Erwtenmelk van Sprout is echt top, volgens m’n man het dichtstbij koemelk.
Stel jouw vader of moeder krijgt een nieuwe partner en die is jonger dan jij bent.
- Ik trek dit echt niet
- Neutraal
- Prima
- Even wennen maar daarna vast ok
0 stemmers
Onterf me dan maar.
Zou je het leuk vinden als (een van) jouw ouders nu nog een kindje krijgen? Dus jij krijgt een broertje/zusje erbij
- Ja leuk!
- Hell no
- Even slikken maar denk wel ok
0 stemmers
M’n jongste halfbroertje en ik schelen 26 jaar. :’) De moeder is een paar jaar ouder dan ik. Is wel gek maar ben niet echt close met ze, dus word er weinig mee geconfronteerd haha.
Oh damn, my bad. Ik had het door dat het maar 1 letter verschilt automatisch aan Byron gelinkt Maar als het Grieks is dan is het toch eerder een uu-klank dan een ie-klank? Of is dat in modern Grieks anders?
Zou het uiteraard wel raar vinden, maar als diegene oprecht met mijn ouder is en mijn ouder gelukkig is met diegene, dan good for them.
Kinderen zou ik dan weer niet tof vinden. Heb een halfbroertje dat een flink stuk jonger is dan ik (waardoor ik ook al die enig kind polls altijd lastig vind. Was het tot in mijn puberteit wel, maar daarna dus niet meer), maar ouders van begin 40 vs. begin 70 is toch wel echt wat anders, zou het voor dat kind gewoon echt niet eerlijk vinden.
Iemand die ik ken kreeg zelf zijn tweede kind. En 3 weken later kreeg zijn vader ook een kind. Dus de oom/tante van die baby was gewoon jonger dan zijn eigen kind. Diegene was trouwens al 34 dus ook niet dat hij zo jong was dat het normaal is dat z’n vader er nog 1 kreeg😂
Ooh ik dacht dat ze ooit gezegd had dat ze zelf Demira geen mooie naam vond
Hoewel het verschil tussen hen dan pak m beet twintig jaar is vind ik het toch een akelige gedachte
Lactosevrije melk van Alpro
Ik zou dat echt niet weten. Waar is soypeor als je haar nodig hebt
Die kan geen vloeiend Grieks, maar er is hier wel een forummer die ook echt in Griekenland geboren is enzo, maar weet ff niet meer wie dat is.
Ypsilon (Y) spreek je in het Grieks inderdaad uit als -ie klank
Het zijn altijd degenen die je het minst verwacht hè?!
Als dit niet werkt dan weet ik het ook niet, dit product zou verboden moeten worden namelijk
Wie is Soy? Heb die naam al vaker (door verschillende forummers) voorbij zien komen