Idem dito hier. In de 3jr dat ik hier werk is er elk jaar weer een klas die een 4 daags rooster heeft, of zelfs 3 dagen en dan 2 dagen door onbevoegden… er gaat geen maand voorbij zonder klassensluiting en RT is er vaker niet dan wel omdat de RT’er dan weer als inval wordt neergezet … idem dito voor de NT2 (Nederlands 2e taal, en dat is bijna 60% bij ons) ondersteuners. Want dan gaat toch het primaire proces voor…
Iedereen die nu tegen mij zegt: oh lekker luxe hoor! 6wkn vrij! Geef ik als antwoord: altijd welkom om over te stappen naar het onderwijs …plek zat!!
Medewerkers van AFAS hebben een 4 daagse werkweek, maar krijgen betaald voor 5 dagen. Dit alles vanuit betrokkenheid met de medewerker.
Hypothetische jij heeft alle skills om er te werken, vind je dat aantrekkelijk?
- Ja sign me up
- Mwah
- Nee hoeft niet
0 stemmers
Wow super super vet bedrijf, je moet dat alleen wel echt actief vinden!!!
- doe ik, niet lelijk praten over mijn werkgever pls
- O kak zeg, daar zit ik niet op te wachten
- Boeit mij nul
0 stemmers
Wow supervet, maar zou je ook op deze betrokkenheid zitten te wachten?
- Nee flikker dan maar op
- Ja hoor lief toch!
- Boeit me helemaal niks
0 stemmers
Zou nog liever 5 dagen werken en 4 betaald krijgen dan deze “liefde en betrokkenheid” ervaren
Ik las dat artikel vanmorgen en wilde dezelfde polls plaatsen. Wat een achtbaan dat artikel. Kreeg echt de kriebels van die vent.
Betalen ze uit liefde en betrokkenheid dan ook mn Ozempic?
Excuse me probeer jij nou een short-cut te nemen zonder de waardevolle ervaring van het jezelf uit liefde ontzeggen van voedsel?
Afas is echt een sekte. Vreselijk. Ooit presentatie over gehad. Kreeg enorm de kriebels. Brrr
Deze lieve en betrokken interventie had ik echt even nodig, dankjewel
Wéét dat je me áltijd een DM mag sturen als je ooit kanker krijgt, dan spreek ik een mooie boodschap voor je in, zelfs na de derde operatie.
Hij heeft zeker dat boek van Rutger Bregman gelezen
Omg kan nu afas nooit meer normaal gebruiken. Zijn het ook gristenen? Krijg echt die vibe
link artikel aub
Niet eentje he, de hele dag berichtjes
Zitten en komen uit de Biblebelt ja. En familiebedrijf waarbij de zoons nu de topmannen zijn. Erg lezenswaardig en verschrikkelijk.
Dit vind ik ook best respectloos naar haar ouders toe. Ik zou er niet eens naar luisteren als ik die Myron was en die Knol me zo noemde.
Gebruik jij / gebruikt jouw werkgever de software van afas
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oooooh love deze angle
Voor nog meer gristelijke familie business drama moet je ff Parlevliet/van der Plas uit IJmuiden opzoeken, die hadden ook allemaal zonen in het bedrijf. Maar een van de zonen had echt héle domme kinderen die de andere zonen niet in het bedrijf wilden. Hele shitzooi met rechtszaken etc, maar nu is die zoon allerlei rechters en andere betrokkenen in de zaak die hij verloren heeft via een wappie aan het stalken. Die wappie is zogenaamd een klokkenluider van justitie, maar beschuldigd dus allerlei mensen van kindermisbruik en wordt dan elke keer weer gefinanceerd door een van die domme kinderen.
Echt mijn favoriete soap in Nederland.