Dit klinkt zo heftig en treurig, moet echt heel lastig zijn geweest in je eentje
Ik was met vrienden en iemand riep āholy shit Trump is neergeschotenā en toen was het even 5 minuten chaos waarin iedereen het nieuws/social media las. En toen best snel weer over tot de orde van de dag.
ik zat op een 12 uur durende vlucht en toen ik net landde kreeg ik een bericht van een vriend āgoh toevallig jij bent weg en trump wordt beschotenā, ik was echt zo verbaasd hahaha
Via whatsapp
Ik weet niet hoe het is om een broer of zus te hebben, dus ik heb het voor mijn gevoel daarom ook nooit kunnen missen.
Vond het als kind wel altijd heel kut dat dan volwassenen kwamen vragen aaaah Foefje had je niet een broertje of zusje gewild? Weet ik veel
Mijn ouders hebben heel bewust gekozen om het bij 1 kind te houden, maar lekkere kut vraag ook richting mijn ouders als ze er misschien wel graag 2, 3 of 12 hadden willen hebben en het lukte niet.
Ik vind het wel raar om een kind een Engelstalige naam te geven, maar die dan anders uit te spreken. Ik ken die Myron alleen via het forum en tot vandaag heb ik de naam dus alleen maar gelezen en dacht ik ook dat je het gewoon op zijn Engels uitsprak
Ik zat om 1.30 nog ff naar puistenfilmpjes te zoeken op Reddit en toen kwam dit voorbij hehehe
Wat grappig. Ik ken hem echt alleen uitgesproken als mieron en als Griekse naam. Ik had nooit bedacht dat het ook een Engelse naam is. Ik vond het alleen apart dat ze een jongensnaam had. Ik ken in ieder geval alleen jongens die zo heten.
Ik ben op proef gestopt met het drinken van koemelk (krijg ik geloof ik mega buikpijn en bloating van), maar kan niet zonder mān koffie met melk⦠wat is de beste vervanger wat jullie betreft? Qua smaak? En ik heb ook een minibeetje research gedaan naar gezondheid/voedingsstoffen en duurzaamheid
Wat is het lekkerst in koffie?
- Sojamelk
- Havermelk
- Rijstemelk
- Amandelmelk
- Kokosmelk
- Anders namelijk
0 stemmers
Weet jij welke melkvervanger het meest qua voedingstoffen op koemelk lijkt?
- Nee weet ik niet
- Sojamelk
- Havermelk
- Rijstemelk
- Amandelmelk
- Kokosmelk
- Anders namelijkā¦
0 stemmers
Weet jij welke melk(vervanger) het duurzaamst is?
- Nee weet ik niet
- Koemelk
- Sojamelk
- Havermelk
- Rijstemelk
- Amandelmelk
- Kokosmelk
- Anders namelijkā¦
0 stemmers
Alpro āthis is not milkā, is havermelk maar dan⦠met de smaak van koemelk? Ik weet niet hoe maar love it.
Die Alpro Soja not Milk ofzo vind ik heel lekker, niet zoān typische sojasmaak. Havermelk op zān tijd maar dat geeft wel echt veel smaak af aan de koffie, vind ik soms zonde.
Edit: oh wacht dat is dus geen soja zoals @EllaFitzgerald zegt. Maar heeft inderdaad niet die smaak van haver haha.
Als je zo dicht mogelijk bij de echte smaak wil blijven dan zou ik sowiese geen kokosmelk aanraden. Kokosmelk heeft van zichzelf namelijk al een vrij overheersende smaak. Als je nog allerlei siroopjes en slagroom bij je koffie drinkt dan is de keuze voor melk minder relevant.
Van havermelk en vooral rijstmelk krijg je wel een redelijke dip door de glycemische index. Ik ben daardoor als trial gestopt met havermelk en overgegaan op ongezoete soja en ik merk (onverwacht) echt een groot verschil in energiedip.
Hey fijne tip! Ik was langzaam tot de conclusie aan het komen dat havermelk de lekkerste én duurzaamste optie is. Maar after-coffee dips zit ik niet écht op te wachten⦠misschien dan toch maar soja idd
Ik denk niet dat het een Engelstalige naam is, heb zelf nooit een een engelsman/vrouw met die naam gehoord
Er staat iets van dat het een Griekse jongensnaam is maar dat het ook voor meisjes wordt gebruikt. Ik snap wel de verwarring want je leest het automatisch op zn Engels.
Misschien is het bij jou minder hoor! Verschilt wel per persoon.
Hahaha same here. Was in slaap gevallen op de bank en mn vriend was gewon wakker en die zei opeens āiemand heeft trump proberen om te leggenā en toen zei ik blijkbaar āoh okeā en heb ik me weer omgedraaid.
Ik lag in bed en kreeg een pushmelding van NOS voor een extra journaal
Je zou ook nog erwtenmelk kunnen overwegen. Dat komt qua voedingswaarde ook aardig in de buurt van koemelk dacht ik (en is ook wel lekker romig)
Je hebt ook gewoon lactosevrije melk.