Stel je persoonlijke vraag #50

Oh is die wappie die man die ook vaak over de aivd en gevangenis op Scheveningen schrijft? Kan niet op zijn naam komen.

Jazeker! Huig plug :sob::joy:

3 likes

Voor degenen die ja gestemd hebben bij dat je werkgever AFAS gebruikt: bij welke sector werk je?

• Publieke sector (onderwijs, zorg, overheid, rechtspraak etc.)
  • Bedrijfsleven
  • Anders

0 stemmers

Ben benieuwd omdat hun heilig weldoenersschap door extreme winsten mogelijk wordt gemaakt.

En nog een keer voor iedereen. Onder welke sector valt je werk?

• Publieke sector
  • Private sector / bedrijfsleven
  • Anders / weet ik niet
  • Ik werk niet / overig

0 stemmers

1 like

Wie is het grootste digitale zwaargewicht van Nederland?

• AfasBas
  • Rian van Rijbroek

0 stemmers

1 like

Heb dit zitten googlen maar snap er geen fuck van pffff hahah

1 like

Niemand kan aan Rian tippen

9 likes

Al denk ik dat er voor AFASBas ook wel een podcast of drama-serie in zit op termijn.

3 likes

Ik zou nooit bij AFAS kunnen werken want ik voldoe niet aan hun dresscode

Ik draag namelijk wel eens sneakers of een t-shirt naar kantoor, en als ik in een gekke bui ben een jurkje net boven de knie :crazy_face::sob: Duidelijk geen entrepenerd met dnafas dus

45 likes

Wat heeft die tweede in de bovenste rij nou aan, hoerenschoentjes?

16 likes

Herenschoentjes.

2 likes

Wauw. Ben wel echt eindeloos gefascineerd door dit bedrijf inmiddels. Hebben ze dit ook voor mannen?

13 likes

Jazeker:

18 likes

Dit is echt Jeroen in zijn gehele garderobe.

70 likes

hahaha die quiz ook over de bedrijfscultuur

12 likes

Hoop dat sommige van die werknemers op hun nieuwe vrije dag nu gaan werken aan hun memoires over leven in deze sekte.

AFAS-vitamientjes

Vertrouwde psychologen, fysiotherapeuten en coaches vormen samen onze AFAS-vitamientjes. Zij maken met plezier een programma op maat voor je. Ook hebben we onze eigen AFAS-bedrijfsarts: dokter Maarten.

Ons vitaliteitsteam organiseert ieder jaar een sportdag (óók voor klanten) en zorgt iedere maand voor een gezondheidsthema. Van slaap tot suikergebruik en van grenzen bewaken tot hormoonhysterie. Soms komen experts wat vertellen, soms delen collega’s een kwetsbaar verhaal.

Uiteraard hebben ze ook een bonus als je je niet ziek meldt.

13 likes

Een beetje een verkeerd voorbeeld maar de gedachte dat een bedrijf helpt vind ik wel mooi. Maar ik denk meer aan de situatie dat er loonbeslag wordt gelegd, en het bedrijf dan helpt met de schulden aanpakken, niet helpen bij overgewicht :joy:

Edit: OMG ik lees de rest van de berichten en kom er nu pas achter dat AFAS echt een apart bedrijf is en het dus niet om de AFAS Live gaat :see_no_evil:

9 likes

Hormoonhysterie😭

8 likes

Wat mogen mannen aan als het koud is? Vest en dikke trui mogen niet. Altijd jasjes dan?

1 like

Ik ben ook helemaal de website aan het uitpluizen. Net ook wat LinkedIn profielen bekeken, allemaal mensen met dezelfde houding op de foto. Er gaat een wereld voor me open.

5 likes

Andersom als electric, i like it baggy. Gatverdamme ik zou echt schrikken van het beeld dat hij in een skinny jeans moet hahaha. Geweldig toch hoe smaken verschillen

1 like