heb hele lieve familie die er altijd voor me zal zijn, maar dat is toch wel anders dan iemand waarmee je opgroeit en dezelfde zorgen deelt denk ik…
Hoe heb je het nieuws van Trump voor het eerst gehoord?
- Iemand vertelde het me in persoon
- Social media
- Nieuwsapp
- Nieuws op tv
- Radio
- Forum of andere community
- Anders, namelijk
- Nieuws over Trump?
0 stemmers
Nieuws, maar niet echt een nieuwsapp, gewoon oldskool op de website van nu.nl ![]()
Was op een feestje en iemand zag het op zijn tel
Haha vind wel meevallen hoe old skool want ik dacht net aan vroeger en hoe m’n ouders op vakantie in het buitenland dan altijd krantenkoppen gingen lezen om het nieuws mee te krijgen.
En nu las ik het omdat iemand het in z’n stories had gezet
Dit klinkt zo heftig en treurig, moet echt heel lastig zijn geweest in je eentje ![]()
Ik was met vrienden en iemand riep “holy shit Trump is neergeschoten” en toen was het even 5 minuten chaos waarin iedereen het nieuws/social media las. En toen best snel weer over tot de orde van de dag.
ik zat op een 12 uur durende vlucht en toen ik net landde kreeg ik een bericht van een vriend “goh toevallig jij bent weg en trump wordt beschoten”, ik was echt zo verbaasd hahaha
Via whatsapp
Ik weet niet hoe het is om een broer of zus te hebben, dus ik heb het voor mijn gevoel daarom ook nooit kunnen missen.
Vond het als kind wel altijd heel kut dat dan volwassenen kwamen vragen aaaah Foefje had je niet een broertje of zusje gewild? Weet ik veel ![]()
Mijn ouders hebben heel bewust gekozen om het bij 1 kind te houden, maar lekkere kut vraag ook richting mijn ouders als ze er misschien wel graag 2, 3 of 12 hadden willen hebben en het lukte niet.
Ik vind het wel raar om een kind een Engelstalige naam te geven, maar die dan anders uit te spreken. Ik ken die Myron alleen via het forum en tot vandaag heb ik de naam dus alleen maar gelezen en dacht ik ook dat je het gewoon op zijn Engels uitsprak